Blijft droog. Dus nee.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:25 schreef raptorix het volgende:
Max gewoon Podium morgen, geen probleem
Dat kan niet, dan zou hij helemaal achteraan rijden.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:24 schreef vul_maar_in het volgende:
blijf toch godverdomme met je tengels van die auto af
quote:
Ja, een prachtige P19. Zonder dat degene op P20 überhaupt heeft geredenquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:26 schreef SiGNe het volgende:
Postitief is wel dat Yuki slechts 3 plekken achter Max moet starten, beste resultaat dit jaar,
Nog meer over de coureur.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zegt veel over de auto.
Auchquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, een prachtige P19. Zonder dat degene op P20 überhaupt heeft gereden
2016 of 2024?quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan me ook een leuke inhaalrace in Brazilië herinneren.
dat geloof ik ook nietquote:
mag ik een teiltjequote:Op zaterdag 8 november 2025 19:27 schreef Zorro het volgende:
Zul je zien dat de McLarens elkaar er morgen af rijden en dat Max net 3 puntjes bij elkaar rijdt of zo
puur op eigen racepacequote:Op zaterdag 8 november 2025 19:27 schreef SiGNe het volgende:
Hoe lang is het geleden dat Max de Q3 niet doorkomt zonder dat er een crash is geweest?
Dit dus.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Vorig jaar stond-ie achteraan vanwege omstandigheden, maar de auto was op zich goed. Nu gaat-ie gewoon niet harder dan dit, dus dat gaat-ie morgen ook niet.
Volgens F1TV is dit de eerste keer dat ie puur op snelheid in Q1 eruit ligtquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:27 schreef SiGNe het volgende:
Hoe lang is het geleden dat Max de Q3 niet doorkomt zonder dat er een crash is geweest?
Q1quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:27 schreef SiGNe het volgende:
Lily houdt hem uit de slaap.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max heeft te veel vakantie gevierd
Om sneller te willen gaan het verkeerde veranderenquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
godver wat is RB toch een frustrerend team. Hoe kun je eerst weer als de brandweer gaan en nu met zo'n rammelbak rondrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |