is dat besmettelijkquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Om straks weer teleurgesteld de worden van de uitslag van de kwali.
nee, bij nattekittenquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
is dat besmettelijk
die hoop verliezen?
te dicht bij Stig gezeten?
De kansen worden wel steeds kleiner. Er moet een klein wonder gebeuren wil Max de titel pakken.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
is dat besmettelijk
die hoop verliezen?
te dicht bij Stig gezeten?
Red Bull in tankquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De kansen worden wel steeds kleiner. Er moet een klein wonder gebeuren wil Max de titel pakken.
Deze hebben ze sinds 2018 dacht ik. Daarvoor was het een klein gitaar geluidjequote:Op zaterdag 8 november 2025 18:56 schreef vul_maar_in het volgende:
Had F1 altijd al zo'n coole tune?
I want to believequote:Op zaterdag 8 november 2025 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De kansen worden wel steeds kleiner. Er moet een klein wonder gebeuren wil Max de titel pakken.
Ehhhh, die had je er al af moeten snijden.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:53 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
laatste: letterlijk tot de vliesjes verdwenen zijn dan?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:56 schreef vul_maar_in het volgende:
Had F1 altijd al zo'n coole tune?
Ik ook maar ben realistischquote:
NOR moet morgen een PIaatje doen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
heb het meeste vet eraf gehaald. Piep het vlees er aan het eind uit.zo doe ik het altijd met ossenstaart. Is dat heel erg?quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ehhhh, die had je er al af moeten snijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |