Dan tellen uitgoals dubbel.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:01 schreef Coco het volgende:
Waarom heeft die donkere speler een masker op?
Uit bijgeloof dusquote:Op woensdag 5 november 2025 21:01 schreef Coco het volgende:
Anders wordt ie herkend.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:01 schreef Coco het volgende:
Sjon heeft een stokje gestoken voor zijn CL optredenquote:Op woensdag 5 november 2025 21:01 schreef Zorro het volgende:
TOPAANKOOP Itakura zit weer op de bank.
Gaat zo een bank overvallen.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:01 schreef Coco het volgende:
Weer zo’n zwart masker?quote:Op woensdag 5 november 2025 21:01 schreef Coco het volgende:
Het feit dat Sjon hem niet opstelt zegt weinig over zijn kwaliteitenquote:Op woensdag 5 november 2025 21:01 schreef Zorro het volgende:
TOPAANKOOP Itakura zit weer op de bank.
Jaquote:Op woensdag 5 november 2025 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft ie nou een gele prent gehad?
De regie deed er echt alles aan om dat uit beeld te houden.quote:
Daar heb je een punt. Pasveer speelt wel.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het feit dat Sjon hem niet opstelt zegt weinig over zijn kwaliteiten
quote:
quote:
Sleutelpunt?quote:Op woensdag 5 november 2025 21:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Pasveer speelt wel.
Dat is ongunstig voor de COEFFICIENTquote:
De avond is nog jong.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is ongunstig voor de COEFFICIENT
Nee nee, dan wordt Heitinga straks ontslagen en dat mag pas na een competitienederlaag.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:06 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor de meer dan terechte 0-1.
Je zou maar elke week zonder middenveld spelen.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je zou maar elke week met Wijndal spelen.
Normaal zou ik dit toejuichen, maar dit is slecht voor de COEFFICIENTquote:
Ik rij dagelijks langs het stadion waar Maurice Steijn in 2023 zijn waterloo vond. En ik manifesteer dat het zondag ook gebeurt.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee nee, dan wordt Heitinga straks ontslagen en dat mag pas na een competitienederlaag.
HEt is alweer opgelostquote:Op woensdag 5 november 2025 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Normaal zou ik dit toejuichen, maar dit is slecht voor de COEFFICIENT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |