NAC dat met 11 man Ajax overklast, staat wel in mijn top-3 stadiontragedieën.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:17 schreef Bugno3 het volgende:
Gaaei tegen Oshimen doet wel beetje pijn.
Heel Ajax doet enorm pijn aan de ogen, met dank aan Heitinga.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:17 schreef Bugno3 het volgende:
Gaaei tegen Oshimen doet wel beetje pijn.
Mijn halve koelkast ligt vol met bier maar de flesjes blijven geslotenquote:Op woensdag 5 november 2025 21:14 schreef Saekerhett het volgende: [..] Ik heb nog een Affligem of een Leffe Blond in de koelkast, wat vinden jullie?
En Kroesgenotquote:Op woensdag 5 november 2025 21:18 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Heel Ajax doet enorm pijn aan de ogen, met dank aan Heitinga.
We zullen niet kinkshamenquote:Op woensdag 5 november 2025 21:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mijn halve koelkast ligt vol met bier maar de flesjes blijven gesloten
Ex-Psveer dan toch hequote:
Gemiddelde lengte is 1.20mquote:Op woensdag 5 november 2025 21:19 schreef Saekerhett het volgende:
Wint Ajax ook wel eens een kopduel bij een tegencorner?
Gaat morgen ook een karig dagje worden.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:21 schreef Coco het volgende:
Het is niet best, maar ik kan weinig zeggen na PSV gisteren.
Sprak Paddy met een Marokkaans accent?quote:Op woensdag 5 november 2025 21:21 schreef de_boswachter het volgende:
Mega Marokkaanse vlag op de F-side.
Ach.
Dat Feyenoord uit bij Braga met zo'n kermisopstelling speelde gaat ons straks echt zwaar nekken. En AZ is het ook nog niet in Europa.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Gaat morgen ook een karig dagje worden.
Spaans ook niet meer?quote:Op woensdag 5 november 2025 21:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik moet jullie bekennen dat ik behalve Ajax bar weinig ander voetbal kijk.
Minder dartenquote:Op woensdag 5 november 2025 21:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Terwijl je toch weinig te doen hebtquote:Op woensdag 5 november 2025 21:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Eigenlijk gewoon geen voetbal dus?quote:Op woensdag 5 november 2025 21:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Morgen weer met een kermisopstelling met al die geblesseerden.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Feyenoord uit bij Braga met zo'n kermisopstelling speelde gaat ons straks echt zwaar nekken. En AZ is het ook nog niet in Europa.
Het geluk van GAE zal ook wel voorbij zijn.
@wimderon Kom er maar in.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sane is ook wel afgegleden he? Dat was ooit een geweldige speler bij City, maar bij Bayern gingen de oogkleppen op ipv af en stond het vizier zelden op scherp.
Zat er prima in.quote:
Alfabetische volgorde.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:14 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb nog een Affligem of een Leffe Blond in de koelkast, wat vinden jullie?
Welke take heeft hij over Leroy in het City-tijdperk?quote:
Betis v Alavés bezocht, helaas voordat Antony binnenkwam. Die gast heeft zich wel in rap tempo naar een godenstatus gevoetbald daar.quote:
Take Takemaquote:Op woensdag 5 november 2025 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke take heeft hij over Leroy in het City-tijdperk?
Oja jullie hele middenveld is ineens weer zoek he? En verdediging houdt ook niet over nu.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Morgen weer met een kermisopstelling met al die geblesseerden.
Heb ooit Qeaux Qeaux Joans live gezien, dat is toch zo ongeveer driekwart van jullie usernames.quote:
Die 100 miljoen was eigenlijk nog weinigquote:Op woensdag 5 november 2025 21:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Betis v Alavés bezocht, helaas voordat Antony binnenkwam. Die gast heeft zich wel in rap tempo naar een godenstatus gevoetbald daar.
Ha gayyyquote:Op woensdag 5 november 2025 21:25 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Zolang Galatasaray niet scoort kan ik niet beginnen aan Lekker Kontje van Arnold Karskens
We vragen het een expertquote:Op woensdag 5 november 2025 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb ooit Qeaux Qeaux Joans live gezien, dat is toch zo ongeveer driekwart van jullie usernames.
Prachtig jaar, na 3 wedstrijden wel al duidelijk dat die veel te goed voor ons was.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:25 schreef ISVV het volgende:
Leuk feitje: Sánchez speelde in het verleden voor Ajax
How the turntablesquote:Op woensdag 5 november 2025 21:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Prachtig jaar, na 3 wedstrijden wel al duidelijk dat die veel te goed voor ons was.
Heb kinderen op straat zien gokken of iemand met een Betis-shirtje Isco of Antony op zijn rug had. Zo snel is Joaquin alweer vergeten. Tijdens Betis v Alavés was de Antony-transfersaga een belangrijker onderwerp dan de wedstrijd zelf. Mateloos fascinerend.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die 100 miljoen was eigenlijk nog weinig
Nu alsnog.quote:
Jemig, je zou het maar beleven allemaalquote:Op woensdag 5 november 2025 21:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Heb kinderen op straat zien gokken of iemand met een Betis-shirtje Isco of Antony op zijn rug had. Zo snel is Joaquin alweer vergeten. Tijdens Betis v Alavés was de Antony-transfersaga een belangrijker onderwerp dan de wedstrijd zelf. Mateloos fascinerend.
Haahaahaaland.quote:
Ik heb me laten vertellen dat we dat niet moeten willen ivm de coefficientenpolonaisequote:Op woensdag 5 november 2025 21:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heerlijk dat fraudeursorganisatie FC Barcelona op achterstand staat in Brugge.
quote:
quote:Op woensdag 5 november 2025 21:28 schreef ISVV het volgende:
[..]
Kan je hier onmiddellijk mee kappen?
Zullen zo wel een penalty krijgen dan. Of Brugge krijgt rood. Of allebei.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heerlijk dat fraudeursorganisatie FC Barcelona op achterstand staat in Brugge.
De strijd tussen goed en kwaad hangt niet af van een of ander stom coefficientje.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat we dat niet moeten willen ivm de coefficientenpolonaise
Hup Haaland hupquote:Op woensdag 5 november 2025 21:29 schreef TweedeKlum het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLAAAAAAAAAAAAND.
Stukje Lord of the Rings.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De strijd tussen goed en kwaad hangt niet af van een of ander stom coefficientje.
Nog zeven goals om Embappie voorbij te gaan op de eeuwige topscorersranglijst.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hup Haaland hup
Laat de leeuw niet in zijn hempie staan
Bedankt Sjon.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:32 schreef Wotte het volgende:
Bij Ajax doen ze hun best en meer kunnen we eigenlijk ook niet verwachten.
Stukje in de handen spugenquote:Op woensdag 5 november 2025 21:32 schreef Wotte het volgende:
Bij Ajax doen ze hun best en meer kunnen we eigenlijk ook niet verwachten.
Dan was ik op dit moment volop bezig stembiljetten te ontvouwen.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:33 schreef Zipportal het volgende:
Vorige week waren de verkiezingen.
Voor nog meer leuke feitjes mag je @:zorro een DM sturen.
Een verwaarloosbaar verschil tussen dood en hersendood.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zowaar een betere aantal minuten van Ajax
Wat gaan we ermee kopen?quote:Op woensdag 5 november 2025 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zowaar een betere aantal minuten van Ajax
Ach Nouriquote:Op woensdag 5 november 2025 21:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een verwaarloosbaar verschil tussen dood en hersendood.
Meloenquote:Op woensdag 5 november 2025 21:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die hebben nog een appeltje te schillen
Ik klamp me vast aan zulke glimpjesquote:Op woensdag 5 november 2025 21:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een verwaarloosbaar verschil tussen dood en hersendood.
Regeer loopt wat rechtsbuiten in de halfspace en die back overlapt dan en dan mag de GloukhGloukh3000 zwerven.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:32 schreef Saekerhett het volgende:
Wat is nou het grote geheime tactische plan van Sjon waar hij zo geniepig om moest lachen?
quote:Op woensdag 5 november 2025 21:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die hebben nog een appeltje te schillen
@Novaquote:
Maakte vorig jaar wel een mooie goalquote:Op woensdag 5 november 2025 21:38 schreef Bugno3 het volgende:
Ah GaaeiDie is ook echt aandoenlijk slecht.
Het is dan ook een @Wienerschnitzelsquote:Op woensdag 5 november 2025 21:39 schreef ISVV het volgende:
[..]
Je bent wat extreem in je uitspraken.
Die van technisch directeurquote:Op woensdag 5 november 2025 21:41 schreef Wotte het volgende:
Maar stel nou dat jij van de zomer ineens technisch directeur van Ajax was geworden. Welke positie had je als eerste versterkt?
De positie van technisch directeur.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:41 schreef Wotte het volgende:
Maar stel nou dat jij van de zomer ineens technisch directeur van Ajax was geworden. Welke positie had je als eerste versterkt?
Kantinejuffrouw.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:41 schreef Wotte het volgende:
De 6 natuurlijk.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:41 schreef Wotte het volgende:
Ja, verdomme.quote:
6quote:Op woensdag 5 november 2025 21:41 schreef Wotte het volgende:
Als besprokenquote:Op woensdag 5 november 2025 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De positie van technisch directeur.
6 en de backsquote:Op woensdag 5 november 2025 21:41 schreef Wotte het volgende:
F-Side zuiveren.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:41 schreef Wotte het volgende:
Ricksen?quote:
Ja dat moet dan haast wel.quote:
Ga je een snokske placeren?quote:
Dan moeten we nog wel een uur geduld hebben.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:43 schreef Coco het volgende:
Kijken of het topic weer stuk gaat @:mexicanobakker
Beetje bewustwording is altijd goed.quote:
Ik vrees dat ik toch zelf naar de keuken moet, om daar verder maar weinig hapjes aan te treffen.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:3rr0r gaat zo met de hapjes rond.
@Dr_Flash slingert de AF nog aan.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik toch zelf naar de keuken moet, om daar verder maar weinig hapjes aan te treffen.
Dat is studentenvlaams voor fappen.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:44 schreef ISVV het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoelt, het zal ongetwijfeld hilarisch zijn.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:45 schreef Wotte het volgende:
Wat vinden jullie van snacks uit de airfryer.
Frituurpan is beter, maar airfryer kan er op zijn tijd mee door. Wel erg merkafhankelijk.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:45 schreef Wotte het volgende:
Heb geen airfryer en kan me ook niet herinneren die snacks bij iemand te hebben gegeten.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:45 schreef Wotte het volgende:
elke VI kijker wel. Lekker opladen aan het lopend buffet.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:45 schreef ISVV het volgende:
Ik ben wel eens in Turkije op verkansie geweest. Meerdere keren zelfs. Je zou denken van nou, het komt wel heel dichtbij zo. Maar het is nog steeds even ver vliegen.
Dat lijkt me pijnlijk.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb geen airfryer en kan me ook niet herinneren die bij iemand te hebben gegeten.
Stukje airfryer met mayoquote:Op woensdag 5 november 2025 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb geen airfryer en kan me ook niet herinneren die snacks bij iemand te hebben gegeten.
Ik ging toen gewoon eten bij het pannenkoekenrestaurant hoor.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:46 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
elke VI kijker wel. Lekker opladen aan het lopend buffet.
All inclusive?quote:Op woensdag 5 november 2025 21:45 schreef ISVV het volgende:
Ik ben wel eens in Turkije op verkansie geweest. Meerdere keren zelfs. Je zou denken van nou, het komt wel heel dichtbij zo. Maar het is nog steeds even ver vliegen.
Ik denk dat je je dat wel zou herinneren als dat wel zo wasquote:Op woensdag 5 november 2025 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb geen airfryer en kan me ook niet herinneren die snacks bij iemand te hebben gegeten.
Ik kom uit de achterstandswijk dus kan alleen die van de Lidl reviewen.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:46 schreef ISVV het volgende:
[..]
Frituurpan is beter, maar airfryer kan er op zijn tijd mee door. Wel erg merkafhankelijk.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 5 november 2025 21:44 schreef ISVV het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoelt, het zal ongetwijfeld hilarisch zijn.
Alhoewel, misschien hebben ze die in de kroeg. Naja, dan proef ik het toch niet meer.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik denk dat je je dat wel zou herinneren als dat wel zo was
quote:Op woensdag 5 november 2025 21:46 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
elke VI kijker wel. Lekker opladen aan het lopend buffet.
100%quote:
Niks mis mee Wilfredquote:Op woensdag 5 november 2025 21:48 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
100%![]()
Eerlijk is eerlijk, voor een weekje was daar niks mis mee (met een jong gezin, vond het ideaal en kwam nu zelf ook uitgerust terug van een vakantie)
Uitgerust? Vroeg handdoekje leggen, ellebogenwerk bij buffet, bij elke wandeling 'beleefd' restaurantproppers nee zeggenquote:Op woensdag 5 november 2025 21:48 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
100%![]()
Eerlijk is eerlijk, voor een weekje was daar niks mis mee (met een jong gezin, vond het ideaal en kwam nu zelf ook uitgerust terug van een vakantie)
Bedankt Jessequote:Op woensdag 5 november 2025 21:50 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Niks mis mee Wilfred
Ik weet hier nooit wat de nasi of de bamihapjes zijn.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:48 schreef 3rr0r het volgende:
Geniet ervan, lijkt wel wat op hondenvoer maar dat is de belichting
[ afbeelding ]
Ook een stuk dikker denk ikquote:Op woensdag 5 november 2025 21:48 schreef ISVV het volgende:
kwam nu zelf ook uitgerust terug van een vakantie)
Ben weleens in Bos en Lommer geweest, komt wel erg dichtbij zo. In Turkije overigens ook, geen all inclusive.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
In het laagseizoen is dat gemiddeld goedkoper dan een studio in bos en lommer.
Dat ligt aan Benfica.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Komt Ajax met een gelijkspel van de laatste plaats af?
Je moet wat als je Vlieland niet kan betalen.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Uitgerust? Vroeg handdoekje leggen, ellebogenwerk bij buffet, bij elke wandeling 'beleefd' restaurantproppers nee zeggen
Ja, ik ga dan wel naar een resort waar handdoekje leggen verboden is en je op het 'resort' acceptabel kan eten.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Uitgerust? Vroeg handdoekje leggen, ellebogenwerk bij buffet, bij elke wandeling 'beleefd' restaurantproppers nee zeggen
quote:Op woensdag 5 november 2025 21:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Komt Ajax met een gelijkspel van de laatste plaats af?
Gewoon neus dicht en slikkenquote:Op woensdag 5 november 2025 21:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik weet hier nooit wat de nasi of de bamihapjes zijn.
Dat vind ik erg vervelend.
Turkije is veel gedoe. Vliegveld dit dat. Transfer sus zo. In Geuzenveld kan je ook gewoon naar de Turkse slager.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ben weleens in Bos en Lommer geweest, komt wel erg dichtbij zo. In Turkije overigens ook, geen all inclusive.
Hilarisch chanante uitspraak was datquote:Op woensdag 5 november 2025 21:54 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Daar hebben we de onvermijdelijke John 'mijn vrouw had ook grote' van t Schip weer.
Heb goed gegeten daar en de mensen waren erg aardig. Ze zeggen daar zelf dat het uitschot naar Nederland gaat en de goeden daar blijvenquote:Op woensdag 5 november 2025 21:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Turkije is veel gedoe. Vliegveld dit dat. Transfer sus zo. In Geuzenveld kan je ook gewoon naar de Turkse slager.
In feite hetzelfde.
Minder Turken ook.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
In het laagseizoen is dat gemiddeld goedkoper dan een studio in bos en lommer.
Ja en studenten. Maar goed, dat is effectief een homogene groep.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:56 schreef Mansjester het volgende:
Alleen proleten gaan naar een all inclusive resort
Zeggen ze altijd in die oorden en ondertussen heb je 5 keer meer kans om vermoord te worden in Turkije ten opzichte van Nederland.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb goed gegeten daar en de mensen waren erg aardig. Ze zeggen daar zelf dat het uitschot naar Nederland gaat en de goeden daar blijven
Wat is een Turk in een politieauto?quote:Op woensdag 5 november 2025 21:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zeggen ze altijd in die oorden en ondertussen heb je 5 keer meer kans om vermoord te worden in Turkije ten opzichte van Nederland.
Wij hebben de goede Turken.
Niet midden in Alanya johquote:Op woensdag 5 november 2025 21:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zeggen ze altijd in die oorden en ondertussen heb je 5 keer meer kans om vermoord te worden in Turkije ten opzichte van Nederland.
Wij hebben de goede Turken.
Een beetje homogeenprobleem.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en studenten. Maar goed, dat is effectief een homogene groep.
quote:Op woensdag 5 november 2025 21:56 schreef Mansjester het volgende:
Alleen proleten gaan naar een all inclusive resort
quote:Op woensdag 5 november 2025 22:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat is een Turk in een politieauto?
Ethisch geprofileerd door sociaal economische status en ongelijkheid in sociaal kapitaal natuurlijk.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat is een Turk in een politieauto?
quote:Op woensdag 5 november 2025 21:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb goed gegeten daar en de mensen waren erg aardig. Ze zeggen daar zelf dat het uitschot naar Nederland gaat en de goeden daar blijven
Ho!quote:Op woensdag 5 november 2025 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een nieuwe speler, wie alders?
TR gezetquote:Op woensdag 5 november 2025 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeugdspeler uit de ajax opleiding. Zijn de meeste clubs in Nederland wel bekend mee.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ga je nou stoer doen kameraadquote:Op woensdag 5 november 2025 22:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jeugdspeler uit de ajax opleiding. Zijn de meeste clubs in Nederland wel bekend mee.
Oh ja bij PSV niet, wij kopen gewoon andere clubs leeg!quote:Op woensdag 5 november 2025 22:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jeugdspeler uit de ajax opleiding. Zijn de meeste clubs in Nederland wel bekend mee.
Wat is een PSV?quote:Op woensdag 5 november 2025 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ja bij PSV niet, wij kopen gewoon andere clubs leeg!
Lang niets meer van gehoordquote:Op woensdag 5 november 2025 21:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Verona van de Leur is ook kaal @:de_boswachter
Die Kroaat is daar sowieso geen held in de crosspass.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:09 schreef Saekerhett het volgende:
Ze durven van achteruit Regeer niet in te spelen die telkens helemaal vrij tussen de linies komt. Man man man.
Ik zou Regeer ook niet aanspelenquote:Op woensdag 5 november 2025 22:09 schreef Saekerhett het volgende:
Ze durven van achteruit Regeer niet in te spelen die telkens helemaal vrij tussen de linies komt. Man man man.
Er is maar één gemeente in Noord-Brabant waar ik niet ben geweest. Sowieso maar tien in heel Nederland waar ik nog niet ben geweest.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:09 schreef Wotte het volgende:
Ik ken alleen ASML en de Efteling in Brabant
Gezinnetje begonnen wellichtquote:Op woensdag 5 november 2025 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lang niets meer van gehoord
Regeren is vooruitzien.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zou Regeer ook niet aanspelen
Waar ben je niet geweest dan?quote:Op woensdag 5 november 2025 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er is maar één gemeente in Noord-Brabant waar ik niet ben geweest. Sowieso maar tien in heel Nederland waar ik nog niet ben geweest.
Maar dan zit daar je probleem, geen vertrouwen.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zou Regeer ook niet aanspelen
Noa?quote:Op woensdag 5 november 2025 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lang niets meer van gehoord
Top 5 meest verschrikkelijke graag.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er is maar één gemeente in Noord-Brabant waar ik niet ben geweest. Sowieso maar tien in heel Nederland waar ik nog niet ben geweest.
Mourinho had groot gelijkquote:Op woensdag 5 november 2025 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Gala kan er ook weinig van he?
Die hebben toch een spits van 75 miljoen gehaaldquote:Op woensdag 5 november 2025 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Gala kan er ook weinig van he?
Dat was Fener.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Mourinho had groot gelijk
Dat is wel een aardige speler, maar als ie nooit in stelling wordt gebracht is het lastig.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die hebben toch een spits van 75 miljoen gehaald
quote:Op woensdag 5 november 2025 22:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ging me op de opmerking dat de Eredivisie beter is dan de Turkse liga
Boekel in NB. Verder Hellevoetsluis, Nissewaard, Mook en Middelaar, Berg en Dal, Wageningen, Scherpenzeel, Doesburg, Urk, Schiermonnikoog.quote:
Geen mening.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:14 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Top 5 meest verschrikkelijke graag.
quote:Op woensdag 5 november 2025 22:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En maar wachten tot je JAAAA kan schreeuwen
Zipportal Premium nemen.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En maar wachten tot je JAAAA kan schreeuwen
Lijkt Jetten welquote:Op woensdag 5 november 2025 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaaei met een prachtige opening op links.
Terwijl rechts de ruimte lag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |