Heb ooit Qeaux Qeaux Joans live gezien, dat is toch zo ongeveer driekwart van jullie usernames.quote:
Die 100 miljoen was eigenlijk nog weinigquote:Op woensdag 5 november 2025 21:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Betis v Alavés bezocht, helaas voordat Antony binnenkwam. Die gast heeft zich wel in rap tempo naar een godenstatus gevoetbald daar.
Ha gayyyquote:Op woensdag 5 november 2025 21:25 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Zolang Galatasaray niet scoort kan ik niet beginnen aan Lekker Kontje van Arnold Karskens
We vragen het een expertquote:Op woensdag 5 november 2025 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb ooit Qeaux Qeaux Joans live gezien, dat is toch zo ongeveer driekwart van jullie usernames.
Prachtig jaar, na 3 wedstrijden wel al duidelijk dat die veel te goed voor ons was.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:25 schreef ISVV het volgende:
Leuk feitje: Sánchez speelde in het verleden voor Ajax
How the turntablesquote:Op woensdag 5 november 2025 21:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Prachtig jaar, na 3 wedstrijden wel al duidelijk dat die veel te goed voor ons was.
Heb kinderen op straat zien gokken of iemand met een Betis-shirtje Isco of Antony op zijn rug had. Zo snel is Joaquin alweer vergeten. Tijdens Betis v Alavés was de Antony-transfersaga een belangrijker onderwerp dan de wedstrijd zelf. Mateloos fascinerend.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die 100 miljoen was eigenlijk nog weinig
Nu alsnog.quote:
Jemig, je zou het maar beleven allemaalquote:Op woensdag 5 november 2025 21:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Heb kinderen op straat zien gokken of iemand met een Betis-shirtje Isco of Antony op zijn rug had. Zo snel is Joaquin alweer vergeten. Tijdens Betis v Alavés was de Antony-transfersaga een belangrijker onderwerp dan de wedstrijd zelf. Mateloos fascinerend.
Haahaahaaland.quote:
Ik heb me laten vertellen dat we dat niet moeten willen ivm de coefficientenpolonaisequote:Op woensdag 5 november 2025 21:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heerlijk dat fraudeursorganisatie FC Barcelona op achterstand staat in Brugge.
quote:
quote:Op woensdag 5 november 2025 21:28 schreef ISVV het volgende:
[..]
Kan je hier onmiddellijk mee kappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |