"MustkickMustkickMustkickMustkickMustkickMustkickMustkickMustkickMustkickMustkickMustkick"quote:Op woensdag 5 november 2025 09:54 schreef Ama het volgende:
Hedwig kreeg gisteren een catnip speeltje van mij.https://imgur.com/a/KMXjVdC
*klikt op send*quote:
uiteraardquote:Op woensdag 5 november 2025 10:05 schreef CherryLips het volgende:
God 10am Engelse tijd, doen ze dit voor het eerst ofzo?
nee want mijn koplampen zijn niet zo grootquote:Op woensdag 5 november 2025 07:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Had jij daar als serveerster ook weleens last van?
Heel vaak. Had 1 collega. Super mooi meisje en heel erg vrolijk altijd en die had hier veel mee te makenquote:Op woensdag 5 november 2025 07:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe vaak zoiets voorkomt. Al is één zo'n opmerking er ook nog één te veel.
quote:Op woensdag 5 november 2025 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want mijn koplampen zijn niet zo groot![]()
maar ben bv welles op mijn kont geslagen ja
Oh ja, wel zo eerlijk om het te verdelen.quote:Op woensdag 5 november 2025 09:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij had de zon gisteren, vandaag is de rest aan de beurt.
Met het dienblad in z'n gezicht slaan.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want mijn koplampen zijn niet zo groot![]()
maar ben bv welles op mijn kont geslagen ja
quote:Op woensdag 5 november 2025 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heel vaak. Had 1 collega. Super mooi meisje en heel erg vrolijk altijd en die had hier veel mee te maken
Inclusief hete koffie en soepquote:Op woensdag 5 november 2025 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met het dienblad in z'n gezicht slaan.
En nu trekt het bij mij dicht, precies rond het moment dat het gisteren op begon te klaren.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, wel zo eerlijk om het te verdelen.
Waarom is het zo moeilijk om je handen thuis te houden.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heel vaak. Had 1 collega. Super mooi meisje en heel erg vrolijk altijd en die had hier veel mee te maken
Uiteraard.quote:
mja omdat er gewoon heel veel mannen zijn die vrouwen als een soort publiekelijk bezit/vermaak zien. Het is serieus echt bizarquote:Op woensdag 5 november 2025 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk om je handen thuis te houden.
Ah. Dan zal het zo wel hier komen.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En nu trekt het bij mij dicht, precies rond het moment dat het gisteren op begon te klaren.
Primaten zijn het.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja omdat er gewoon heel veel mannen zijn die vrouwen als een soort publiekelijk bezit/vermaak zien. Het is serieus echt bizar
Macht.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk om je handen thuis te houden.
quote:
quote:
Bij jou was het toch de hele dag zon?quote:Op woensdag 5 november 2025 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ah. Dan zal het zo wel hier komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |