Ja, die had ik toch maar als uitvaller genoteerd, maar dat was andermaal ten onrechte.quote:Op donderdag 6 november 2025 11:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Bubbles boven Many Of Horror. Vreemd man
Er is nog een hoge Linkin Park verdwenen. Dat is niet ergquote:Op donderdag 6 november 2025 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, die had ik toch maar als uitvaller genoteerd, maar dat was andermaal ten onrechte.
Ik ben benieuwd welke 2 liedjes ze ´vergeten´ zijn.
eentje van de nieuwe LP?quote:Op donderdag 6 november 2025 11:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Er is nog een hoge Linkin Park verdwenen. Dat is niet erg
One Step Closer? Ja, die lijkt me random 'vergeten'. Wel een gevalletje had ik al langs verwacht jaquote:Op donderdag 6 november 2025 11:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Er is nog een hoge Linkin Park verdwenen. Dat is niet erg
Bleed It Outquote:Op donderdag 6 november 2025 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
One Step Closer? Ja, die lijkt me random 'vergeten'. Wel een gevalletje had ik al langs verwacht ja
Akwaiessequote:Op donderdag 6 november 2025 12:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Schism is nog niet zo heel moeilijk uit te spreken. Maar hoe sprak ze Acquiesce uit?
Awkwardquote:Op donderdag 6 november 2025 12:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Schism is nog niet zo heel moeilijk uit te spreken. Maar hoe sprak ze Acquiesce uit?
Even kijken of ik vanavond tijdens het voetjebal even de eindlijst volledig kan plaatsen, daarvoor moet ik nog even die nieuwe nummers invoegen.quote:Op donderdag 6 november 2025 12:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
De #3 uit de Mex4851 blijft genieten
Stemplaatje Roman Holiday heeft het niet gehaald helaasquote:Op donderdag 6 november 2025 12:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beste Fontaines dit, samen met Skinty Fia
Die is ongetwijfeld nog in de race bij de Witte Trui tesamen met 18 andere kompanenquote:Op donderdag 6 november 2025 12:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Stemplaatje Roman Holiday heeft het niet gehaald helaas
Daar eindigen meestal de verkeerde fonteintjes het hoogstquote:Op donderdag 6 november 2025 12:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die is ongetwijfeld nog in de race bij de Witte Trui tesamen met 18 andere kompanen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |