quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:26 schreef Oriente het volgende:
https://streamff.com/v/fd3c5125
Wat een goal van Van de Ven
Dat dacht ik na de loting al en dat dacht ik na de eerste wedstrijd al helemaal. Het is weer een wedstrijd die je op een goede dag gewoon wint. Maar ja, dan moet je die wel hebben.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:28 schreef VEM2012 het volgende:
Ik denk dat PSV niet bij de eerste 24 gaat komen…
Dat kon na de eerste wedstrijd al het raam uit hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:28 schreef VEM2012 het volgende:
Ik denk dat PSV niet bij de eerste 24 gaat komen…
Ja, dat is natuurlijk wel: in de CL moet het ook wat meezitten.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat dacht ik na de loting al en dat dacht ik na de eerste wedstrijd al helemaal. Het is weer een wedstrijd die je op een goede dag gewoon wint. Maar ja, dan moet je die wel hebben.
Dat is natuurlijk onzin.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat kon na de eerste wedstrijd al het raam uit hoor.
Deze zin loopt niet lekkerquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat geen enkele topclub in Nederland heeft die jongen opgepikt.
Tegen stugge ploegen lukt het PSV zelden. Tegen Union precies hetzelfde patroon. Geen afstandschoten buiiten de 16, gebriei en vast lopen en te traag. Stugge ploegen die fysiek steeds op de man zitten heeft PSV moeite mee.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat dacht ik na de loting al en dat dacht ik na de eerste wedstrijd al helemaal. Het is weer een wedstrijd die je op een goede dag gewoon wint. Maar ja, dan moet je die wel hebben.
Je zou zeggen dat een Veerman zo’n ploegen helemaal op een hoopje speeltquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:32 schreef Cherni het volgende:
[..]
Tegen stugge ploegen lukt het PSV zelden. Tegen Union precies hetzelfde patroon. Geen afstandschoten buiiten de 16, gebriei en vast lopen en te traag. Stugge ploegen die fysiek steeds op de man zitten heeft PSV moeite mee.
Ik vind dat echt zo'n matige speler. Ook voor een wisselspeler heeft hij het niveau niet.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
DriouechDit is de KKD niet...
Dit is echt laag niveau ja. Olympiakos is ook echt slecht.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:44 schreef Binge-watch het volgende:
Parodie op een voetbalwedstrijd dit. Conference League niveau
quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al spelen we nog een helft, PSV scoort toch niet.
Nu wel?quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:47 schreef Zorro het volgende:
Ik ben er nog niet uit wie het beste is in het kansloos in de spits ronddolen, Til of Pepi
Olympiakos verdiende nog wel een puntje. PSV verdiende er eigenlijk nul.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Deze pot verdiende ook geen winnaar. Wat een armoe.
Zie mijn slotconclusie in #49quote:
Een miljoen euroquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk voor de coefficient.
Verder heb je er waarschijnlijk geen KUT aan.
Ziggo Go Premium kan je de wedstrijd een dag eerder zienquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:51 schreef Dagoduck het volgende:
Ik denk dat mijn Ziggo Go voorloopt op jullie tv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ziggo Go Premium kan je de wedstrijd een dag eerder zien
quote:
Hmmmquote:
Akkoord.quote:
Bedanktquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:53 schreef Coco het volgende:
Wij feliciteren @:Caland met de juiste voorspelling
Morgen weer vuurwerk bij de Grote Sjon Show.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:54 schreef Netsplitter het volgende:
Mare, ik heb niet het beloofde vuurwerk van psv gezien.
Die kijkt nauwelijks nog voetbal, mazzel gok.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:53 schreef Coco het volgende:
Wij feliciteren @:Caland met de juiste voorspelling
Ach, in de eredivisie spelen ze op 60% en winnen de wedstrijden weer vrij gemakkelijk.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:54 schreef Netsplitter het volgende:
Mare, ik heb niet het beloofde vuurwerk van psv gezien.
Ik had Chelsea - Ajax ook al bijna goed!quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die kijkt nauwelijks nog voetbal, mazzel gok.
quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach, in de eredivisie spelen ze op 60% en winnen de wedstrijden weer vrij gemakkelijk.
Die zullen dit Olympiakos in de laatste ronde wel met 5-0 op een hoopje spelen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Morgen weer vuurwerk bij de Grote Sjon Show.
Arne mag blijven.quote:
We zien u dan in dit theater.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Morgen weer vuurwerk bij de Grote Sjon Show.
Ik vind dit een leuke rubriek.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:58 schreef Caland het volgende:
Ik zit morgenvroeg overigens in de trein naar Duitsland (is het altijd een feest) @:coco
Dat was vroeger een hele familieaangelegenheid.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:58 schreef Caland het volgende:
Ik zit morgenvroeg overigens in de trein naar Duitsland (is het altijd een feest) @:coco
Ajax ook 1-1
Feyenoord 2-1
De rest boeit me niet
Ik hoop wel dat er wat meer ruimte is inmiddelsquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat was vroeger een hele familieaangelegenheid.
Terecht, hoewel die rode kaart wel echt heel vies was.quote:Op dinsdag 4 november 2025 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi, Bayern gewonnen. Op naar 7x winst.
Het was een domme overtreding op een domme plek. Maar heel vies. Neuh, was vooral ongelukkig de knie van Diaz werd tijdens zijn ingreep aangetikt waardoor hij in de schaarbeweging terecht kwam. Daarbij was het gewoon ontzettend ongelukkig dat Hakimi zijn voet vast stond en daardoor zijn enkel verdraaide. Als Hakimi niet uitgevallen was was hier nooit rood voor gegeven. 9 van de 10 keer is zo'n actie gewoon geel en heeft de tegenstander nergens last van.quote:Op dinsdag 4 november 2025 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Terecht, hoewel die rode kaart wel echt heel vies was.
Mokerdomme take jaquote:
Niks mee te maken.quote:Op woensdag 5 november 2025 00:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou nou we hebben de coëfficiënten hard nodig
Stukje ontwikkelingshulp.quote:Op woensdag 5 november 2025 00:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou nou we hebben de coëfficiënten hard nodig
Allemaal met een Nederlands paspoortquote:Op woensdag 5 november 2025 15:53 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Kut Turken voor je. @:3rr0r
Staan graag naast die grote piemel daar op het pleinquote:Op woensdag 5 november 2025 15:53 schreef Zipportal het volgende:
Moeten Turken weten.quote:Op woensdag 5 november 2025 15:53 schreef Zipportal het volgende:
Ik zeg een glorieuze 3-0. Achteraf de ommekeer in het seizoen.quote:Op woensdag 5 november 2025 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zat er gisteren al een mensjun bij voor deze pot voor de Cocototo?
In dat geval zeg ik 2-2.
Anders zeg ik nog niets en wacht ik geduldig op @:Coco
1-3quote:Op woensdag 5 november 2025 18:40 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
21:00 Ajax - Galatasaray | Ziggo Sport
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetx
@:GGMM
@:Scrummie
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker 2-2
@:Tarado
@:3rr0r
@:Caland 1-1
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior 2-0
@:Immerdebestebob
@:Wotte
3-2 knotsgek.quote:Op woensdag 5 november 2025 18:40 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
0-1quote:Op woensdag 5 november 2025 18:40 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-2quote:Op woensdag 5 november 2025 18:40 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-1quote:Op woensdag 5 november 2025 18:40 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Ik plaats net de toto .quote:Op woensdag 5 november 2025 19:02 schreef Zipportal het volgende:
@:Rambodirk is online.![]()
![]()
![]()
Nu @:coco nog
quote:Op woensdag 5 november 2025 19:02 schreef Zipportal het volgende:
@:Rambodirk is online.![]()
![]()
![]()
Nu @:coco nog
HET HAD Z’N PA MOETEN WEZUHquote:Op woensdag 5 november 2025 19:00 schreef Zipportal het volgende:
Krijgen we nog een mintuut stilte voor Brayden? #dtv
Was een leuke hype maar veel bijzonders is het echt niet.quote:Op woensdag 5 november 2025 19:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Hato speelt over 4 jaar bij AZ of Utrecht.
Scheelt weer typen. 3-0.quote:Op woensdag 5 november 2025 18:40 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Tarado 1-3
@:Pisces29 2-2
@:Immerdebestebob 0-1
@:Wotte 3-0
1-3quote:Op woensdag 5 november 2025 18:40 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
In het buitenland mislukte backs die grootst worden binnengehaald maar bij terugkomst altijd enigzins tegenvallen is een Eindhovense specialiteit.quote:Op woensdag 5 november 2025 19:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Hato speelt over 4 jaar bij AZ of Utrecht.
Daar was ook niemand echt rouwig om, vrees alleen wel dat dit de transferwaarde van Baas omlaag haalt.quote:Op woensdag 5 november 2025 19:25 schreef Starflyer het volgende:
Ajax is blij dat ze van Hato af zijn
Kijken of de kist van Paddy er nog staat.quote:Op woensdag 5 november 2025 19:49 schreef Zipportal het volgende:
Opstelling van Ajax is bekend. 11 kut spelers.
Ga jij die dan maken?quote:Op woensdag 5 november 2025 20:07 schreef Coco het volgende:
Hopelijk levert dit weer een nieuwe wout.gif op.
Ik ga gek doen, 2-1 @Cocoquote:Op woensdag 5 november 2025 18:40 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:R-woud93 1-3
@:Wotte 3-0
Die gaan de 24 niet halen denk ik. Of ze moeten bij Leverkusen winnen.quote:
https://www.flashscore.nl/voetbal/europa/champions-league/schema/quote:Op woensdag 5 november 2025 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er een handige website die ook nog de komende potjes laat zien van de CL-ploegen?
Villarreal moet nog uit naar Leverkusen en Dortmund en thuis tegen Ajax en Kopenhagen. Maar ja, met maar 1 punt wordt dat pittig.quote:Op woensdag 5 november 2025 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er een handige website die ook nog de komende potjes laat zien van de CL-ploegen?
Mhmm ja met stand naast de komende potjes zou handig zijn dan kan je beetje zien van oh ja die staat er goed voor en gaat het wel redden of ja die zit diep in de problemenquote:Op woensdag 5 november 2025 20:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
https://www.flashscore.nl/voetbal/europa/champions-league/schema/
Dan moet je bovenin op stand klikkenquote:Op woensdag 5 november 2025 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mhmm ja met stand naast de komende potjes zou handig zijn dan kan je beetje zien van oh ja die staat er goed voor en gaat het wel redden of ja die zit diep in de problemen
sowquote:Op woensdag 5 november 2025 20:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het klootjesvolk zit weer massaal in de stadions.
Ho maar weer.quote:Op woensdag 5 november 2025 20:54 schreef Zipportal het volgende:
Dak is wel open. Misschien flikkeren de Russen met drones wel mosterdgas naar binnen?
WE WETEN HET NIET.
Hoe oud was Paddy, in die minuut gaat het weer losquote:Op woensdag 5 november 2025 20:54 schreef Zipportal het volgende:
Dak is wel open. Misschien flikkeren de Russen met drones wel mosterdgas naar binnen?
WE WETEN HET NIET.
30 jaar.quote:Op woensdag 5 november 2025 20:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe oud was Paddy, in die minuut gaat het weer los
Ja, sorry makker. Al die figuren die nu met hun vlaggetje zwaaien en leuk komen doen, terwijl er in een gemiddelde thuiswedstrijd alleen sfeer vanaf de F-Side komt. In deze crisistijden kan ik daar slecht tegen.quote:
Lust wel een blokje kaas.quote:
Genotenquote:
Dan tellen uitgoals dubbel.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:01 schreef Coco het volgende:
Waarom heeft die donkere speler een masker op?
Uit bijgeloof dusquote:Op woensdag 5 november 2025 21:01 schreef Coco het volgende:
Anders wordt ie herkend.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:01 schreef Coco het volgende:
Sjon heeft een stokje gestoken voor zijn CL optredenquote:Op woensdag 5 november 2025 21:01 schreef Zorro het volgende:
TOPAANKOOP Itakura zit weer op de bank.
Gaat zo een bank overvallen.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:01 schreef Coco het volgende:
Weer zo’n zwart masker?quote:Op woensdag 5 november 2025 21:01 schreef Coco het volgende:
Het feit dat Sjon hem niet opstelt zegt weinig over zijn kwaliteitenquote:Op woensdag 5 november 2025 21:01 schreef Zorro het volgende:
TOPAANKOOP Itakura zit weer op de bank.
Jaquote:Op woensdag 5 november 2025 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft ie nou een gele prent gehad?
De regie deed er echt alles aan om dat uit beeld te houden.quote:
Daar heb je een punt. Pasveer speelt wel.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het feit dat Sjon hem niet opstelt zegt weinig over zijn kwaliteiten
quote:
quote:
Sleutelpunt?quote:Op woensdag 5 november 2025 21:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Pasveer speelt wel.
Dat is ongunstig voor de COEFFICIENTquote:
De avond is nog jong.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is ongunstig voor de COEFFICIENT
Nee nee, dan wordt Heitinga straks ontslagen en dat mag pas na een competitienederlaag.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:06 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor de meer dan terechte 0-1.
Je zou maar elke week zonder middenveld spelen.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je zou maar elke week met Wijndal spelen.
Normaal zou ik dit toejuichen, maar dit is slecht voor de COEFFICIENTquote:
Ik rij dagelijks langs het stadion waar Maurice Steijn in 2023 zijn waterloo vond. En ik manifesteer dat het zondag ook gebeurt.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee nee, dan wordt Heitinga straks ontslagen en dat mag pas na een competitienederlaag.
HEt is alweer opgelostquote:Op woensdag 5 november 2025 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Normaal zou ik dit toejuichen, maar dit is slecht voor de COEFFICIENT
Ik vraag me nog steeds af hoe PSV niet van Ajax heeft kunnen winnen.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je zou maar elke week zonder middenveld spelen.
Lol.quote:
Of van Telstar.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af hoe PSV niet van Ajax heeft kunnen winnen.
WZAWZDBquote:Op woensdag 5 november 2025 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je PSV gisteren gezien? Beetje pieken en dalen dit seizoen.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 november 2025 21:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Marco kijkt geen voetbal vanavond, zijn favoriete zender is NET 5.
Als het draait.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Heb je PSV gisteren gezien? Beetje pieken en dalen dit seizoen.
Och als je van Telstar verliest, niet met een beetje pech maar gewoon volkomen kansloos...quote:Op woensdag 5 november 2025 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al besproken.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och als je van Telstar verliest, niet met een beetje pech maar gewoon volkomen kansloos...
Vooral dat PSV niets heeft gecreëerd tegen Telstar. Die voetballen best goed, maar krijgen ook veel te grote kansen tegen.quote:
Ja touchéquote:Op woensdag 5 november 2025 21:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och als je van Telstar verliest, niet met een beetje pech maar gewoon volkomen kansloos...
Is ook gewoon een goeie ploeg, dit is topniveau, dan moet je benen hebben.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je ziet Ajax alweer overal te laat komen bij het drukzetten.
Compleet weggespeeld.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb tegen Telstar niet gezien omdat ik op vakantie was, dat helpt wellicht voor de beeldvorming
Ik ben blij dat ik ontzettend aangeschoten op de tribune stond tegen AZ.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Is ook gewoon een goeie ploeg, dit is topniveau, dan moet je benen hebben.
Er wordt geen druk gezet, over het hele veld niet. Het doet gewoon pijn aan de ogen.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je ziet Ajax alweer overal te laat komen bij het drukzetten.
Heb je helaas de masterclass van Keesie niet helder meegekregen. Dat was puur genot.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik ontzettend aangeschoten op de tribune stond tegen AZ.
Dat brengt de tegenstander in verwarring, die zien het ook niet.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:13 schreef Saekerhett het volgende:
Wat fijn dat Sjon een nieuwe tactiek heeft bedacht. Ik zie er nog niet veel van.
Gohquote:Op woensdag 5 november 2025 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee dit wordt m niet voor Ajax.
Ik heb het begrepen, ja.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Heb je helaas de masterclass van Keesie niet helder meegekregen. Dat was puur genot.
Ik heb nog een Affligem of een Leffe Blond in de koelkast, wat vinden jullie?quote:Op woensdag 5 november 2025 21:13 schreef Coco het volgende:
Over aangeschoten gesproken, wat drinken jullie bij deze wedstrijd?
Jaquote:Op woensdag 5 november 2025 21:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik heb nog een Affligem of een Leffe Blond in de koelkast, wat vinden jullie?
Beetje gayquote:Op woensdag 5 november 2025 21:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Leffe Blond is voor vrijdagavond.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Productiebier.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik raakte toch even in de war met PSVeerquote:Op woensdag 5 november 2025 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pasveer stelt het pijnlijke onvermijdelijke vonnis nog een paar minuten uit.
Ik vind het best aardig weg drinken maar tis wel wat het is. Affligem is een stuk beter dan de generieke pis van Heineken, idem voor Leffe tegenover Jupiler (al is dat beter dan Heineken)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |