De Gedeelde Moeder zou ook zeker thuishoren in de lijst der lijsten! Blijft een gotspe dat NPO Radio 2 zo weinig Chvrches draaitquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:52 schreef Redefine het volgende:
Deze zou ook gewoon in de T2000 passen en horen
How Not to Drown bedoel ik dan. Al geldt het ook voor Placebo.
Ja. Los van het draaien blijft het helaas ook de willekeur van de voorkeuzelijst.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:58 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De Gedeelde Moeder zou ook zeker thuishoren in de lijst der lijsten! Blijft een gotspe dat NPO Radio 2 zo weinig Chvrches draait
En eefje dan?quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:09 schreef Gretzl het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HET LICHTJE #BESTEOOIT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laatstgenoemde paar weken terug nog live gezien.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:11 schreef Berkery het volgende:
Ik geloof dat ik Morrissey.
Het is Johnny Marr.
Whatever of Spicks and Specks. En dan ook nog Ladies and Gentlemen en de Black Parade natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mooiste Pachelbel
Of nja das toch wel Whatever
quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mooiste Pachelbel
Of nja das toch wel Whatever
Gek dat niemand Adam Levine noemt.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Whatever of Spicks and Specks. En dan ook nog Ladies and Gentlemen en de Black Parade natuurlijk.
quote:
Bij mij ook trouwens!quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:22 schreef Redefine het volgende:
[..]![]()
Al staat Every You, Every Me bij mij niet ver erachter.
Dat is ook een mooie.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga voor Song to Say Goodbye.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |