ALA?quote:Op donderdag 6 november 2025 10:23 schreef DecoAoreste het volgende:
Ook weer een ALA-plaatje trouwens, niet te vergeten.
Ah ik dacht ff professioneel burgemeester-sollicitantquote:Op donderdag 6 november 2025 10:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Alternatieve lijstjes-analyse!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit misschien wel mooiste blokje uit de hele lijst ga ik wel missen vanmiddag
143, 144, 148 en 149 zijn hier ook allemaal V500-stemplaten.
Lies!quote:Op donderdag 6 november 2025 10:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat er nu nooit eens gepoogd is dit in de Top 2000 te krijgen
De ene helft stemt Rebellion. De andere helft Lies. Daar zal het aan gelegen hebbenquote:Op donderdag 6 november 2025 10:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat er nu nooit eens gepoogd is dit in de Top 2000 te krijgen
Voor Zack de la Rotje?quote:
De Nederlander heeft smaak gekregen.quote:Op donderdag 6 november 2025 11:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ah de publieksfavoriet van FM van de laatste jaren
Ja, die had ik toch maar als uitvaller genoteerd, maar dat was andermaal ten onrechte.quote:Op donderdag 6 november 2025 11:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Bubbles boven Many Of Horror. Vreemd man
Er is nog een hoge Linkin Park verdwenen. Dat is niet ergquote:Op donderdag 6 november 2025 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, die had ik toch maar als uitvaller genoteerd, maar dat was andermaal ten onrechte.
Ik ben benieuwd welke 2 liedjes ze ´vergeten´ zijn.
eentje van de nieuwe LP?quote:Op donderdag 6 november 2025 11:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Er is nog een hoge Linkin Park verdwenen. Dat is niet erg
One Step Closer? Ja, die lijkt me random 'vergeten'. Wel een gevalletje had ik al langs verwacht jaquote:Op donderdag 6 november 2025 11:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Er is nog een hoge Linkin Park verdwenen. Dat is niet erg
Bleed It Outquote:Op donderdag 6 november 2025 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
One Step Closer? Ja, die lijkt me random 'vergeten'. Wel een gevalletje had ik al langs verwacht ja
Akwaiessequote:Op donderdag 6 november 2025 12:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Schism is nog niet zo heel moeilijk uit te spreken. Maar hoe sprak ze Acquiesce uit?
Awkwardquote:Op donderdag 6 november 2025 12:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Schism is nog niet zo heel moeilijk uit te spreken. Maar hoe sprak ze Acquiesce uit?
Even kijken of ik vanavond tijdens het voetjebal even de eindlijst volledig kan plaatsen, daarvoor moet ik nog even die nieuwe nummers invoegen.quote:Op donderdag 6 november 2025 12:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
De #3 uit de Mex4851 blijft genieten
Stemplaatje Roman Holiday heeft het niet gehaald helaasquote:Op donderdag 6 november 2025 12:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beste Fontaines dit, samen met Skinty Fia
Die is ongetwijfeld nog in de race bij de Witte Trui tesamen met 18 andere kompanenquote:Op donderdag 6 november 2025 12:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Stemplaatje Roman Holiday heeft het niet gehaald helaas
Daar eindigen meestal de verkeerde fonteintjes het hoogstquote:Op donderdag 6 november 2025 12:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die is ongetwijfeld nog in de race bij de Witte Trui tesamen met 18 andere kompanen
Take their photographsquote:Op donderdag 6 november 2025 13:11 schreef DrMarten het volgende:
Collega's die je lastig vallen tijdens Madrugada
Ik zal er niet om huilen.quote:Op donderdag 6 november 2025 13:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Word je maar mooi het bos mee ingestuurd
Moet jij boeten voor alle hypochonders in het land ofzo?quote:Op donderdag 6 november 2025 13:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb verdomme een week in het ziekenhuis gelegen door een pneumokokken-besmetting. Flikker op met "weet je niet wat het is?" elk reclameblok weer. Ga lekker samen met blijtelling op een eiland zitten
Ja blijtellingquote:Op donderdag 6 november 2025 13:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb verdomme een week in het ziekenhuis gelegen door een pneumokokken-besmetting. Flikker op met "weet je niet wat het is?" elk reclameblok weer. Ga lekker samen met blijtelling op een eiland zitten
En weinig Fok!-luisteraarsquote:Op donderdag 6 november 2025 14:10 schreef Tussle266 het volgende:
Hele dag België geweest en jullie hebben nog geen 3 pagina’s vol. Ik concludeer: weinig verrassingen.
Wel heel weinig dan?quote:Op donderdag 6 november 2025 14:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ooit Vitesse goalanthem dus happy memories
Nu al wel 24 goaltjes in 12 wedstrijden KKDquote:
Je mist Bony héquote:Op donderdag 6 november 2025 14:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nu al wel 24 goaltjes in 12 wedstrijden KKD
Waren mooie jaren ja met Daddy Cool in de spitsquote:
Ja die missen wel met Here's Where The Story Ends. Maar ik vind dit eigenlijk nog beter.quote:
Ja, genieten toch zo'n fenomenale opbouw?quote:Op donderdag 6 november 2025 15:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
op het einde is het net zoveel herrie
Heerlijkquote:Op donderdag 6 november 2025 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, genieten toch zo'n fenomenale opbouw?
En dan te bedenken dat hij dat alleen maar deed voor de andere klagers.quote:
Over Margje. Die was leuker jaquote:Op donderdag 6 november 2025 15:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond de Even tot hier-versie beter denk ik
Beetje geschreeuw, wel lekkere riff.quote:
Sleep? FISHMANS?quote:Op donderdag 6 november 2025 15:45 schreef Tussle266 het volgende:
Hoe heet die ene band nou ook alweer waarvan al die nummers 35 minuten duren?
Die bedoelde ik!quote:Op donderdag 6 november 2025 15:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
GY!BE is ook wel van de lengte
Ik kan me een show van Swans herinneren met 4 'liedjes'quote:Op donderdag 6 november 2025 15:49 schreef Tussle266 het volgende:
Maar het punt is: als je nou naar een show gaat, spelen ze dan 2 nummers, of duurt zo’n show 5 uur voor de prijs van 2?
Dat moeten ze uitbannen inderdaad.quote:Op donderdag 6 november 2025 15:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lange nummers prima, als er maar niet elke keer een arsenaal aan Bassie & Adriaan schijtlol meekomt
Om te huilen..quote:Op donderdag 6 november 2025 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat moeten ze uitbannen inderdaad.
Dan hoeven we nog maar 1 uitvaller toch?quote:
Ach nee.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2025 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan hoeven we nog maar 1 uitvaller toch?
Het verbaast me wel dat Jaap blijkbaar de eerste én tweede hoogste binnenkomer is. Had Hiqpy of Last Dinner Party wel verwachtquote:Op donderdag 6 november 2025 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan hoeven we nog maar 1 uitvaller toch?
En het duurt nog wel even ook voordat ze komenquote:Op donderdag 6 november 2025 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het verbaast me wel dat Jaap blijkbaar de eerste én tweede hoogste binnenkomer is. Had Hiqpy of Last Dinner Party wel verwacht
Die teert de komende 5 jaar op zijn oprotpremie van Fenerkusen.quote:
Die heeft nog een jaar oprotpremie die echt niet normaal hoog is, dat kunnen ze bij Ajax nooit compenserenquote:Op donderdag 6 november 2025 16:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Schijnt geen interesse te hebben
Hoog afbreukrisico voor wie nu instaptquote:Op donderdag 6 november 2025 16:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Schijnt geen interesse te hebben
Jaap is in de breedte wel heel erg op het schild gehesen, zelfs op 2. Ik weet niet hoeveel mensen er over komen om mee te stemmen op deze lijst.quote:Op donderdag 6 november 2025 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het verbaast me wel dat Jaap blijkbaar de eerste én tweede hoogste binnenkomer is. Had Hiqpy of Last Dinner Party wel verwacht
Ja effectief doorbetaald volgens mij tot einde van dit seizoen.quote:Op donderdag 6 november 2025 16:24 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die teert de komende 5 jaar op zijn oprotpremie van Fenerkusen.
Als Simonis ontslagen bij Wolfsburg kan die instappen!quote:Op donderdag 6 november 2025 16:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hoog afbreukrisico voor wie nu instapt
Valt me alleszins mee dat ze Keizer niet als interim naar voren hebben geschovenquote:Op donderdag 6 november 2025 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Simonis ontslagen bij Wolfsburg kan die instappen!
Bij Sparta loopt ook nog wel een redelijke trainer rond.
Dat valt me tegen ja. Met Keizer en Grim hadden we nog weken kunnen lachen.quote:Op donderdag 6 november 2025 16:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Valt me alleszins mee dat ze Keizer niet als interim naar voren hebben geschoven
Dat is een (Vak-) collega van jou, dus je mag hem zelf inkoppen.quote:Op donderdag 6 november 2025 16:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat is het grapje rond Jaap en Yungblud?
Ach so. I get it.quote:Op donderdag 6 november 2025 16:34 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat is een (Vak-) collega van jou, dus je mag hem zelf inkoppen.
Ik dacht over hardcore Hare Krishna straight edge band fansquote:Op donderdag 6 november 2025 16:45 schreef Tussle266 het volgende:
Een liedje over de daklozenopvang.
Er zijn er volgens mij nog een stuk of 10 over die we niet in december ook horen. Dus het echte afwijkende is nu wel geweest inderdaad.quote:Op donderdag 6 november 2025 16:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Langzaamaan wel in t rijtje onvermijdelijk klassiekers die je elders ook hoort - en demagogue - beland
Hoeveel liederen gaan ze volgende maand de ‘Bohemian Rhapsody van…’ noemen? Ik gok op 15!quote:
Gok 12! Volgens mij was het Don Leo die dat ooit startte bij Paranoid Android tijdens de Nacht van De Popmuziekquote:Op donderdag 6 november 2025 18:16 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hoeveel liederen gaan ze volgende maand de ‘Bohemian Rhapsody van…’ noemen? Ik gok op 15!
Het beste nummer waar de heer O. Osbourne aan heeft gewerkt.quote:
Volgend jaar weer.quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:10 schreef Tussle266 het volgende:
De intelligente mensen bij 2 zijn deze vergeten te draaien. En het leuke hiervan is, in '22 had deze heel veel momentum door een Vladimir Vladimirovitsj bonus en haalde hij het net niet zonder keuzelijst. Maar daar hebben ze zich toen en nu niets van aangetrokken.
Waarmee ik wil zeggen: geniet ervan, want hierna is het verhaaltje uit met dit lied.
Dit was een van de laagste in de 4851 denk ikquote:
Troy is ook wel flink gezakt. Uitgewerkte dodenbonus hèquote:Op vrijdag 7 november 2025 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat Mandinka er uit lag.
Vond het erg jammer dat die toen net de Top 2000 miste.quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Troy is ook wel flink gezakt. Uitgewerkte dodenbonus hè
Weggestreept inderdaadquote:Op vrijdag 7 november 2025 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar uhmmm, Blackbird hoef ik niet meer te verwachten vandaag neem ik aan?
Het is radio 2 niet..quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar uhmmm, Blackbird hoef ik niet meer te verwachten vandaag neem ik aan?
Ja, ik las alleen hier dat er nog eentje van Beatles zou komen. Dat was dus FAKE NEWS.quote:
Hou vol hou vast.quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is wel brandhout vergeleken met die Funeral bijvoorbeeld
Die over dat de ochtend begint met de krant van 20 jaar geleden was net ervoor geweest, zo bleek.quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik las alleen hier dat er nog eentje van Beatles zou komen. Dat was dus FAKE NEWS.
Logisch, dit zou niet misstaan op Concert At Sea.quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:48 schreef Tussle266 het volgende:
Dit was trouwens de go-to Jaap op 2 dit jaar.
Die Blackbird bedoel ik natuurlijk niet 😉quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik las alleen hier dat er nog eentje van Beatles zou komen. Dat was dus FAKE NEWS.
Ik kan er niet veel mee. Die van eerder deze week vond ik wel oke en van de oude vind ik Fleabag vooral prima. Die straks nog komt heb ik één of twee keer gehoord, dus daar ga ik straks over oordelen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Logisch, dit zou niet misstaan op Concert At Sea.
Vind het geen heel slecht nummer, maar wel van de 3 nieuwe verreweg de minst boeiende.
Is die niet van Stone Temple Pilots?quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ahh glycerine..find my asshole, brother
Die van straks vind ik wel verreweg de beste.quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:52 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik kan er niet veel mee. Die van eerder deze week vond ik wel oke en van de oude vind ik Fleabag vooral prima. Die straks nog komt heb ik één of twee keer gehoord, dus daar ga ik straks over oordelen.
Is Jaap ook zwanger?quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jaap is wel een beetje de Suzan en Freek van deze lijst dus
Zou me niets verbazenquote:
Ik vind dat eigenlijk met alles van Kajquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:12 schreef Redefine het volgende:
Ik vind Zeit best een goed nummer. Maar het staat wel een plek of 1400 te hoog.
Niet mee eens. Al zouden er een paar nummers minder van ze in mogen staan. Maar ja dat geldt voor wel meer artiesten.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk met alles van Kaj
Dat is dan ook wel een hele slechte.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar bovenal een stuk liever dit dan Dicke Titten.
Wie is dat?quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk met alles van Kaj
Er schijnt een Kaj Ramstein te zijn. Oftewel het wordt steeds ver gezochter voor de bijnamenquote:
Talentje bij Feyenoord anno 2010. Kaj Ramsteijn.quote:
Dit uur sowieso nog 2.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:21 schreef Tussle266 het volgende:
We krijgen toch ook nog wel een stuk of 5 niet week 53?
O ja, die was ik even vergeten.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Talentje bij Feyenoord anno 2010. Kaj Ramsteijn.
Break Stuff, Rose Tattoo, Starburster, How Not To Drown, Like a Stone, Funeral, Palomine, Heavy is the Crown, Cannonball, Sugar.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:21 schreef Tussle266 het volgende:
We krijgen toch ook nog wel een stuk of 5 niet week 53?
Je vergeet iigquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Break Stuff, Rose Tattoo, Starburster, How Not To Drown, Like a Stone, Funeral, Palomine, Heavy is the Crown, Cannonball, Sugar.
Denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je vergeet iigOh ja die ook nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Love Like Blood werd er om gefileerd, maar het blijft een puike plaat.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Fade outs zijn matig. Mex ook meermaals horen aanhalen in zijn top 4851
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Het lichtje is wel een reden om de muziek aan te laten tijdens vergadering. Zelf ook paar keer gedaan deze weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember the jester that showed you tears
The script for tears
Om precies te zijn is het een functioneringsgesprekquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Het lichtje is wel een reden om de muziek aan te laten tijdens vergadering. Zelf ook paar keer gedaan deze week
Volgens de theorie luisteren er ook meer mensen naar het einde toe. Dus dat zou een verband kunnen zijn. Je ziet ook altijd dat op 31 december de activiteit rondom de T2k nog een slag groter is dan op de andere 6 dagen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:36 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb trouwens ook het idee dat de reclames steeds langer worden, daar kan het ook aan liggen. Viel me gisteravond in de auto al op, voor mijn gevoel meer reclame gehoord dan muziek.
Ooh iets lastiger danquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Om precies te zijn is het een functioneringsgesprek
Heavy Is the Crown is al geweest.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Break Stuff, Rose Tattoo, Starburster, How Not To Drown, Like a Stone, Funeral, Palomine, Heavy is the Crown, Cannonball, Sugar.
Denk ik.
Dacht ik ook al aan.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:39 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Volgens de theorie luisteren er ook meer mensen naar het einde toe. Dus dat zou een verband kunnen zijn. Je ziet ook altijd dat op 31 december de activiteit rondom de T2k nog een slag groter is dan op de andere 6 dagen.
'Je moet voortaan beter je best doen.' 'Sorry, ik versta je niet! 'quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Om precies te zijn is het een functioneringsgesprek
Aha.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heavy Is the Crown is al geweest.
Die twee keer per uur is het vervelende ja. Haalt het ritme er nogal uit. En het is ook de reden waarom ik tijdens mijn OV ritten van en naar mijn werk de lijst niet heb opstaan. Anders zit ik ruim een kwart van de iets meer dan een halfuur dat ik in de bus zit naar reclame of gelul te luisterenquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan.
2 reclameblokken van elk 7-8 minuten (incl nieuws) vind ik wel heftig hoor, die kant gaan we nu wel op. Een kwart van de tijd gewoon bezig met andere dingen dan de lijst. Die van Radio 2 duren nog iets langer maar komen tenminste maar 1 keer per uur.
Bij de Top 2000 doe ik meestal gewoon de reclame muten laatste jaren. Mijn vrouw wordt soms ook moe van de hele tijd de lijst aan, dus we hebben afgesproken dat zij in die 10 minuten een muziekje mag kiezen (of gewoon het even stil mag hebben)quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die twee keer per uur is het vervelende ja. Haalt het ritme er nogal uit. En het is ook de reden waarom ik tijdens mijn OV ritten van en naar mijn werk de lijst niet heb opstaan. Anders zit ik ruim een kwart van de iets meer dan een halfuur dat ik in de bus zit naar reclame of gelul te luisteren
Is dit een liedje van grap?quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heavy Is the Crown is al geweest.
Dat is een optie ja. Maar ik doelde op deze T1500. Tijdens de TOP2000 werk ik thuis (bijna niemand is dan op kantoor) of ben ik vrij dus dan maakt het niet veel uitquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bij de Top 2000 doe ik meestal gewoon de reclame muten laatste jaren. Mijn vrouw wordt soms ook moe van de hele tijd de lijst aan, dus we hebben afgesproken dat zij in die 10 minuten een muziekje mag kiezen (of gewoon het even stil mag hebben)
quote:
Ah wacht mijn fout. Die komt nog wel. Dacht dat ik m ergens op plek 400 - 600 al had gehoordquote:
Hier is het lastiger idd. Toch meestal uitzitten.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is een optie ja. Maar ik doelde op deze T1500. Tijdens de TOP2000 werk ik thuis (bijna niemand is dan op kantoor) of ben ik vrij dus dan maakt het niet veel uit![]()
En het verschil dat het daar dan maar één reclame per uur is.
Zeg dat.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:52 schreef Redefine het volgende:
Deze zou ook gewoon in de T2000 passen en horen
De Gedeelde Moeder zou ook zeker thuishoren in de lijst der lijsten! Blijft een gotspe dat NPO Radio 2 zo weinig Chvrches draaitquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:52 schreef Redefine het volgende:
Deze zou ook gewoon in de T2000 passen en horen
How Not to Drown bedoel ik dan. Al geldt het ook voor Placebo.
Ja. Los van het draaien blijft het helaas ook de willekeur van de voorkeuzelijst.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:58 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De Gedeelde Moeder zou ook zeker thuishoren in de lijst der lijsten! Blijft een gotspe dat NPO Radio 2 zo weinig Chvrches draait
En eefje dan?quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:09 schreef Gretzl het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HET LICHTJE #BESTEOOIT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laatstgenoemde paar weken terug nog live gezien.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:11 schreef Berkery het volgende:
Ik geloof dat ik Morrissey.
Het is Johnny Marr.
Whatever of Spicks and Specks. En dan ook nog Ladies and Gentlemen en de Black Parade natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mooiste Pachelbel
Of nja das toch wel Whatever
quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mooiste Pachelbel
Of nja das toch wel Whatever
Gek dat niemand Adam Levine noemt.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Whatever of Spicks and Specks. En dan ook nog Ladies and Gentlemen en de Black Parade natuurlijk.
quote:
Bij mij ook trouwens!quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:22 schreef Redefine het volgende:
[..]![]()
Al staat Every You, Every Me bij mij niet ver erachter.
Dat is ook een mooie.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga voor Song to Say Goodbye.
Voldoende vertegenwoordigd in de rest van m'n top 10/25/100/500quote:
Nee, ik heb ze ook een keer live gezien, maar was niet heel bijzonder nee.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:24 schreef Redefine het volgende:
Corton was erg enthousiast over een live optreden van Placebo. Heb ze ook eens live gezien, speelden wel goed, maar het was niet heel speciaal moet ik zeggen.
quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik begin the Smits steeds meer te waarderen.
En dan ook nog eens terwijl ze al (bijna) failliet warenquote:Op vrijdag 7 november 2025 10:28 schreef Tussle266 het volgende:
Toch fascinerend dat je dan dit maakt en dan daarna denkt: 'oke laten we nu een kinderliedje over de BCC proberen!'
Dat lijkt mij wel een supergroep jaquote:Op vrijdag 7 november 2025 10:34 schreef Tussle266 het volgende:
Rekenen we CSN&Y tot de supergroepen? In dat geval is CSN&Y mijn favoriete supergroep.
Volgens mij alleen Dolores nog een keer en Anneke en dan moet ik even heel diep nadenken dus mag iemand anders het aanvullen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:42 schreef Gretzl het volgende:
Amy! <3 Hoeveel godinnen krijgen we nog in de lijst?
ttv Last splash niet meer,daarvoor halfquote:Op vrijdag 7 november 2025 10:42 schreef Berkery het volgende:
The Breeders is ook een supergroep lijkt me
Onvervalste bangerquote:
Alleen Bettie Serveert nog als het gaat om zangeressen/frontvrouwen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:43 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Volgens mij alleen Dolores nog een keer en Anneke en dan moet ik even heel diep nadenken dus mag iemand anders het aanvullen.
Oh ja natuurlijk.quote:
De Hysteria/Army of Me van Editors.quote:
Fixedquote:Op vrijdag 7 november 2025 11:02 schreef DecoAoreste het volgende:
Zo, geen verdere overleggen meer vandaag. Nog wel wat andere dingen te doen, maar niets dat zonder radio moet.
Ik ben erbij tot het bittere einde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |