Solotour van Editors-frontman, Tom Smith.quote:
Oh. Die ken ik niet.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Solotour van Editors-frontman, Tom Smith.
Heel behulpzaam.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb het gegoogled, je zal het weten ook.
Was naar een ander continent geëmigreerd en was deze even vergeten.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:15 schreef bitterbal het volgende:
hoe kan die zo laat zijn, zich verslapen.?
Denk je dat de ouders nog blij zullen zijn?quote:Op woensdag 5 november 2025 11:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Was naar een ander continent geëmigreerd en was deze even vergeten.
Tuurlijk!quote:Op woensdag 5 november 2025 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk je dat de ouders nog blij zullen zijn?
maar die moeten nu bejaard zijn?quote:Op woensdag 5 november 2025 11:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Tuurlijk!Die hebben altijd gevoeld dat ze nog een extra kind hadden.
Ja, dat wel. Zouden ze dit kind dan nog helemaal moeten opvoeden?quote:Op woensdag 5 november 2025 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar die moeten nu bejaard zijn?
ja denk niet dat iemand anders het gedaan heeft. Kind zal al die tijd een loods hebben gezeten denk ik?quote:Op woensdag 5 november 2025 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Zouden ze dit kind dan nog helemaal moeten opvoeden?
Dat lijkt me dan nog wel een zware opgave. Hij is vast ook niet zindelijk. Maar het is wel hun kindje hč?quote:Op woensdag 5 november 2025 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk niet dat iemand anders het gedaan heeft. Kind zal al die tijd een loods hebben gezeten denk ik?
ja en het wordt nu bezorgd. Weet niet of ze het nog kunnen weigerenquote:Op woensdag 5 november 2025 11:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan nog wel een zware opgave. Hij is vast ook niet zindelijk. Maar het is wel hun kindje hč?
Geen nood, Jetten I gaat voor paprikachips, lego, wiet en een proper huisje zorgen, ook voor dit kind.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan nog wel een zware opgave. Hij is vast ook niet zindelijk. Maar het is wel hun kindje hč?
Het is wat laat voor de morning-afterpil, denk ik.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en het wordt nu bezorgd. Weet niet of ze het nog kunnen weigeren
Misschien een kleerhanger.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wat laat voor de morning-afterpil, denk ik.
quote:"Als je drie uur per dag op je telefoon zit, dan is dat vijf jaar van je leven en één jaar van je wakkere tijd. En gemiddeld zitten we zelfs vijf uur per dag op onze smartphone."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |