En het duurt nog wel even ook voordat ze komenquote:Op donderdag 6 november 2025 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het verbaast me wel dat Jaap blijkbaar de eerste én tweede hoogste binnenkomer is. Had Hiqpy of Last Dinner Party wel verwacht
Die teert de komende 5 jaar op zijn oprotpremie van Fenerkusen.quote:
Die heeft nog een jaar oprotpremie die echt niet normaal hoog is, dat kunnen ze bij Ajax nooit compenserenquote:Op donderdag 6 november 2025 16:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Schijnt geen interesse te hebben
Hoog afbreukrisico voor wie nu instaptquote:Op donderdag 6 november 2025 16:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Schijnt geen interesse te hebben
Jaap is in de breedte wel heel erg op het schild gehesen, zelfs op 2. Ik weet niet hoeveel mensen er over komen om mee te stemmen op deze lijst.quote:Op donderdag 6 november 2025 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het verbaast me wel dat Jaap blijkbaar de eerste én tweede hoogste binnenkomer is. Had Hiqpy of Last Dinner Party wel verwacht
Ja effectief doorbetaald volgens mij tot einde van dit seizoen.quote:Op donderdag 6 november 2025 16:24 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die teert de komende 5 jaar op zijn oprotpremie van Fenerkusen.
Als Simonis ontslagen bij Wolfsburg kan die instappen!quote:Op donderdag 6 november 2025 16:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hoog afbreukrisico voor wie nu instapt
Valt me alleszins mee dat ze Keizer niet als interim naar voren hebben geschovenquote:Op donderdag 6 november 2025 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Simonis ontslagen bij Wolfsburg kan die instappen!
Bij Sparta loopt ook nog wel een redelijke trainer rond.
Dat valt me tegen ja. Met Keizer en Grim hadden we nog weken kunnen lachen.quote:Op donderdag 6 november 2025 16:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Valt me alleszins mee dat ze Keizer niet als interim naar voren hebben geschoven
Dat is een (Vak-) collega van jou, dus je mag hem zelf inkoppen.quote:Op donderdag 6 november 2025 16:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat is het grapje rond Jaap en Yungblud?
Ach so. I get it.quote:Op donderdag 6 november 2025 16:34 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat is een (Vak-) collega van jou, dus je mag hem zelf inkoppen.
Ik dacht over hardcore Hare Krishna straight edge band fansquote:Op donderdag 6 november 2025 16:45 schreef Tussle266 het volgende:
Een liedje over de daklozenopvang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |