Top 5 meest verschrikkelijke graag.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er is maar één gemeente in Noord-Brabant waar ik niet ben geweest. Sowieso maar tien in heel Nederland waar ik nog niet ben geweest.
Mourinho had groot gelijkquote:Op woensdag 5 november 2025 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Gala kan er ook weinig van he?
Die hebben toch een spits van 75 miljoen gehaaldquote:Op woensdag 5 november 2025 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Gala kan er ook weinig van he?
Dat was Fener.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Mourinho had groot gelijk
Dat is wel een aardige speler, maar als ie nooit in stelling wordt gebracht is het lastig.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die hebben toch een spits van 75 miljoen gehaald
quote:Op woensdag 5 november 2025 22:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ging me op de opmerking dat de Eredivisie beter is dan de Turkse liga
Boekel in NB. Verder Hellevoetsluis, Nissewaard, Mook en Middelaar, Berg en Dal, Wageningen, Scherpenzeel, Doesburg, Urk, Schiermonnikoog.quote:
Geen mening.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:14 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Top 5 meest verschrikkelijke graag.
quote:Op woensdag 5 november 2025 22:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En maar wachten tot je JAAAA kan schreeuwen
Zipportal Premium nemen.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En maar wachten tot je JAAAA kan schreeuwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |