Love Like Blood werd er om gefileerd, maar het blijft een puike plaat.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Fade outs zijn matig. Mex ook meermaals horen aanhalen in zijn top 4851
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Het lichtje is wel een reden om de muziek aan te laten tijdens vergadering. Zelf ook paar keer gedaan deze weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember the jester that showed you tears
The script for tears
Om precies te zijn is het een functioneringsgesprekquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Het lichtje is wel een reden om de muziek aan te laten tijdens vergadering. Zelf ook paar keer gedaan deze week
Volgens de theorie luisteren er ook meer mensen naar het einde toe. Dus dat zou een verband kunnen zijn. Je ziet ook altijd dat op 31 december de activiteit rondom de T2k nog een slag groter is dan op de andere 6 dagen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:36 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb trouwens ook het idee dat de reclames steeds langer worden, daar kan het ook aan liggen. Viel me gisteravond in de auto al op, voor mijn gevoel meer reclame gehoord dan muziek.
Ooh iets lastiger danquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Om precies te zijn is het een functioneringsgesprek
Heavy Is the Crown is al geweest.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Break Stuff, Rose Tattoo, Starburster, How Not To Drown, Like a Stone, Funeral, Palomine, Heavy is the Crown, Cannonball, Sugar.
Denk ik.
Dacht ik ook al aan.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:39 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Volgens de theorie luisteren er ook meer mensen naar het einde toe. Dus dat zou een verband kunnen zijn. Je ziet ook altijd dat op 31 december de activiteit rondom de T2k nog een slag groter is dan op de andere 6 dagen.
'Je moet voortaan beter je best doen.' 'Sorry, ik versta je niet! 'quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Om precies te zijn is het een functioneringsgesprek
Aha.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heavy Is the Crown is al geweest.
Die twee keer per uur is het vervelende ja. Haalt het ritme er nogal uit. En het is ook de reden waarom ik tijdens mijn OV ritten van en naar mijn werk de lijst niet heb opstaan. Anders zit ik ruim een kwart van de iets meer dan een halfuur dat ik in de bus zit naar reclame of gelul te luisterenquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan.
2 reclameblokken van elk 7-8 minuten (incl nieuws) vind ik wel heftig hoor, die kant gaan we nu wel op. Een kwart van de tijd gewoon bezig met andere dingen dan de lijst. Die van Radio 2 duren nog iets langer maar komen tenminste maar 1 keer per uur.
Bij de Top 2000 doe ik meestal gewoon de reclame muten laatste jaren. Mijn vrouw wordt soms ook moe van de hele tijd de lijst aan, dus we hebben afgesproken dat zij in die 10 minuten een muziekje mag kiezen (of gewoon het even stil mag hebben)quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die twee keer per uur is het vervelende ja. Haalt het ritme er nogal uit. En het is ook de reden waarom ik tijdens mijn OV ritten van en naar mijn werk de lijst niet heb opstaan. Anders zit ik ruim een kwart van de iets meer dan een halfuur dat ik in de bus zit naar reclame of gelul te luisteren
Is dit een liedje van grap?quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heavy Is the Crown is al geweest.
Dat is een optie ja. Maar ik doelde op deze T1500. Tijdens de TOP2000 werk ik thuis (bijna niemand is dan op kantoor) of ben ik vrij dus dan maakt het niet veel uitquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bij de Top 2000 doe ik meestal gewoon de reclame muten laatste jaren. Mijn vrouw wordt soms ook moe van de hele tijd de lijst aan, dus we hebben afgesproken dat zij in die 10 minuten een muziekje mag kiezen (of gewoon het even stil mag hebben)
quote:
Ah wacht mijn fout. Die komt nog wel. Dacht dat ik m ergens op plek 400 - 600 al had gehoordquote:
Hier is het lastiger idd. Toch meestal uitzitten.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is een optie ja. Maar ik doelde op deze T1500. Tijdens de TOP2000 werk ik thuis (bijna niemand is dan op kantoor) of ben ik vrij dus dan maakt het niet veel uit![]()
En het verschil dat het daar dan maar één reclame per uur is.
Zeg dat.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:52 schreef Redefine het volgende:
Deze zou ook gewoon in de T2000 passen en horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |