quote:Op woensdag 5 november 2025 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heel vaak. Had 1 collega. Super mooi meisje en heel erg vrolijk altijd en die had hier veel mee te maken
Vooral naïef?quote:Op woensdag 5 november 2025 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was ook zo'n spring in het veld dus tegen iedereen super vriendelijk. Zag nergens gevaar in.
Gisteren wel ja.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij jou was het toch de hele dag zon?
Ga jij vandaag, ik ben niet geweestquote:Op woensdag 5 november 2025 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En ik zie hier nu ook alweer blauwe lucht.
Alles waxen! Rats!quote:Op woensdag 5 november 2025 10:24 schreef bitterbal het volgende:
ga morgen voor de wax van mijn benen. Benieuwd. is de eerste keer
O ja moet m'n wenkbrauwen weer doenquote:Op woensdag 5 november 2025 10:24 schreef bitterbal het volgende:
ga morgen voor de wax van mijn benen. Benieuwd. is de eerste keer
Daar is op zich niks mis mee. Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was ook zo'n spring in het veld dus tegen iedereen super vriendelijk. Zag nergens gevaar in.
Ja, ik moet gaan vandaag.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ga jij vandaag, ik ben niet geweest
Is het weer wildgroei? Monobrow enzo?quote:Op woensdag 5 november 2025 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja moet m'n wenkbrauwen weer doen
Goed zo. Ik ben sinds vrijdag niet meer geweestquote:Op woensdag 5 november 2025 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik moet gaan vandaag.
quote:Op woensdag 5 november 2025 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja moet m'n wenkbrauwen weer doen
quote:
Ik ben blij dat het blonde haartjes zijn ja.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is het weer wildgroei? Monobrow enzo?
Gelukkigquote:Op woensdag 5 november 2025 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik moet gaan vandaag.
Zaterdag ga ik niet, want zondag heb ik wedstrijd.quote:
oke dan zal ik gaan.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zaterdag ga ik niet, want zondag heb ik wedstrijd.
Nee, vrijdag ga ik ook niet. Misschien donderdag badmintonnen.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke dan zal ik gaan.
ga je vrijdag ook? dan ga ik niet want dan heb ik badminton
hmmmquote:Op woensdag 5 november 2025 10:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, vrijdag ga ik ook niet. Misschien donderdag badmintonnen.
Ik denk dat ik mensen bang maak dan.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar is op zich niks mis mee. Zouden meer mensen moeten doen.
"Hallo politie? Verwarde man gespot hierquote:Op woensdag 5 november 2025 10:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mensen bang maak dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |