Ik denk dat je je dat wel zou herinneren als dat wel zo wasquote:Op woensdag 5 november 2025 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb geen airfryer en kan me ook niet herinneren die snacks bij iemand te hebben gegeten.
Ik kom uit de achterstandswijk dus kan alleen die van de Lidl reviewen.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:46 schreef ISVV het volgende:
[..]
Frituurpan is beter, maar airfryer kan er op zijn tijd mee door. Wel erg merkafhankelijk.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 5 november 2025 21:44 schreef ISVV het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoelt, het zal ongetwijfeld hilarisch zijn.
Alhoewel, misschien hebben ze die in de kroeg. Naja, dan proef ik het toch niet meer.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik denk dat je je dat wel zou herinneren als dat wel zo was
quote:Op woensdag 5 november 2025 21:46 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
elke VI kijker wel. Lekker opladen aan het lopend buffet.
100%quote:
Niks mis mee Wilfredquote:Op woensdag 5 november 2025 21:48 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
100%![]()
Eerlijk is eerlijk, voor een weekje was daar niks mis mee (met een jong gezin, vond het ideaal en kwam nu zelf ook uitgerust terug van een vakantie)
Uitgerust? Vroeg handdoekje leggen, ellebogenwerk bij buffet, bij elke wandeling 'beleefd' restaurantproppers nee zeggenquote:Op woensdag 5 november 2025 21:48 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
100%![]()
Eerlijk is eerlijk, voor een weekje was daar niks mis mee (met een jong gezin, vond het ideaal en kwam nu zelf ook uitgerust terug van een vakantie)
Bedankt Jessequote:Op woensdag 5 november 2025 21:50 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Niks mis mee Wilfred
Ik weet hier nooit wat de nasi of de bamihapjes zijn.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:48 schreef 3rr0r het volgende:
Geniet ervan, lijkt wel wat op hondenvoer maar dat is de belichting
[ afbeelding ]
Ook een stuk dikker denk ikquote:Op woensdag 5 november 2025 21:48 schreef ISVV het volgende:
kwam nu zelf ook uitgerust terug van een vakantie)
Ben weleens in Bos en Lommer geweest, komt wel erg dichtbij zo. In Turkije overigens ook, geen all inclusive.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
In het laagseizoen is dat gemiddeld goedkoper dan een studio in bos en lommer.
Dat ligt aan Benfica.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Komt Ajax met een gelijkspel van de laatste plaats af?
Je moet wat als je Vlieland niet kan betalen.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Uitgerust? Vroeg handdoekje leggen, ellebogenwerk bij buffet, bij elke wandeling 'beleefd' restaurantproppers nee zeggen
Ja, ik ga dan wel naar een resort waar handdoekje leggen verboden is en je op het 'resort' acceptabel kan eten.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Uitgerust? Vroeg handdoekje leggen, ellebogenwerk bij buffet, bij elke wandeling 'beleefd' restaurantproppers nee zeggen
quote:Op woensdag 5 november 2025 21:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Komt Ajax met een gelijkspel van de laatste plaats af?
Gewoon neus dicht en slikkenquote:Op woensdag 5 november 2025 21:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik weet hier nooit wat de nasi of de bamihapjes zijn.
Dat vind ik erg vervelend.
Turkije is veel gedoe. Vliegveld dit dat. Transfer sus zo. In Geuzenveld kan je ook gewoon naar de Turkse slager.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ben weleens in Bos en Lommer geweest, komt wel erg dichtbij zo. In Turkije overigens ook, geen all inclusive.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |