quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:51 schreef Ama het volgende:
Echt waar leer je zo jong om zo'n gruwelijk dikke bek te hebben tegen politie.
Ja heb je ook wel een punt maar toch blijf ik me er over verbazen.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik miste twee seconden volgens mij. Neergestoken?
Kan het dan weer over eten gaan?quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:56 schreef Ama het volgende:
We hebben iedereen weggejaagd behalve @:LTVDK
Programma is bijna voorbij hoor jongens.
Het zou sowieso niet mijn eerste keuze zijn in het donker waarschijnlijkquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:59 schreef CherryLips het volgende:
Nou daar kunnen we ook niet meer lopen
Ik zou dat stukje ook even overslaan.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het zou sowieso niet mijn eerste keuze zijn in het donker waarschijnlijk
In mijn vredelievend stadjequote:
Jawel. Niet zo pussy doen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:59 schreef CherryLips het volgende:
Nou daar kunnen we ook niet meer lopen
En hoeveel chocolade?quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb m'n tweede mandarijntje op van vandaag.
Moet je nog steeds kokhalzen door de kattenbak?quote:Op dinsdag 4 november 2025 23:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik moest de katten van de buren even voeren maar eentje was op een kast geklommen en durfde er volgens mij niet meer afdie was heel blij mij te zien. Dook ook meteen op de kattenbak, daarna gedronken. Maar ik kan niks naast die kast zetten dus hopelijk zit ze er morgen niet weer op.
Viel vandaag mee.quote:Op dinsdag 4 november 2025 23:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet je nog steeds kokhalzen door de kattenbak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |