Silverstone 2022quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wanner en waar is dat ooit eerder gebeurd precies?
Ik zie liever strijd, maar ieder zijn ding natuurlijkquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als ik zie hoe Lando presteert denk ik eerder: Doet die goed. Leuk om te zien.
Dat zijn geen voorbeelden waarbij hij "de hele voorste rij" eraf heeft gekegeld.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Silverstone 2022
COTA 2022
Dat was niet zijn jaar denk ik.
Is ook leuk, maar goed, dit vind ik ook prima. Kan er verder ook niks aan doen dat Red Bull geen pace meer heeft.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:26 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik zie liever strijd, maar ieder zijn ding natuurlijk
Prima. Ik heb niks tegen Russel.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zijn geen voorbeelden waarbij hij "de hele voorste rij" eraf heeft gekegeld.
Silverstone kreeg niemand de schuld van en CotA reed hij tegen Sainz aan waar die wel voor is bestraft.
Ik verbied je volgens mij ook niks. Wat ik wel mag doen is ingaan op een opmerking. We zitten namelijk op een forum. Daarbij reageren mensen op elkaar.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:29 schreef Donna het volgende:
[..]
Prima. Ik heb niks tegen Russel.
Wel tegen Norris.
En dat mag gewoon.
Je hoeft niet elke keer iedereen aan de tand te voelen die eens een opmerking maakt.
Dat wil ik ook wel eens, maar ik heb geen vliegtuig.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:33 schreef Peterselieman het volgende:
Max wil eigenlijk het vliegtuig naar huis pakken
Beter geen vliegtuig dan geen huis.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel eens, maar ik heb geen vliegtuig.
ook geen papieren?quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel eens, maar ik heb geen vliegtuig.
Nou...quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Beter geen vliegtuig dan geen huis.
Ja daar heb je een goed punt.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou...
Een beetje deftig vliegtuig verkopen levert je een leuk huisje op denk ik. Hou je nog geld over voor een brood ook.
Papieren genoeg, maar daar staat nergens wat op wat op welke manier dan ook met een vliegtuig te maken heeft.quote:
Gewoon je vouwkunst etalerenquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Papieren genoeg, maar daar staat nergens wat op wat op welke manier dan ook met een vleigtuig te maken heeft.
quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gewoon je vouwkunst etaleren
Kansloos met dat hok joh.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als Max morgen iets kan tijdens de race is dat ongekend. Maar ik verwacht van niet.
Alsof het bij de KLM anders gaat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |