SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Ik heb nog een wie ben ik spel van oud collega'squote:Op dinsdag 4 november 2025 21:13 schreef CherryLips het volgende:
Kan wel een Wie ben ik? maken voor de meet maar daar ben ik niet creatief genoeg voor.
Heb m'n Halloween LEGO ook nog in de doos liggen.
Ik had je toen in Utrecht niet herkend dus het kan nog erger.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben de echte namen van iedereen alweer vergeten.
Dat is alweer 10 kilo geleden.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had je toen in Utrecht niet herkend dus het kan nog erger.
Dit zijn toch gewoon jullie namenquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben de echte namen van iedereen alweer vergeten.
Samequote:Op dinsdag 4 november 2025 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is alweer 10 kilo geleden.
Hoi, Gerrie.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heet eigenlijk roderick-willem
Jij bent een fopbelg, dus eerder jannick ofzoquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heet eigenlijk roderick-willem
Sjefke al is dat meer voor een echte Belgquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent een fopbelg, dus eerder jannick ofzo
Dat ligt eraan hoe hard we aan het knuffelen zijnquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:13 schreef Nattekat het volgende: [..] Ik denk dat ik jou en dud0r wel uit elkaar kan halen.
quote:
Ik ben nep duitser jaquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent een fopbelg, dus eerder jannick ofzo
Allemaal meteen filmenquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:26 schreef Ama het volgende:
Ah de toekomstige kansen parels van deze maatschappij.
Misschien heeft 'ie wel gewoon een hele moeilijke jeugd gehadquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Met bewijs op camera en een gram coke op zak
2 gram volgens mij maar volgens mij doen ze voor zulke hoeveelheden niets behalve afpakken.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Met bewijs op camera en een gram coke op zak
Ponypack is een halfje toch normaal?quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:44 schreef Ama het volgende:
[..]
2 gram volgens mij maar volgens mij doen ze voor zulke hoeveelheden niets behalve afpakken.
Even notities maken.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:44 schreef Ama het volgende:
[..]
2 gram volgens mij maar volgens mij doen ze voor zulke hoeveelheden niets behalve afpakken.
Hier om de hoek hadden ze een paar gram meer https://www.bndestem.nl/m(...)n-opgepakt~a49e4632/quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ponypack is een halfje toch normaal?
Maar goed, maakt verder niet uit.
3 dagen papiertjes rapen is gewoon wat mager
quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:51 schreef Ama het volgende:
Echt waar leer je zo jong om zo'n gruwelijk dikke bek te hebben tegen politie.
Ja heb je ook wel een punt maar toch blijf ik me er over verbazen.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik miste twee seconden volgens mij. Neergestoken?
Kan het dan weer over eten gaan?quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:56 schreef Ama het volgende:
We hebben iedereen weggejaagd behalve @:LTVDK
Programma is bijna voorbij hoor jongens.
Het zou sowieso niet mijn eerste keuze zijn in het donker waarschijnlijkquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:59 schreef CherryLips het volgende:
Nou daar kunnen we ook niet meer lopen
Ik zou dat stukje ook even overslaan.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het zou sowieso niet mijn eerste keuze zijn in het donker waarschijnlijk
In mijn vredelievend stadjequote:
Jawel. Niet zo pussy doen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:59 schreef CherryLips het volgende:
Nou daar kunnen we ook niet meer lopen
En hoeveel chocolade?quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb m'n tweede mandarijntje op van vandaag.
Moet je nog steeds kokhalzen door de kattenbak?quote:Op dinsdag 4 november 2025 23:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik moest de katten van de buren even voeren maar eentje was op een kast geklommen en durfde er volgens mij niet meer afdie was heel blij mij te zien. Dook ook meteen op de kattenbak, daarna gedronken. Maar ik kan niks naast die kast zetten dus hopelijk zit ze er morgen niet weer op.
Viel vandaag mee.quote:Op dinsdag 4 november 2025 23:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet je nog steeds kokhalzen door de kattenbak?
is dat erg?quote:Op woensdag 5 november 2025 02:14 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben gister eind van de middag een box jelly fish gevangen in het water waar ik heb gezwommen. Er was een kwallennet maar die hebben ze weg gehaald
ja die kunnen dodelijk zijn. Er komt hier op dit eiland geloof ik elk jaar wel iemand om door zo'n kwalquote:
Niet meer zwemmen dus voorlopigquote:Op woensdag 5 november 2025 02:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die kunnen dodelijk zijn. Er komt hier op dit eiland geloof ik elk jaar wel iemand om door zo'n kwal
ja. vrijdag gaan we weer badmintonnenquote:Op woensdag 5 november 2025 04:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
zijn je badminton buddies er al weer?
quote:Op woensdag 5 november 2025 04:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. vrijdag gaan we weer badmintonnen
Hoe lang blijven ze?quote:Op woensdag 5 november 2025 04:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wel blij mee. kreeg ook super enthousiaste berichtjes dat ze weer terug zijn
Afgelopen jaar gingen ze dacht ik in januari weer weg? Het zijn digital nomads dus ze gaan dan naar andere plekken in azie en ook weer terug naar duitsland voor paar maandenquote:
Ik zit inmiddels al hard te werkenquote:Op woensdag 5 november 2025 07:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat mschol dit maar niet horen.
Nee, had ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 5 november 2025 02:26 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie de nieuwe reclames van de campagne Man,zeg er wat van al gezien?
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Weet niet hoeveel verschillende ze hebben
Leuk meisjequote:Op woensdag 5 november 2025 02:26 schreef bitterbal het volgende:
Nattekat is in lovequote:
Ahwquote:
Had jij daar als serveerster ook weleens last van?quote:Op woensdag 5 november 2025 02:26 schreef bitterbal het volgende:
Schrikken hequote:Op woensdag 5 november 2025 08:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik was even bang dat ik de lampen in de woonkamer weer aan had gelaten, maar dat was gewoon de zonsopgang
Dit record wordt nog wel even wat opgehoogd, maar ergens volgende week is de pret voorbij.quote:Nog nooit is de maximumtemperatuur in De Bilt zoveel dagen op rij in de dubbele cijfers gebleven als dit jaar, namelijk 234 dagen.
My eyes!!quote:Op woensdag 5 november 2025 08:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meteen weggedoken in een donkere kamer.
quote:
Hier is de dag gewoon 24 uur. Waarom is de jouwe langerquote:
Duiken we dan in de dubbele negatieve cijfers?quote:Op woensdag 5 november 2025 08:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit record wordt nog wel even wat opgehoogd, maar ergens volgende week is de pret voorbij.
-69quote:Op woensdag 5 november 2025 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Duiken we dan in de dubbele negatieve cijfers?
Jij had de zon gisteren, vandaag is de rest aan de beurt.quote:Op woensdag 5 november 2025 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier is het maar grijs vandaag.
9:59.quote:Op woensdag 5 november 2025 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Voorverkoop voor een concert zou om 10 uur beginnen via de link in de mailinglist, maar die link zit nog niet in m'n inbox
Ongeduldig.
quote:Op woensdag 5 november 2025 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Voorverkoop voor een concert zou om 10 uur beginnen via de link in de mailinglist, maar die link zit nog niet in m'n inbox
Ongeduldig.
10:00:02 - uitverkocht want iedereen kreeg de mail al eerderquote:
Waarschijnlijk wel jaquote:Op woensdag 5 november 2025 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
10:00:02 - uitverkocht want iedereen kreeg de mail al eerder
"Onze mail kan in de spamfolder komen."quote:Op woensdag 5 november 2025 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
10:00:02 - uitverkocht want iedereen kreeg de mail al eerder
stuiterkalquote:Op woensdag 5 november 2025 09:54 schreef Ama het volgende:
Hedwig kreeg gisteren een catnip speeltje van mij.https://imgur.com/a/KMXjVdC
"MustkickMustkickMustkickMustkickMustkickMustkickMustkickMustkickMustkickMustkickMustkick"quote:Op woensdag 5 november 2025 09:54 schreef Ama het volgende:
Hedwig kreeg gisteren een catnip speeltje van mij.https://imgur.com/a/KMXjVdC
*klikt op send*quote:
uiteraardquote:Op woensdag 5 november 2025 10:05 schreef CherryLips het volgende:
God 10am Engelse tijd, doen ze dit voor het eerst ofzo?
nee want mijn koplampen zijn niet zo grootquote:Op woensdag 5 november 2025 07:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Had jij daar als serveerster ook weleens last van?
Heel vaak. Had 1 collega. Super mooi meisje en heel erg vrolijk altijd en die had hier veel mee te makenquote:Op woensdag 5 november 2025 07:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe vaak zoiets voorkomt. Al is één zo'n opmerking er ook nog één te veel.
quote:Op woensdag 5 november 2025 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want mijn koplampen zijn niet zo groot![]()
maar ben bv welles op mijn kont geslagen ja
Oh ja, wel zo eerlijk om het te verdelen.quote:Op woensdag 5 november 2025 09:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij had de zon gisteren, vandaag is de rest aan de beurt.
Met het dienblad in z'n gezicht slaan.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want mijn koplampen zijn niet zo groot![]()
maar ben bv welles op mijn kont geslagen ja
quote:Op woensdag 5 november 2025 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heel vaak. Had 1 collega. Super mooi meisje en heel erg vrolijk altijd en die had hier veel mee te maken
Inclusief hete koffie en soepquote:Op woensdag 5 november 2025 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met het dienblad in z'n gezicht slaan.
En nu trekt het bij mij dicht, precies rond het moment dat het gisteren op begon te klaren.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, wel zo eerlijk om het te verdelen.
Waarom is het zo moeilijk om je handen thuis te houden.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heel vaak. Had 1 collega. Super mooi meisje en heel erg vrolijk altijd en die had hier veel mee te maken
Uiteraard.quote:
mja omdat er gewoon heel veel mannen zijn die vrouwen als een soort publiekelijk bezit/vermaak zien. Het is serieus echt bizarquote:Op woensdag 5 november 2025 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk om je handen thuis te houden.
Ah. Dan zal het zo wel hier komen.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En nu trekt het bij mij dicht, precies rond het moment dat het gisteren op begon te klaren.
Primaten zijn het.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja omdat er gewoon heel veel mannen zijn die vrouwen als een soort publiekelijk bezit/vermaak zien. Het is serieus echt bizar
Macht.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk om je handen thuis te houden.
quote:
quote:
Bij jou was het toch de hele dag zon?quote:Op woensdag 5 november 2025 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ah. Dan zal het zo wel hier komen.
quote:Op woensdag 5 november 2025 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vooral naïef?quote:Op woensdag 5 november 2025 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was ook zo'n spring in het veld dus tegen iedereen super vriendelijk. Zag nergens gevaar in.
Gisteren wel ja.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij jou was het toch de hele dag zon?
Ga jij vandaag, ik ben niet geweestquote:Op woensdag 5 november 2025 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En ik zie hier nu ook alweer blauwe lucht.
Alles waxen! Rats!quote:Op woensdag 5 november 2025 10:24 schreef bitterbal het volgende:
ga morgen voor de wax van mijn benen. Benieuwd. is de eerste keer
O ja moet m'n wenkbrauwen weer doenquote:Op woensdag 5 november 2025 10:24 schreef bitterbal het volgende:
ga morgen voor de wax van mijn benen. Benieuwd. is de eerste keer
Daar is op zich niks mis mee. Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was ook zo'n spring in het veld dus tegen iedereen super vriendelijk. Zag nergens gevaar in.
Ja, ik moet gaan vandaag.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ga jij vandaag, ik ben niet geweest
Is het weer wildgroei? Monobrow enzo?quote:Op woensdag 5 november 2025 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja moet m'n wenkbrauwen weer doen
Goed zo. Ik ben sinds vrijdag niet meer geweestquote:Op woensdag 5 november 2025 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik moet gaan vandaag.
quote:Op woensdag 5 november 2025 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja moet m'n wenkbrauwen weer doen
quote:
Ik ben blij dat het blonde haartjes zijn ja.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is het weer wildgroei? Monobrow enzo?
Gelukkigquote:Op woensdag 5 november 2025 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik moet gaan vandaag.
Zaterdag ga ik niet, want zondag heb ik wedstrijd.quote:
oke dan zal ik gaan.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zaterdag ga ik niet, want zondag heb ik wedstrijd.
Nee, vrijdag ga ik ook niet. Misschien donderdag badmintonnen.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke dan zal ik gaan.
ga je vrijdag ook? dan ga ik niet want dan heb ik badminton
hmmmquote:Op woensdag 5 november 2025 10:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, vrijdag ga ik ook niet. Misschien donderdag badmintonnen.
Ik denk dat ik mensen bang maak dan.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar is op zich niks mis mee. Zouden meer mensen moeten doen.
"Hallo politie? Verwarde man gespot hierquote:Op woensdag 5 november 2025 10:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mensen bang maak dan.
uhm. jij bent toch de politiequote:Op woensdag 5 november 2025 10:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Hallo politie? Verwarde man gespot hier".
No, this is Patrick.quote:
quote:
Ik kan dit gesprek met mezelf hebben in Foqueville:quote:
112 WILT U DE POLITIE OF DE BRANDWEER?quote:Op woensdag 5 november 2025 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Ik kan dit gesprek met mezelf hebben in Foqueville:
"HALLO HIER IS DE BRANDWEER SPREEK IK MET DE POLITIE?!"
Waar is het voor?quote:
Lekker niks gedaan hebben en wel lekker stressen.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit nu dus al anderhalf uur in de wachtstand.
Aahhh, van Editors? Dan snap ik de presale wel.quote:
Hele kleine zaaltjes ook.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekker niks gedaan hebben en wel lekker stressen.
[..]
Aahhh, van Editors? Dan snap ik de presale wel.
ik vind het zorgwekkend dat je nu tegen jezelf begint te pratenquote:Op woensdag 5 november 2025 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Ik kan dit gesprek met mezelf hebben in Foqueville:
"HALLO HIER IS DE BRANDWEER SPREEK IK MET DE POLITIE?!"
Hey das toevallig, had dezelfde gedachtequote:Op woensdag 5 november 2025 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Kerel was laat met doorgeven dat ik vanavond alleen zit, dus ik ga aan de sushi. Fuck it.
Doen wel meer mensen hier toch?quote:Op woensdag 5 november 2025 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind het zorgwekkend dat je nu tegen jezelf begint te praten
ik en bal doen dat echt nooitquote:Op woensdag 5 november 2025 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doen wel meer mensen hier toch?
Welkom in mijn wereld. Altijd gezeik.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:58 schreef bitterbal het volgende:
ik moest een keer kaartjes kopen voor beyonce voor 5 mensen in totaal
oh man dat doe ik nooit meer
Ehhh, ik heb een nigiri box, wat tonijndingesen, een bowl met kieeeeeeeep en wat ingemaakte komkommer.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hey das toevallig, had dezelfde gedachte![]()
Wat ga je allemaal eten en en wat er bij?
Yes maar vond het echt bizar stressvol. Later bleek ook dat het geluk was dat het was gelukt omdat er heel veel mensen naast vistequote:Op woensdag 5 november 2025 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereld. Altijd gezeik.
Nog gelukt?
quote:Op woensdag 5 november 2025 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ehhh, ik heb een nigiri box, wat tonijndingesen, een bowl met kieeeeeeeep en wat ingemaakte komkommer.
Ik denk dat je 5 nu niet eens meer zou redden op één account ook.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:58 schreef bitterbal het volgende:
ik moest een keer kaartjes kopen voor beyonce voor 5 mensen in totaal
oh man dat doe ik nooit meer
Ik ben ook blij dat de meeste dingen waar ik heen wil flink minder in trek zijn. Vorig jaar was een van m'n festivals wel uitverkocht, maar dat was pas twee weken voor dat het zou zijn, zeg maar.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:59 schreef CherryLips het volgende:
ik kom er in NL zelden doorheen bij zulke evenementen
Ja, nu wel.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:01 schreef Ama het volgende:
Gelukkig kan deze trui toch vandaag in de was.
Solotour van Editors-frontman, Tom Smith.quote:
Oh. Die ken ik niet.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Solotour van Editors-frontman, Tom Smith.
Heel behulpzaam.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb het gegoogled, je zal het weten ook.
Was naar een ander continent geëmigreerd en was deze even vergeten.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:15 schreef bitterbal het volgende:
hoe kan die zo laat zijn, zich verslapen.?
Denk je dat de ouders nog blij zullen zijn?quote:Op woensdag 5 november 2025 11:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Was naar een ander continent geëmigreerd en was deze even vergeten.
Tuurlijk!quote:Op woensdag 5 november 2025 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk je dat de ouders nog blij zullen zijn?
maar die moeten nu bejaard zijn?quote:Op woensdag 5 november 2025 11:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Tuurlijk!Die hebben altijd gevoeld dat ze nog een extra kind hadden.
Ja, dat wel. Zouden ze dit kind dan nog helemaal moeten opvoeden?quote:Op woensdag 5 november 2025 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar die moeten nu bejaard zijn?
ja denk niet dat iemand anders het gedaan heeft. Kind zal al die tijd een loods hebben gezeten denk ik?quote:Op woensdag 5 november 2025 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Zouden ze dit kind dan nog helemaal moeten opvoeden?
Dat lijkt me dan nog wel een zware opgave. Hij is vast ook niet zindelijk. Maar het is wel hun kindje hè?quote:Op woensdag 5 november 2025 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk niet dat iemand anders het gedaan heeft. Kind zal al die tijd een loods hebben gezeten denk ik?
ja en het wordt nu bezorgd. Weet niet of ze het nog kunnen weigerenquote:Op woensdag 5 november 2025 11:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan nog wel een zware opgave. Hij is vast ook niet zindelijk. Maar het is wel hun kindje hè?
Geen nood, Jetten I gaat voor paprikachips, lego, wiet en een proper huisje zorgen, ook voor dit kind.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan nog wel een zware opgave. Hij is vast ook niet zindelijk. Maar het is wel hun kindje hè?
Het is wat laat voor de morning-afterpil, denk ik.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en het wordt nu bezorgd. Weet niet of ze het nog kunnen weigeren
Misschien een kleerhanger.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wat laat voor de morning-afterpil, denk ik.
quote:"Als je drie uur per dag op je telefoon zit, dan is dat vijf jaar van je leven en één jaar van je wakkere tijd. En gemiddeld zitten we zelfs vijf uur per dag op onze smartphone."
Alsof dat wat gaat veranderenquote:
Ik las dit echt veel te snel.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:41 schreef bitterbal het volgende:
vanaf 9 nov. is er bij de bnn een documantaire over lale gul. Is denk ik wel interessant om te kijken
Ik heb hem meestal op mijn bureau liggen. Daar zit ik niet op.quote:
Verplicht kijkvoer op Vmbo's voor alle meisjes die een olijfkleurige piel wel leuk vinden.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:41 schreef bitterbal het volgende:
vanaf 9 nov. is er bij de bnn een documantaire over lale gul. Is denk ik wel interessant om te kijken
en waarom is dat X jaar van je leven, ga je dan eerder dood ofzo?quote:
Same. Lijkt me heel onprettig zitten ook.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit liever op een bank of een stoel.
Dit vind ik sowieso een rare zin.quote:dan is dat vijf jaar van je leven en één jaar van je wakkere tijd.
niks mis met olijfkleurigquote:Op woensdag 5 november 2025 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verplicht kijkvoer op Vmbo's voor alle meisjes die een olijfkleurige piel wel leuk vinden.
Ik snap hem.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit vind ik sowieso een rare zin.
quote:
quote:
Wat een gelul.quote:
Dat ga ik niet zeggenquote:Op woensdag 5 november 2025 12:04 schreef bitterbal het volgende:
waar zitten jullie toch met jullie gedachtes
op dit moment op de bank met een tostiquote:Op woensdag 5 november 2025 12:04 schreef bitterbal het volgende:
nizno zegt het welquote:Op woensdag 5 november 2025 12:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ga ik niet zeggen
Op m'n telefoon.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:04 schreef bitterbal het volgende:
omdat ik gewoon eerlijk durf te zijn, hij is veel te bang dat hij dan niet meer kan flirtenquote:
zit dat lekker?quote:
bij alles wat god verboden heeft ofzoquote:Op woensdag 5 november 2025 12:04 schreef bitterbal het volgende:
quote:Bløf & Vrienden keert volgend jaar terug naar Ahoy
gelukkig is er ook nog prettiger nieuws.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:12 schreef Recce het volgende:
Ik word steeds zo treurig van het nieuws. Nu dit weer:
[..]
Gefeliciteerd allen!quote:Op woensdag 5 november 2025 12:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig is er ook nog prettiger nieuws.
Froger is jarig
Volgens mij check jij altijd wel die pre order sets bij Bricklink toch? Als je weer eens iets ziet wat past/hoort bij mijn paddenstoelendorp wil je dan een gil geven?quote:Op woensdag 5 november 2025 12:11 schreef mschol het volgende:
[..]
bij alles wat god verboden heeft ofzo
quote:Op woensdag 5 november 2025 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij check jij altijd wel die pre order sets bij Bricklink toch? Als je weer eens iets ziet wat past/hoort bij mijn paddenstoelendorp wil je dan een gil geven?![]()
meer bij dat thema? das wel mooiquote:Ik lees net dat het ook zijn bedoeling is dat er in de toekomst meer van dit soort dingen komen hopelijk. Dit is precies het thema wat ik wel leuk vind!
Ja beetje dat fantasy achtige.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:34 schreef mschol het volgende:
[..]ik zal het proberen
[..]
meer bij dat thema? das wel mooi
Immer traagquote:
ik zag tiktoks van mensen die een schotse hooglander haken. Nu wil ik ditquote:Op woensdag 5 november 2025 13:01 schreef essnhills het volgende:
Rood katoen is net bezorgd, dus ik kan Sinterklaasknuffeldoekje haken
Wat houdt je tegen?quote:Op woensdag 5 november 2025 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zag tiktoks van mensen die een schotse hooglander haken. Nu wil ik dit
Oh ik ook. Ik vind Schotse hooglanders sowieso mooie dieren.quote:Op woensdag 5 november 2025 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zag tiktoks van mensen die een schotse hooglander haken. Nu wil ik dit
Als ik namens mezelf mag spreken ben ik bang dat ik niet creatief genoeg ben. Ik vind het al heel wat dat ik had bedacht om een speelgoedkist om te toveren tot een kattenbakkist.quote:
Hmm, dat zijn opzich wel opstakeltjes jaquote:Op woensdag 5 november 2025 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan niet haken, heb geen naalden, geen garen enz enz
Hier laatst ook voor de hondenbelasting. Had geluk dat de hond toen op vakantie was.quote:Op woensdag 5 november 2025 13:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
De gemeente stond aan de deur voor adrescontrole. Aangegeven dat die andere hier niet meer woont. Hopelijk is het nu snel opgelost qua post voor die vorige bewoner.
Ohja lunchenquote:
quote:Op woensdag 5 november 2025 13:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier laatst ook voor de hondenbelasting. Had geluk dat de hond toen op vakantie was.
Nee heb dit in de anonimiteit gegeten vandaagquote:Op woensdag 5 november 2025 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nog een food blog? Of moeten we dan op Insta kijken?
Ik heb 1x iemand aan de deur gehad in mijn vorige huisquote:Op woensdag 5 november 2025 13:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier laatst ook voor de hondenbelasting. Had geluk dat de hond toen op vakantie was.
Had er wel een brief over in de bus.quote:Op woensdag 5 november 2025 13:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Looolquote:Op woensdag 5 november 2025 13:25 schreef bitterbal het volgende:
ik kreeg een keer boa's aan de deur omdat iemand blijkbaar een melding had gemaakt dat ik een agressieve pitbull had die mensen lastig viel.
Lolquote:Op woensdag 5 november 2025 13:25 schreef bitterbal het volgende:
ik kreeg een keer boa's aan de deur omdat iemand blijkbaar een melding had gemaakt dat ik een agressieve pitbull had die mensen lastig viel.
Je bent zelf een Boa constrictorquote:Op woensdag 5 november 2025 13:25 schreef bitterbal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |