Die van straks vind ik wel verreweg de beste.quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:52 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik kan er niet veel mee. Die van eerder deze week vond ik wel oke en van de oude vind ik Fleabag vooral prima. Die straks nog komt heb ik één of twee keer gehoord, dus daar ga ik straks over oordelen.
Is Jaap ook zwanger?quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jaap is wel een beetje de Suzan en Freek van deze lijst dus
Ik vind dat eigenlijk met alles van Kajquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:12 schreef Redefine het volgende:
Ik vind Zeit best een goed nummer. Maar het staat wel een plek of 1400 te hoog.
Niet mee eens. Al zouden er een paar nummers minder van ze in mogen staan. Maar ja dat geldt voor wel meer artiesten.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk met alles van Kaj
Dat is dan ook wel een hele slechte.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar bovenal een stuk liever dit dan Dicke Titten.
Wie is dat?quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk met alles van Kaj
Er schijnt een Kaj Ramstein te zijn. Oftewel het wordt steeds ver gezochter voor de bijnamenquote:
Talentje bij Feyenoord anno 2010. Kaj Ramsteijn.quote:
Dit uur sowieso nog 2.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:21 schreef Tussle266 het volgende:
We krijgen toch ook nog wel een stuk of 5 niet week 53?
O ja, die was ik even vergeten.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Talentje bij Feyenoord anno 2010. Kaj Ramsteijn.
Break Stuff, Rose Tattoo, Starburster, How Not To Drown, Like a Stone, Funeral, Palomine, Heavy is the Crown, Cannonball, Sugar.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:21 schreef Tussle266 het volgende:
We krijgen toch ook nog wel een stuk of 5 niet week 53?
Je vergeet iigquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Break Stuff, Rose Tattoo, Starburster, How Not To Drown, Like a Stone, Funeral, Palomine, Heavy is the Crown, Cannonball, Sugar.
Denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je vergeet iigOh ja die ook nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |