Dat Feyenoord uit bij Braga met zo'n kermisopstelling speelde gaat ons straks echt zwaar nekken. En AZ is het ook nog niet in Europa.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Gaat morgen ook een karig dagje worden.
Spaans ook niet meer?quote:Op woensdag 5 november 2025 21:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik moet jullie bekennen dat ik behalve Ajax bar weinig ander voetbal kijk.
Minder dartenquote:Op woensdag 5 november 2025 21:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Terwijl je toch weinig te doen hebtquote:Op woensdag 5 november 2025 21:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Eigenlijk gewoon geen voetbal dus?quote:Op woensdag 5 november 2025 21:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Morgen weer met een kermisopstelling met al die geblesseerden.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Feyenoord uit bij Braga met zo'n kermisopstelling speelde gaat ons straks echt zwaar nekken. En AZ is het ook nog niet in Europa.
Het geluk van GAE zal ook wel voorbij zijn.
@wimderon Kom er maar in.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sane is ook wel afgegleden he? Dat was ooit een geweldige speler bij City, maar bij Bayern gingen de oogkleppen op ipv af en stond het vizier zelden op scherp.
Zat er prima in.quote:
Alfabetische volgorde.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:14 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb nog een Affligem of een Leffe Blond in de koelkast, wat vinden jullie?
Welke take heeft hij over Leroy in het City-tijdperk?quote:
Betis v Alavés bezocht, helaas voordat Antony binnenkwam. Die gast heeft zich wel in rap tempo naar een godenstatus gevoetbald daar.quote:
Take Takemaquote:Op woensdag 5 november 2025 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke take heeft hij over Leroy in het City-tijdperk?
Oja jullie hele middenveld is ineens weer zoek he? En verdediging houdt ook niet over nu.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Morgen weer met een kermisopstelling met al die geblesseerden.
Heb ooit Qeaux Qeaux Joans live gezien, dat is toch zo ongeveer driekwart van jullie usernames.quote:
Die 100 miljoen was eigenlijk nog weinigquote:Op woensdag 5 november 2025 21:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Betis v Alavés bezocht, helaas voordat Antony binnenkwam. Die gast heeft zich wel in rap tempo naar een godenstatus gevoetbald daar.
Ha gayyyquote:Op woensdag 5 november 2025 21:25 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Zolang Galatasaray niet scoort kan ik niet beginnen aan Lekker Kontje van Arnold Karskens
We vragen het een expertquote:Op woensdag 5 november 2025 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb ooit Qeaux Qeaux Joans live gezien, dat is toch zo ongeveer driekwart van jullie usernames.
Prachtig jaar, na 3 wedstrijden wel al duidelijk dat die veel te goed voor ons was.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:25 schreef ISVV het volgende:
Leuk feitje: Sánchez speelde in het verleden voor Ajax
How the turntablesquote:Op woensdag 5 november 2025 21:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Prachtig jaar, na 3 wedstrijden wel al duidelijk dat die veel te goed voor ons was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |