SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Ik heb nog een wie ben ik spel van oud collega'squote:Op dinsdag 4 november 2025 21:13 schreef CherryLips het volgende:
Kan wel een Wie ben ik? maken voor de meet maar daar ben ik niet creatief genoeg voor.
Heb m'n Halloween LEGO ook nog in de doos liggen.
Ik had je toen in Utrecht niet herkend dus het kan nog erger.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben de echte namen van iedereen alweer vergeten.
Dat is alweer 10 kilo geleden.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had je toen in Utrecht niet herkend dus het kan nog erger.
Dit zijn toch gewoon jullie namenquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben de echte namen van iedereen alweer vergeten.
Samequote:Op dinsdag 4 november 2025 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is alweer 10 kilo geleden.
Hoi, Gerrie.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heet eigenlijk roderick-willem
Jij bent een fopbelg, dus eerder jannick ofzoquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heet eigenlijk roderick-willem
Sjefke al is dat meer voor een echte Belgquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent een fopbelg, dus eerder jannick ofzo
Dat ligt eraan hoe hard we aan het knuffelen zijnquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:13 schreef Nattekat het volgende: [..] Ik denk dat ik jou en dud0r wel uit elkaar kan halen.
quote:
Ik ben nep duitser jaquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent een fopbelg, dus eerder jannick ofzo
Allemaal meteen filmenquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:26 schreef Ama het volgende:
Ah de toekomstige kansen parels van deze maatschappij.
Misschien heeft 'ie wel gewoon een hele moeilijke jeugd gehadquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Met bewijs op camera en een gram coke op zak
2 gram volgens mij maar volgens mij doen ze voor zulke hoeveelheden niets behalve afpakken.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Met bewijs op camera en een gram coke op zak
Ponypack is een halfje toch normaal?quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:44 schreef Ama het volgende:
[..]
2 gram volgens mij maar volgens mij doen ze voor zulke hoeveelheden niets behalve afpakken.
Even notities maken.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:44 schreef Ama het volgende:
[..]
2 gram volgens mij maar volgens mij doen ze voor zulke hoeveelheden niets behalve afpakken.
Hier om de hoek hadden ze een paar gram meer https://www.bndestem.nl/m(...)n-opgepakt~a49e4632/quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ponypack is een halfje toch normaal?
Maar goed, maakt verder niet uit.
3 dagen papiertjes rapen is gewoon wat mager
quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:51 schreef Ama het volgende:
Echt waar leer je zo jong om zo'n gruwelijk dikke bek te hebben tegen politie.
Ja heb je ook wel een punt maar toch blijf ik me er over verbazen.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik miste twee seconden volgens mij. Neergestoken?
Kan het dan weer over eten gaan?quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:56 schreef Ama het volgende:
We hebben iedereen weggejaagd behalve @:LTVDK
Programma is bijna voorbij hoor jongens.
Het zou sowieso niet mijn eerste keuze zijn in het donker waarschijnlijkquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:59 schreef CherryLips het volgende:
Nou daar kunnen we ook niet meer lopen
Ik zou dat stukje ook even overslaan.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het zou sowieso niet mijn eerste keuze zijn in het donker waarschijnlijk
In mijn vredelievend stadjequote:
Jawel. Niet zo pussy doen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:59 schreef CherryLips het volgende:
Nou daar kunnen we ook niet meer lopen
En hoeveel chocolade?quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb m'n tweede mandarijntje op van vandaag.
Moet je nog steeds kokhalzen door de kattenbak?quote:Op dinsdag 4 november 2025 23:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik moest de katten van de buren even voeren maar eentje was op een kast geklommen en durfde er volgens mij niet meer afdie was heel blij mij te zien. Dook ook meteen op de kattenbak, daarna gedronken. Maar ik kan niks naast die kast zetten dus hopelijk zit ze er morgen niet weer op.
Viel vandaag mee.quote:Op dinsdag 4 november 2025 23:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet je nog steeds kokhalzen door de kattenbak?
is dat erg?quote:Op woensdag 5 november 2025 02:14 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben gister eind van de middag een box jelly fish gevangen in het water waar ik heb gezwommen. Er was een kwallennet maar die hebben ze weg gehaald
ja die kunnen dodelijk zijn. Er komt hier op dit eiland geloof ik elk jaar wel iemand om door zo'n kwalquote:
Niet meer zwemmen dus voorlopigquote:Op woensdag 5 november 2025 02:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die kunnen dodelijk zijn. Er komt hier op dit eiland geloof ik elk jaar wel iemand om door zo'n kwal
ja. vrijdag gaan we weer badmintonnenquote:Op woensdag 5 november 2025 04:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
zijn je badminton buddies er al weer?
quote:Op woensdag 5 november 2025 04:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. vrijdag gaan we weer badmintonnen
Hoe lang blijven ze?quote:Op woensdag 5 november 2025 04:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wel blij mee. kreeg ook super enthousiaste berichtjes dat ze weer terug zijn
Afgelopen jaar gingen ze dacht ik in januari weer weg? Het zijn digital nomads dus ze gaan dan naar andere plekken in azie en ook weer terug naar duitsland voor paar maandenquote:
Ik zit inmiddels al hard te werkenquote:Op woensdag 5 november 2025 07:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat mschol dit maar niet horen.
Nee, had ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 5 november 2025 02:26 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie de nieuwe reclames van de campagne Man,zeg er wat van al gezien?
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Weet niet hoeveel verschillende ze hebben
Leuk meisjequote:Op woensdag 5 november 2025 02:26 schreef bitterbal het volgende:
Nattekat is in lovequote:
Ahwquote:
Had jij daar als serveerster ook weleens last van?quote:Op woensdag 5 november 2025 02:26 schreef bitterbal het volgende:
Schrikken hequote:Op woensdag 5 november 2025 08:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik was even bang dat ik de lampen in de woonkamer weer aan had gelaten, maar dat was gewoon de zonsopgang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |