Ik vraag me nog steeds af hoe PSV niet van Ajax heeft kunnen winnen.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je zou maar elke week zonder middenveld spelen.
Lol.quote:
Of van Telstar.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af hoe PSV niet van Ajax heeft kunnen winnen.
WZAWZDBquote:Op woensdag 5 november 2025 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je PSV gisteren gezien? Beetje pieken en dalen dit seizoen.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 november 2025 21:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Marco kijkt geen voetbal vanavond, zijn favoriete zender is NET 5.
Als het draait.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Heb je PSV gisteren gezien? Beetje pieken en dalen dit seizoen.
Och als je van Telstar verliest, niet met een beetje pech maar gewoon volkomen kansloos...quote:Op woensdag 5 november 2025 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al besproken.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och als je van Telstar verliest, niet met een beetje pech maar gewoon volkomen kansloos...
Vooral dat PSV niets heeft gecreëerd tegen Telstar. Die voetballen best goed, maar krijgen ook veel te grote kansen tegen.quote:
Ja touchéquote:Op woensdag 5 november 2025 21:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och als je van Telstar verliest, niet met een beetje pech maar gewoon volkomen kansloos...
Is ook gewoon een goeie ploeg, dit is topniveau, dan moet je benen hebben.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je ziet Ajax alweer overal te laat komen bij het drukzetten.
Compleet weggespeeld.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb tegen Telstar niet gezien omdat ik op vakantie was, dat helpt wellicht voor de beeldvorming
Ik ben blij dat ik ontzettend aangeschoten op de tribune stond tegen AZ.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Is ook gewoon een goeie ploeg, dit is topniveau, dan moet je benen hebben.
Er wordt geen druk gezet, over het hele veld niet. Het doet gewoon pijn aan de ogen.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je ziet Ajax alweer overal te laat komen bij het drukzetten.
Heb je helaas de masterclass van Keesie niet helder meegekregen. Dat was puur genot.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik ontzettend aangeschoten op de tribune stond tegen AZ.
Dat brengt de tegenstander in verwarring, die zien het ook niet.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:13 schreef Saekerhett het volgende:
Wat fijn dat Sjon een nieuwe tactiek heeft bedacht. Ik zie er nog niet veel van.
Gohquote:Op woensdag 5 november 2025 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee dit wordt m niet voor Ajax.
Ik heb het begrepen, ja.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Heb je helaas de masterclass van Keesie niet helder meegekregen. Dat was puur genot.
Ik heb nog een Affligem of een Leffe Blond in de koelkast, wat vinden jullie?quote:Op woensdag 5 november 2025 21:13 schreef Coco het volgende:
Over aangeschoten gesproken, wat drinken jullie bij deze wedstrijd?
Jaquote:Op woensdag 5 november 2025 21:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik heb nog een Affligem of een Leffe Blond in de koelkast, wat vinden jullie?
Beetje gayquote:Op woensdag 5 november 2025 21:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Leffe Blond is voor vrijdagavond.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Productiebier.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik raakte toch even in de war met PSVeerquote:Op woensdag 5 november 2025 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pasveer stelt het pijnlijke onvermijdelijke vonnis nog een paar minuten uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |