quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:26 schreef Oriente het volgende:
https://streamff.com/v/fd3c5125
Wat een goal van Van de Ven
Dat dacht ik na de loting al en dat dacht ik na de eerste wedstrijd al helemaal. Het is weer een wedstrijd die je op een goede dag gewoon wint. Maar ja, dan moet je die wel hebben.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:28 schreef VEM2012 het volgende:
Ik denk dat PSV niet bij de eerste 24 gaat komen…
Dat kon na de eerste wedstrijd al het raam uit hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:28 schreef VEM2012 het volgende:
Ik denk dat PSV niet bij de eerste 24 gaat komen…
Ja, dat is natuurlijk wel: in de CL moet het ook wat meezitten.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat dacht ik na de loting al en dat dacht ik na de eerste wedstrijd al helemaal. Het is weer een wedstrijd die je op een goede dag gewoon wint. Maar ja, dan moet je die wel hebben.
Dat is natuurlijk onzin.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat kon na de eerste wedstrijd al het raam uit hoor.
Deze zin loopt niet lekkerquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat geen enkele topclub in Nederland heeft die jongen opgepikt.
Tegen stugge ploegen lukt het PSV zelden. Tegen Union precies hetzelfde patroon. Geen afstandschoten buiiten de 16, gebriei en vast lopen en te traag. Stugge ploegen die fysiek steeds op de man zitten heeft PSV moeite mee.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat dacht ik na de loting al en dat dacht ik na de eerste wedstrijd al helemaal. Het is weer een wedstrijd die je op een goede dag gewoon wint. Maar ja, dan moet je die wel hebben.
Je zou zeggen dat een Veerman zo’n ploegen helemaal op een hoopje speeltquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:32 schreef Cherni het volgende:
[..]
Tegen stugge ploegen lukt het PSV zelden. Tegen Union precies hetzelfde patroon. Geen afstandschoten buiiten de 16, gebriei en vast lopen en te traag. Stugge ploegen die fysiek steeds op de man zitten heeft PSV moeite mee.
Ik vind dat echt zo'n matige speler. Ook voor een wisselspeler heeft hij het niveau niet.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
DriouechDit is de KKD niet...
Dit is echt laag niveau ja. Olympiakos is ook echt slecht.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:44 schreef Binge-watch het volgende:
Parodie op een voetbalwedstrijd dit. Conference League niveau
quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al spelen we nog een helft, PSV scoort toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |