Ga je een snokske placeren?quote:
Dan moeten we nog wel een uur geduld hebben.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:43 schreef Coco het volgende:
Kijken of het topic weer stuk gaat @:mexicanobakker
Beetje bewustwording is altijd goed.quote:
Ik vrees dat ik toch zelf naar de keuken moet, om daar verder maar weinig hapjes aan te treffen.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:3rr0r gaat zo met de hapjes rond.
@Dr_Flash slingert de AF nog aan.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik toch zelf naar de keuken moet, om daar verder maar weinig hapjes aan te treffen.
Dat is studentenvlaams voor fappen.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:44 schreef ISVV het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoelt, het zal ongetwijfeld hilarisch zijn.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:45 schreef Wotte het volgende:
Wat vinden jullie van snacks uit de airfryer.
Frituurpan is beter, maar airfryer kan er op zijn tijd mee door. Wel erg merkafhankelijk.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:45 schreef Wotte het volgende:
Heb geen airfryer en kan me ook niet herinneren die snacks bij iemand te hebben gegeten.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:45 schreef Wotte het volgende:
elke VI kijker wel. Lekker opladen aan het lopend buffet.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:45 schreef ISVV het volgende:
Ik ben wel eens in Turkije op verkansie geweest. Meerdere keren zelfs. Je zou denken van nou, het komt wel heel dichtbij zo. Maar het is nog steeds even ver vliegen.
Dat lijkt me pijnlijk.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb geen airfryer en kan me ook niet herinneren die bij iemand te hebben gegeten.
Stukje airfryer met mayoquote:Op woensdag 5 november 2025 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb geen airfryer en kan me ook niet herinneren die snacks bij iemand te hebben gegeten.
Ik ging toen gewoon eten bij het pannenkoekenrestaurant hoor.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:46 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
elke VI kijker wel. Lekker opladen aan het lopend buffet.
All inclusive?quote:Op woensdag 5 november 2025 21:45 schreef ISVV het volgende:
Ik ben wel eens in Turkije op verkansie geweest. Meerdere keren zelfs. Je zou denken van nou, het komt wel heel dichtbij zo. Maar het is nog steeds even ver vliegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |