Jeugdspeler uit de ajax opleiding. Zijn de meeste clubs in Nederland wel bekend mee.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een nieuwe speler, wie alders?
Ga je nou stoer doen kameraadquote:Op woensdag 5 november 2025 22:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jeugdspeler uit de ajax opleiding. Zijn de meeste clubs in Nederland wel bekend mee.
Oh ja bij PSV niet, wij kopen gewoon andere clubs leeg!quote:Op woensdag 5 november 2025 22:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jeugdspeler uit de ajax opleiding. Zijn de meeste clubs in Nederland wel bekend mee.
Wat is een PSV?quote:Op woensdag 5 november 2025 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ja bij PSV niet, wij kopen gewoon andere clubs leeg!
Lang niets meer van gehoordquote:Op woensdag 5 november 2025 21:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Verona van de Leur is ook kaal @:de_boswachter
Die Kroaat is daar sowieso geen held in de crosspass.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:09 schreef Saekerhett het volgende:
Ze durven van achteruit Regeer niet in te spelen die telkens helemaal vrij tussen de linies komt. Man man man.
Ik zou Regeer ook niet aanspelenquote:Op woensdag 5 november 2025 22:09 schreef Saekerhett het volgende:
Ze durven van achteruit Regeer niet in te spelen die telkens helemaal vrij tussen de linies komt. Man man man.
Er is maar één gemeente in Noord-Brabant waar ik niet ben geweest. Sowieso maar tien in heel Nederland waar ik nog niet ben geweest.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:09 schreef Wotte het volgende:
Ik ken alleen ASML en de Efteling in Brabant
Gezinnetje begonnen wellichtquote:Op woensdag 5 november 2025 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lang niets meer van gehoord
Regeren is vooruitzien.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zou Regeer ook niet aanspelen
Waar ben je niet geweest dan?quote:Op woensdag 5 november 2025 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er is maar één gemeente in Noord-Brabant waar ik niet ben geweest. Sowieso maar tien in heel Nederland waar ik nog niet ben geweest.
Maar dan zit daar je probleem, geen vertrouwen.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zou Regeer ook niet aanspelen
Noa?quote:Op woensdag 5 november 2025 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lang niets meer van gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |