Nee hoor, ik ben erquote:
Doe even normaal.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Successuporter? Ik kijk al langer naar f1 dan dat jij leeft. Ik ga morgen Feyenoord kijken
En dat wordt dan niet in dank afgenomen door het team, dat in het vervolg minder hard voor jou werkt.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:44 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Als mijn team mij zo in de steek zou laten zou ik bedanken.
2e of 3e zou mooi zijn nog.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:48 schreef William_Papadin het volgende:
Nu is het wel echt klaar voor Verstappen. Mooie run gehad maar gewoon tekort voor WK.
It ain't over till it's over!quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:48 schreef William_Papadin het volgende:
Nu is het wel echt klaar voor Verstappen. Mooie run gehad maar gewoon tekort voor WK.
Het is sowieso een godswonder dat hij nog enigszins mee leek te doen. Dat is puur de verdienste van Verstappen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:48 schreef William_Papadin het volgende:
It ain't over till the fat lady singsquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:48 schreef William_Papadin het volgende:
Zou een prestatie zijn, zonder werkende setup.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
2e of 3e zou mooi zijn nog.
Wat me het meest verbaasde was dat Max niet om de problemen heen kon rijden.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zou een prestatie zijn, zonder werkende setup.
De motor zeker?quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:51 schreef raptorix het volgende:
Max gaat morgen gewoon schroeien, stelletje azijnzeikers.
Ze hebben het over het WDC.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zou een prestatie zijn, zonder werkende setup.
Gaat hij in een Haas rijden?quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:51 schreef raptorix het volgende:
Max gaat morgen gewoon schroeien, stelletje azijnzeikers.
Franse Yukiquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
Hadjar is een mini Tsunoda![]()
(hoorde even een radiotje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |