Kijken of de kist van Paddy er nog staat.quote:Op woensdag 5 november 2025 19:49 schreef Zipportal het volgende:
Opstelling van Ajax is bekend. 11 kut spelers.
Ga jij die dan maken?quote:Op woensdag 5 november 2025 20:07 schreef Coco het volgende:
Hopelijk levert dit weer een nieuwe wout.gif op.
Ik ga gek doen, 2-1 @Cocoquote:Op woensdag 5 november 2025 18:40 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
21:00 Ajax - Galatasaray | Ziggo Sport
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetx
@:GGMM
@:Scrummie
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker 2-2
@:Tarado 1-3
@:3rr0r
@:Caland 1-1
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93 1-3
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29 2-2
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior 2-0
@:Immerdebestebob 0-1
@:Wotte 3-0
Die gaan de 24 niet halen denk ik. Of ze moeten bij Leverkusen winnen.quote:
https://www.flashscore.nl/voetbal/europa/champions-league/schema/quote:Op woensdag 5 november 2025 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er een handige website die ook nog de komende potjes laat zien van de CL-ploegen?
Villarreal moet nog uit naar Leverkusen en Dortmund en thuis tegen Ajax en Kopenhagen. Maar ja, met maar 1 punt wordt dat pittig.quote:Op woensdag 5 november 2025 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er een handige website die ook nog de komende potjes laat zien van de CL-ploegen?
Mhmm ja met stand naast de komende potjes zou handig zijn dan kan je beetje zien van oh ja die staat er goed voor en gaat het wel redden of ja die zit diep in de problemenquote:Op woensdag 5 november 2025 20:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
https://www.flashscore.nl/voetbal/europa/champions-league/schema/
Dan moet je bovenin op stand klikkenquote:Op woensdag 5 november 2025 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mhmm ja met stand naast de komende potjes zou handig zijn dan kan je beetje zien van oh ja die staat er goed voor en gaat het wel redden of ja die zit diep in de problemen
sowquote:Op woensdag 5 november 2025 20:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het klootjesvolk zit weer massaal in de stadions.
Ho maar weer.quote:Op woensdag 5 november 2025 20:54 schreef Zipportal het volgende:
Dak is wel open. Misschien flikkeren de Russen met drones wel mosterdgas naar binnen?
WE WETEN HET NIET.
Hoe oud was Paddy, in die minuut gaat het weer losquote:Op woensdag 5 november 2025 20:54 schreef Zipportal het volgende:
Dak is wel open. Misschien flikkeren de Russen met drones wel mosterdgas naar binnen?
WE WETEN HET NIET.
30 jaar.quote:Op woensdag 5 november 2025 20:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe oud was Paddy, in die minuut gaat het weer los
Ja, sorry makker. Al die figuren die nu met hun vlaggetje zwaaien en leuk komen doen, terwijl er in een gemiddelde thuiswedstrijd alleen sfeer vanaf de F-Side komt. In deze crisistijden kan ik daar slecht tegen.quote:
Lust wel een blokje kaas.quote:
Genotenquote:
Dan tellen uitgoals dubbel.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:01 schreef Coco het volgende:
Waarom heeft die donkere speler een masker op?
Uit bijgeloof dusquote:Op woensdag 5 november 2025 21:01 schreef Coco het volgende:
Anders wordt ie herkend.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:01 schreef Coco het volgende:
Sjon heeft een stokje gestoken voor zijn CL optredenquote:Op woensdag 5 november 2025 21:01 schreef Zorro het volgende:
TOPAANKOOP Itakura zit weer op de bank.
Gaat zo een bank overvallen.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:01 schreef Coco het volgende:
Weer zo’n zwart masker?quote:Op woensdag 5 november 2025 21:01 schreef Coco het volgende:
Het feit dat Sjon hem niet opstelt zegt weinig over zijn kwaliteitenquote:Op woensdag 5 november 2025 21:01 schreef Zorro het volgende:
TOPAANKOOP Itakura zit weer op de bank.
Jaquote:Op woensdag 5 november 2025 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft ie nou een gele prent gehad?
De regie deed er echt alles aan om dat uit beeld te houden.quote:
Daar heb je een punt. Pasveer speelt wel.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het feit dat Sjon hem niet opstelt zegt weinig over zijn kwaliteiten
quote:
quote:
Sleutelpunt?quote:Op woensdag 5 november 2025 21:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Pasveer speelt wel.
Dat is ongunstig voor de COEFFICIENTquote:
De avond is nog jong.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is ongunstig voor de COEFFICIENT
Nee nee, dan wordt Heitinga straks ontslagen en dat mag pas na een competitienederlaag.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:06 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor de meer dan terechte 0-1.
Je zou maar elke week zonder middenveld spelen.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je zou maar elke week met Wijndal spelen.
Normaal zou ik dit toejuichen, maar dit is slecht voor de COEFFICIENTquote:
Ik rij dagelijks langs het stadion waar Maurice Steijn in 2023 zijn waterloo vond. En ik manifesteer dat het zondag ook gebeurt.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee nee, dan wordt Heitinga straks ontslagen en dat mag pas na een competitienederlaag.
HEt is alweer opgelostquote:Op woensdag 5 november 2025 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Normaal zou ik dit toejuichen, maar dit is slecht voor de COEFFICIENT
Ik vraag me nog steeds af hoe PSV niet van Ajax heeft kunnen winnen.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je zou maar elke week zonder middenveld spelen.
Lol.quote:
Of van Telstar.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af hoe PSV niet van Ajax heeft kunnen winnen.
WZAWZDBquote:Op woensdag 5 november 2025 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je PSV gisteren gezien? Beetje pieken en dalen dit seizoen.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 november 2025 21:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Marco kijkt geen voetbal vanavond, zijn favoriete zender is NET 5.
Als het draait.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Heb je PSV gisteren gezien? Beetje pieken en dalen dit seizoen.
Och als je van Telstar verliest, niet met een beetje pech maar gewoon volkomen kansloos...quote:Op woensdag 5 november 2025 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al besproken.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och als je van Telstar verliest, niet met een beetje pech maar gewoon volkomen kansloos...
Vooral dat PSV niets heeft gecreëerd tegen Telstar. Die voetballen best goed, maar krijgen ook veel te grote kansen tegen.quote:
Ja touchéquote:Op woensdag 5 november 2025 21:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och als je van Telstar verliest, niet met een beetje pech maar gewoon volkomen kansloos...
Is ook gewoon een goeie ploeg, dit is topniveau, dan moet je benen hebben.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je ziet Ajax alweer overal te laat komen bij het drukzetten.
Compleet weggespeeld.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb tegen Telstar niet gezien omdat ik op vakantie was, dat helpt wellicht voor de beeldvorming
Ik ben blij dat ik ontzettend aangeschoten op de tribune stond tegen AZ.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Is ook gewoon een goeie ploeg, dit is topniveau, dan moet je benen hebben.
Er wordt geen druk gezet, over het hele veld niet. Het doet gewoon pijn aan de ogen.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je ziet Ajax alweer overal te laat komen bij het drukzetten.
Heb je helaas de masterclass van Keesie niet helder meegekregen. Dat was puur genot.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik ontzettend aangeschoten op de tribune stond tegen AZ.
Dat brengt de tegenstander in verwarring, die zien het ook niet.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:13 schreef Saekerhett het volgende:
Wat fijn dat Sjon een nieuwe tactiek heeft bedacht. Ik zie er nog niet veel van.
Gohquote:Op woensdag 5 november 2025 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee dit wordt m niet voor Ajax.
Ik heb het begrepen, ja.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Heb je helaas de masterclass van Keesie niet helder meegekregen. Dat was puur genot.
Ik heb nog een Affligem of een Leffe Blond in de koelkast, wat vinden jullie?quote:Op woensdag 5 november 2025 21:13 schreef Coco het volgende:
Over aangeschoten gesproken, wat drinken jullie bij deze wedstrijd?
Jaquote:Op woensdag 5 november 2025 21:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik heb nog een Affligem of een Leffe Blond in de koelkast, wat vinden jullie?
Beetje gayquote:Op woensdag 5 november 2025 21:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Leffe Blond is voor vrijdagavond.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Productiebier.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik raakte toch even in de war met PSVeerquote:Op woensdag 5 november 2025 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pasveer stelt het pijnlijke onvermijdelijke vonnis nog een paar minuten uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |