Er zijn er volgens mij nog een stuk of 10 over die we niet in december ook horen. Dus het echte afwijkende is nu wel geweest inderdaad.quote:Op donderdag 6 november 2025 16:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Langzaamaan wel in t rijtje onvermijdelijk klassiekers die je elders ook hoort - en demagogue - beland
Hoeveel liederen gaan ze volgende maand de ‘Bohemian Rhapsody van…’ noemen? Ik gok op 15!quote:
Gok 12! Volgens mij was het Don Leo die dat ooit startte bij Paranoid Android tijdens de Nacht van De Popmuziekquote:Op donderdag 6 november 2025 18:16 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hoeveel liederen gaan ze volgende maand de ‘Bohemian Rhapsody van…’ noemen? Ik gok op 15!
Het beste nummer waar de heer O. Osbourne aan heeft gewerkt.quote:
Volgend jaar weer.quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:10 schreef Tussle266 het volgende:
De intelligente mensen bij 2 zijn deze vergeten te draaien. En het leuke hiervan is, in '22 had deze heel veel momentum door een Vladimir Vladimirovitsj bonus en haalde hij het net niet zonder keuzelijst. Maar daar hebben ze zich toen en nu niets van aangetrokken.
Waarmee ik wil zeggen: geniet ervan, want hierna is het verhaaltje uit met dit lied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |