Bedanktquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:53 schreef Coco het volgende:
Wij feliciteren @:Caland met de juiste voorspelling
Morgen weer vuurwerk bij de Grote Sjon Show.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:54 schreef Netsplitter het volgende:
Mare, ik heb niet het beloofde vuurwerk van psv gezien.
Die kijkt nauwelijks nog voetbal, mazzel gok.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:53 schreef Coco het volgende:
Wij feliciteren @:Caland met de juiste voorspelling
Ach, in de eredivisie spelen ze op 60% en winnen de wedstrijden weer vrij gemakkelijk.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:54 schreef Netsplitter het volgende:
Mare, ik heb niet het beloofde vuurwerk van psv gezien.
Ik had Chelsea - Ajax ook al bijna goed!quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die kijkt nauwelijks nog voetbal, mazzel gok.
quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach, in de eredivisie spelen ze op 60% en winnen de wedstrijden weer vrij gemakkelijk.
Die zullen dit Olympiakos in de laatste ronde wel met 5-0 op een hoopje spelen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Morgen weer vuurwerk bij de Grote Sjon Show.
Arne mag blijven.quote:
We zien u dan in dit theater.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Morgen weer vuurwerk bij de Grote Sjon Show.
Ik vind dit een leuke rubriek.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:58 schreef Caland het volgende:
Ik zit morgenvroeg overigens in de trein naar Duitsland (is het altijd een feest) @:coco
Dat was vroeger een hele familieaangelegenheid.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:58 schreef Caland het volgende:
Ik zit morgenvroeg overigens in de trein naar Duitsland (is het altijd een feest) @:coco
Ajax ook 1-1
Feyenoord 2-1
De rest boeit me niet
Ik hoop wel dat er wat meer ruimte is inmiddelsquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat was vroeger een hele familieaangelegenheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |