Samos, mooi daar man, fijne vakantie.quote:
Hier op Zakynthos in een Brits cocktail barretjequote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker gekeken op een terras in Pythagoreio. Handvol mensen in een Arsenal shirt, geen met PSG (al waren er wel wat PSG supporters).
Heb me vermaakt.
Inderdaad.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:04 schreef VoMy het volgende:
[..]
Net goed voor alle halfies die een tv-scherm staan te filmen met hun telefoon.
In dat opzicht deden ze het beter dan ik had verwacht en zit de organisatie erg goed in elkaar, alleen aanvallend moeten ze beter worden maar ik heb goeie hoop dat Arteta daaraan gaat werkenquote:Op zondag 31 mei 2026 13:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De uitkomstbias rond deze wedstrijd is wel hilarisch. Dit Arsenal verwarmt me absoluut niet, maar doen alsof Arteta een dom spel heeft gespeeld is ontzettend stupide. Alleen een paar dumbasses op 11 meter verwijderd van de grootste prijs van Europa, zonder in open spel te hebben verloren over het hele CL-seizoen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |