En hoeveel chocolade?quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb m'n tweede mandarijntje op van vandaag.
Moet je nog steeds kokhalzen door de kattenbak?quote:Op dinsdag 4 november 2025 23:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik moest de katten van de buren even voeren maar eentje was op een kast geklommen en durfde er volgens mij niet meer afdie was heel blij mij te zien. Dook ook meteen op de kattenbak, daarna gedronken. Maar ik kan niks naast die kast zetten dus hopelijk zit ze er morgen niet weer op.
Viel vandaag mee.quote:Op dinsdag 4 november 2025 23:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet je nog steeds kokhalzen door de kattenbak?
is dat erg?quote:Op woensdag 5 november 2025 02:14 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben gister eind van de middag een box jelly fish gevangen in het water waar ik heb gezwommen. Er was een kwallennet maar die hebben ze weg gehaald
ja die kunnen dodelijk zijn. Er komt hier op dit eiland geloof ik elk jaar wel iemand om door zo'n kwalquote:
Niet meer zwemmen dus voorlopigquote:Op woensdag 5 november 2025 02:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die kunnen dodelijk zijn. Er komt hier op dit eiland geloof ik elk jaar wel iemand om door zo'n kwal
ja. vrijdag gaan we weer badmintonnenquote:Op woensdag 5 november 2025 04:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
zijn je badminton buddies er al weer?
quote:Op woensdag 5 november 2025 04:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. vrijdag gaan we weer badmintonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |