Troy is ook wel flink gezakt. Uitgewerkte dodenbonus hèquote:Op vrijdag 7 november 2025 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat Mandinka er uit lag.
Vond het erg jammer dat die toen net de Top 2000 miste.quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Troy is ook wel flink gezakt. Uitgewerkte dodenbonus hè
Weggestreept inderdaadquote:Op vrijdag 7 november 2025 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar uhmmm, Blackbird hoef ik niet meer te verwachten vandaag neem ik aan?
Het is radio 2 niet..quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar uhmmm, Blackbird hoef ik niet meer te verwachten vandaag neem ik aan?
Ja, ik las alleen hier dat er nog eentje van Beatles zou komen. Dat was dus FAKE NEWS.quote:
Hou vol hou vast.quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is wel brandhout vergeleken met die Funeral bijvoorbeeld
Die over dat de ochtend begint met de krant van 20 jaar geleden was net ervoor geweest, zo bleek.quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik las alleen hier dat er nog eentje van Beatles zou komen. Dat was dus FAKE NEWS.
Logisch, dit zou niet misstaan op Concert At Sea.quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:48 schreef Tussle266 het volgende:
Dit was trouwens de go-to Jaap op 2 dit jaar.
Die Blackbird bedoel ik natuurlijk niet 😉quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik las alleen hier dat er nog eentje van Beatles zou komen. Dat was dus FAKE NEWS.
Ik kan er niet veel mee. Die van eerder deze week vond ik wel oke en van de oude vind ik Fleabag vooral prima. Die straks nog komt heb ik één of twee keer gehoord, dus daar ga ik straks over oordelen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Logisch, dit zou niet misstaan op Concert At Sea.
Vind het geen heel slecht nummer, maar wel van de 3 nieuwe verreweg de minst boeiende.
Is die niet van Stone Temple Pilots?quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ahh glycerine..find my asshole, brother
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |