En eefje dan?quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:09 schreef Gretzl het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HET LICHTJE #BESTEOOIT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laatstgenoemde paar weken terug nog live gezien.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:11 schreef Berkery het volgende:
Ik geloof dat ik Morrissey.
Het is Johnny Marr.
Whatever of Spicks and Specks. En dan ook nog Ladies and Gentlemen en de Black Parade natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mooiste Pachelbel
Of nja das toch wel Whatever
quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mooiste Pachelbel
Of nja das toch wel Whatever
Gek dat niemand Adam Levine noemt.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Whatever of Spicks and Specks. En dan ook nog Ladies and Gentlemen en de Black Parade natuurlijk.
quote:
Bij mij ook trouwens!quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:22 schreef Redefine het volgende:
[..]![]()
Al staat Every You, Every Me bij mij niet ver erachter.
Dat is ook een mooie.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga voor Song to Say Goodbye.
Voldoende vertegenwoordigd in de rest van m'n top 10/25/100/500quote:
Nee, ik heb ze ook een keer live gezien, maar was niet heel bijzonder nee.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:24 schreef Redefine het volgende:
Corton was erg enthousiast over een live optreden van Placebo. Heb ze ook eens live gezien, speelden wel goed, maar het was niet heel speciaal moet ik zeggen.
quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik begin the Smits steeds meer te waarderen.
En dan ook nog eens terwijl ze al (bijna) failliet warenquote:Op vrijdag 7 november 2025 10:28 schreef Tussle266 het volgende:
Toch fascinerend dat je dan dit maakt en dan daarna denkt: 'oke laten we nu een kinderliedje over de BCC proberen!'
Dat lijkt mij wel een supergroep jaquote:Op vrijdag 7 november 2025 10:34 schreef Tussle266 het volgende:
Rekenen we CSN&Y tot de supergroepen? In dat geval is CSN&Y mijn favoriete supergroep.
Volgens mij alleen Dolores nog een keer en Anneke en dan moet ik even heel diep nadenken dus mag iemand anders het aanvullen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:42 schreef Gretzl het volgende:
Amy! <3 Hoeveel godinnen krijgen we nog in de lijst?
ttv Last splash niet meer,daarvoor halfquote:Op vrijdag 7 november 2025 10:42 schreef Berkery het volgende:
The Breeders is ook een supergroep lijkt me
Onvervalste bangerquote:
Alleen Bettie Serveert nog als het gaat om zangeressen/frontvrouwen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:43 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Volgens mij alleen Dolores nog een keer en Anneke en dan moet ik even heel diep nadenken dus mag iemand anders het aanvullen.
Oh ja natuurlijk.quote:
De Hysteria/Army of Me van Editors.quote:
Fixedquote:Op vrijdag 7 november 2025 11:02 schreef DecoAoreste het volgende:
Zo, geen verdere overleggen meer vandaag. Nog wel wat andere dingen te doen, maar niets dat zonder radio moet.
Ik ben erbij tot het bittere einde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |