Nu wel?quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:47 schreef Zorro het volgende:
Ik ben er nog niet uit wie het beste is in het kansloos in de spits ronddolen, Til of Pepi
Olympiakos verdiende nog wel een puntje. PSV verdiende er eigenlijk nul.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Deze pot verdiende ook geen winnaar. Wat een armoe.
Zie mijn slotconclusie in #49quote:
Een miljoen euroquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk voor de coefficient.
Verder heb je er waarschijnlijk geen KUT aan.
Ziggo Go Premium kan je de wedstrijd een dag eerder zienquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:51 schreef Dagoduck het volgende:
Ik denk dat mijn Ziggo Go voorloopt op jullie tv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ziggo Go Premium kan je de wedstrijd een dag eerder zien
quote:
Hmmmquote:
Akkoord.quote:
Bedanktquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:53 schreef Coco het volgende:
Wij feliciteren @:Caland met de juiste voorspelling
Morgen weer vuurwerk bij de Grote Sjon Show.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:54 schreef Netsplitter het volgende:
Mare, ik heb niet het beloofde vuurwerk van psv gezien.
Die kijkt nauwelijks nog voetbal, mazzel gok.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:53 schreef Coco het volgende:
Wij feliciteren @:Caland met de juiste voorspelling
Ach, in de eredivisie spelen ze op 60% en winnen de wedstrijden weer vrij gemakkelijk.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:54 schreef Netsplitter het volgende:
Mare, ik heb niet het beloofde vuurwerk van psv gezien.
Ik had Chelsea - Ajax ook al bijna goed!quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die kijkt nauwelijks nog voetbal, mazzel gok.
quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach, in de eredivisie spelen ze op 60% en winnen de wedstrijden weer vrij gemakkelijk.
Die zullen dit Olympiakos in de laatste ronde wel met 5-0 op een hoopje spelen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Morgen weer vuurwerk bij de Grote Sjon Show.
Arne mag blijven.quote:
We zien u dan in dit theater.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Morgen weer vuurwerk bij de Grote Sjon Show.
Ik vind dit een leuke rubriek.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:58 schreef Caland het volgende:
Ik zit morgenvroeg overigens in de trein naar Duitsland (is het altijd een feest) @:coco
Dat was vroeger een hele familieaangelegenheid.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:58 schreef Caland het volgende:
Ik zit morgenvroeg overigens in de trein naar Duitsland (is het altijd een feest) @:coco
Ajax ook 1-1
Feyenoord 2-1
De rest boeit me niet
Ik hoop wel dat er wat meer ruimte is inmiddelsquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat was vroeger een hele familieaangelegenheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |