abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:41:23 #201
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_220925090
Lekker gekeken op een terras in Pythagoreio. Handvol mensen in een Arsenal shirt, geen met PSG (al waren er wel wat PSG supporters).

Heb me vermaakt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:46:20 #202
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220925120
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
Pythagoreio
Samos, mooi daar man, fijne vakantie. B:)B
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220925246
twitter



_O-
pi_220925259
twitter



Iedereen is tegen de anti voetbal cheats _O- _O_
pi_220925297
twitter
  zondag 31 mei 2026 @ 01:34:50 #206
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_220925826
Interessante finale, PSG heeft dikverdiend gewonnen.

Teruggekeken via Ziggo app, wat een bagger zeg.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 31 mei 2026 @ 08:16:33 #207
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220926745
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker gekeken op een terras in Pythagoreio. Handvol mensen in een Arsenal shirt, geen met PSG (al waren er wel wat PSG supporters).

Heb me vermaakt.
Hier op Zakynthos in een Brits cocktail barretje

Was erg leuk
  zondag 31 mei 2026 @ 08:52:43 #208
21467 franske19
Hit the deck!
pi_220926932
Wat een bagger pot. Arsenal wat na de 0-1 niet meer wilde en PSG wat totaal onmachtig was. Parijs in vuur en vlam.
pi_220926990
twitter
  zondag 31 mei 2026 @ 09:04:24 #210
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220927021
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:01 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Net goed voor alle halfies die een tv-scherm staan te filmen met hun telefoon.
Antifa
pi_220927079
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:04 schreef VoMy het volgende:

[..]
Net goed voor alle halfies die een tv-scherm staan te filmen met hun telefoon.
Inderdaad.

‘Fans’

En vervolgens de stad slopen. Welkom in New-Afrika.
U MAD?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 mei 2026 @ 09:08:44 #212
284411 crew  heywoodu
pi_220927083
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:01 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
:D
pi_220928642
De uitkomstbias rond deze wedstrijd is wel hilarisch. Dit Arsenal verwarmt me absoluut niet, maar doen alsof Arteta een dom spel heeft gespeeld is ontzettend stupide. Alleen een paar dumbasses op 11 meter verwijderd van de grootste prijs van Europa, zonder in open spel te hebben verloren over het hele CL-seizoen.
pi_220928934
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De uitkomstbias rond deze wedstrijd is wel hilarisch. Dit Arsenal verwarmt me absoluut niet, maar doen alsof Arteta een dom spel heeft gespeeld is ontzettend stupide. Alleen een paar dumbasses op 11 meter verwijderd van de grootste prijs van Europa, zonder in open spel te hebben verloren over het hele CL-seizoen.
In dat opzicht deden ze het beter dan ik had verwacht en zit de organisatie erg goed in elkaar, alleen aanvallend moeten ze beter worden maar ik heb goeie hoop dat Arteta daaraan gaat werken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')