Dit record wordt nog wel even wat opgehoogd, maar ergens volgende week is de pret voorbij.quote:Nog nooit is de maximumtemperatuur in De Bilt zoveel dagen op rij in de dubbele cijfers gebleven als dit jaar, namelijk 234 dagen.
My eyes!!quote:Op woensdag 5 november 2025 08:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meteen weggedoken in een donkere kamer.
quote:
Hier is de dag gewoon 24 uur. Waarom is de jouwe langerquote:
Duiken we dan in de dubbele negatieve cijfers?quote:Op woensdag 5 november 2025 08:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit record wordt nog wel even wat opgehoogd, maar ergens volgende week is de pret voorbij.
-69quote:Op woensdag 5 november 2025 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Duiken we dan in de dubbele negatieve cijfers?
Jij had de zon gisteren, vandaag is de rest aan de beurt.quote:Op woensdag 5 november 2025 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier is het maar grijs vandaag.
9:59.quote:Op woensdag 5 november 2025 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Voorverkoop voor een concert zou om 10 uur beginnen via de link in de mailinglist, maar die link zit nog niet in m'n inbox
Ongeduldig.
quote:Op woensdag 5 november 2025 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Voorverkoop voor een concert zou om 10 uur beginnen via de link in de mailinglist, maar die link zit nog niet in m'n inbox
Ongeduldig.
10:00:02 - uitverkocht want iedereen kreeg de mail al eerderquote:
Waarschijnlijk wel jaquote:Op woensdag 5 november 2025 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
10:00:02 - uitverkocht want iedereen kreeg de mail al eerder
"Onze mail kan in de spamfolder komen."quote:Op woensdag 5 november 2025 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
10:00:02 - uitverkocht want iedereen kreeg de mail al eerder
stuiterkalquote:Op woensdag 5 november 2025 09:54 schreef Ama het volgende:
Hedwig kreeg gisteren een catnip speeltje van mij.https://imgur.com/a/KMXjVdC
"MustkickMustkickMustkickMustkickMustkickMustkickMustkickMustkickMustkickMustkickMustkick"quote:Op woensdag 5 november 2025 09:54 schreef Ama het volgende:
Hedwig kreeg gisteren een catnip speeltje van mij.https://imgur.com/a/KMXjVdC
*klikt op send*quote:
uiteraardquote:Op woensdag 5 november 2025 10:05 schreef CherryLips het volgende:
God 10am Engelse tijd, doen ze dit voor het eerst ofzo?
nee want mijn koplampen zijn niet zo grootquote:Op woensdag 5 november 2025 07:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Had jij daar als serveerster ook weleens last van?
Heel vaak. Had 1 collega. Super mooi meisje en heel erg vrolijk altijd en die had hier veel mee te makenquote:Op woensdag 5 november 2025 07:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe vaak zoiets voorkomt. Al is één zo'n opmerking er ook nog één te veel.
quote:Op woensdag 5 november 2025 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want mijn koplampen zijn niet zo groot![]()
maar ben bv welles op mijn kont geslagen ja
Oh ja, wel zo eerlijk om het te verdelen.quote:Op woensdag 5 november 2025 09:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij had de zon gisteren, vandaag is de rest aan de beurt.
Met het dienblad in z'n gezicht slaan.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want mijn koplampen zijn niet zo groot![]()
maar ben bv welles op mijn kont geslagen ja
quote:Op woensdag 5 november 2025 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heel vaak. Had 1 collega. Super mooi meisje en heel erg vrolijk altijd en die had hier veel mee te maken
Inclusief hete koffie en soepquote:Op woensdag 5 november 2025 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met het dienblad in z'n gezicht slaan.
En nu trekt het bij mij dicht, precies rond het moment dat het gisteren op begon te klaren.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, wel zo eerlijk om het te verdelen.
Waarom is het zo moeilijk om je handen thuis te houden.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heel vaak. Had 1 collega. Super mooi meisje en heel erg vrolijk altijd en die had hier veel mee te maken
Uiteraard.quote:
mja omdat er gewoon heel veel mannen zijn die vrouwen als een soort publiekelijk bezit/vermaak zien. Het is serieus echt bizarquote:Op woensdag 5 november 2025 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk om je handen thuis te houden.
Ah. Dan zal het zo wel hier komen.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En nu trekt het bij mij dicht, precies rond het moment dat het gisteren op begon te klaren.
Primaten zijn het.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja omdat er gewoon heel veel mannen zijn die vrouwen als een soort publiekelijk bezit/vermaak zien. Het is serieus echt bizar
Macht.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk om je handen thuis te houden.
quote:
quote:
Bij jou was het toch de hele dag zon?quote:Op woensdag 5 november 2025 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ah. Dan zal het zo wel hier komen.
quote:Op woensdag 5 november 2025 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vooral naīef?quote:Op woensdag 5 november 2025 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was ook zo'n spring in het veld dus tegen iedereen super vriendelijk. Zag nergens gevaar in.
Gisteren wel ja.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij jou was het toch de hele dag zon?
Ga jij vandaag, ik ben niet geweestquote:Op woensdag 5 november 2025 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En ik zie hier nu ook alweer blauwe lucht.
Alles waxen! Rats!quote:Op woensdag 5 november 2025 10:24 schreef bitterbal het volgende:
ga morgen voor de wax van mijn benen. Benieuwd. is de eerste keer
O ja moet m'n wenkbrauwen weer doenquote:Op woensdag 5 november 2025 10:24 schreef bitterbal het volgende:
ga morgen voor de wax van mijn benen. Benieuwd. is de eerste keer
Daar is op zich niks mis mee. Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was ook zo'n spring in het veld dus tegen iedereen super vriendelijk. Zag nergens gevaar in.
Ja, ik moet gaan vandaag.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ga jij vandaag, ik ben niet geweest
Is het weer wildgroei? Monobrow enzo?quote:Op woensdag 5 november 2025 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja moet m'n wenkbrauwen weer doen
Goed zo. Ik ben sinds vrijdag niet meer geweestquote:Op woensdag 5 november 2025 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik moet gaan vandaag.
quote:Op woensdag 5 november 2025 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja moet m'n wenkbrauwen weer doen
quote:
Ik ben blij dat het blonde haartjes zijn ja.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is het weer wildgroei? Monobrow enzo?
Gelukkigquote:Op woensdag 5 november 2025 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik moet gaan vandaag.
Zaterdag ga ik niet, want zondag heb ik wedstrijd.quote:
oke dan zal ik gaan.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zaterdag ga ik niet, want zondag heb ik wedstrijd.
Nee, vrijdag ga ik ook niet. Misschien donderdag badmintonnen.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke dan zal ik gaan.
ga je vrijdag ook? dan ga ik niet want dan heb ik badminton
hmmmquote:Op woensdag 5 november 2025 10:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, vrijdag ga ik ook niet. Misschien donderdag badmintonnen.
Ik denk dat ik mensen bang maak dan.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar is op zich niks mis mee. Zouden meer mensen moeten doen.
"Hallo politie? Verwarde man gespot hierquote:Op woensdag 5 november 2025 10:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mensen bang maak dan.
uhm. jij bent toch de politiequote:Op woensdag 5 november 2025 10:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Hallo politie? Verwarde man gespot hier".
No, this is Patrick.quote:
quote:
Ik kan dit gesprek met mezelf hebben in Foqueville:quote:
112 WILT U DE POLITIE OF DE BRANDWEER?quote:Op woensdag 5 november 2025 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Ik kan dit gesprek met mezelf hebben in Foqueville:
"HALLO HIER IS DE BRANDWEER SPREEK IK MET DE POLITIE?!"
Waar is het voor?quote:
Lekker niks gedaan hebben en wel lekker stressen.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit nu dus al anderhalf uur in de wachtstand.
Aahhh, van Editors? Dan snap ik de presale wel.quote:
Hele kleine zaaltjes ook.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekker niks gedaan hebben en wel lekker stressen.
[..]
Aahhh, van Editors? Dan snap ik de presale wel.
ik vind het zorgwekkend dat je nu tegen jezelf begint te pratenquote:Op woensdag 5 november 2025 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Ik kan dit gesprek met mezelf hebben in Foqueville:
"HALLO HIER IS DE BRANDWEER SPREEK IK MET DE POLITIE?!"
Hey das toevallig, had dezelfde gedachtequote:Op woensdag 5 november 2025 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Kerel was laat met doorgeven dat ik vanavond alleen zit, dus ik ga aan de sushi. Fuck it.
Doen wel meer mensen hier toch?quote:Op woensdag 5 november 2025 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind het zorgwekkend dat je nu tegen jezelf begint te praten
ik en bal doen dat echt nooitquote:Op woensdag 5 november 2025 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doen wel meer mensen hier toch?
Welkom in mijn wereld. Altijd gezeik.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:58 schreef bitterbal het volgende:
ik moest een keer kaartjes kopen voor beyonce voor 5 mensen in totaal
oh man dat doe ik nooit meer
Ehhh, ik heb een nigiri box, wat tonijndingesen, een bowl met kieeeeeeeep en wat ingemaakte komkommer.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hey das toevallig, had dezelfde gedachte![]()
Wat ga je allemaal eten en en wat er bij?
Yes maar vond het echt bizar stressvol. Later bleek ook dat het geluk was dat het was gelukt omdat er heel veel mensen naast vistequote:Op woensdag 5 november 2025 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereld. Altijd gezeik.
Nog gelukt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |