Alsof dat wat gaat veranderenquote:
Ik las dit echt veel te snel.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:41 schreef bitterbal het volgende:
vanaf 9 nov. is er bij de bnn een documantaire over lale gul. Is denk ik wel interessant om te kijken
Ik heb hem meestal op mijn bureau liggen. Daar zit ik niet op.quote:
Verplicht kijkvoer op Vmbo's voor alle meisjes die een olijfkleurige piel wel leuk vinden.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:41 schreef bitterbal het volgende:
vanaf 9 nov. is er bij de bnn een documantaire over lale gul. Is denk ik wel interessant om te kijken
en waarom is dat X jaar van je leven, ga je dan eerder dood ofzo?quote:
Same. Lijkt me heel onprettig zitten ook.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit liever op een bank of een stoel.
Dit vind ik sowieso een rare zin.quote:dan is dat vijf jaar van je leven en één jaar van je wakkere tijd.
niks mis met olijfkleurigquote:Op woensdag 5 november 2025 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verplicht kijkvoer op Vmbo's voor alle meisjes die een olijfkleurige piel wel leuk vinden.
Ik snap hem.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit vind ik sowieso een rare zin.
quote:
quote:
Wat een gelul.quote:
Dat ga ik niet zeggenquote:Op woensdag 5 november 2025 12:04 schreef bitterbal het volgende:
waar zitten jullie toch met jullie gedachtes
op dit moment op de bank met een tostiquote:Op woensdag 5 november 2025 12:04 schreef bitterbal het volgende:
nizno zegt het welquote:Op woensdag 5 november 2025 12:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ga ik niet zeggen
Op m'n telefoon.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:04 schreef bitterbal het volgende:
omdat ik gewoon eerlijk durf te zijn, hij is veel te bang dat hij dan niet meer kan flirtenquote:
zit dat lekker?quote:
bij alles wat god verboden heeft ofzoquote:Op woensdag 5 november 2025 12:04 schreef bitterbal het volgende:
quote:Bløf & Vrienden keert volgend jaar terug naar Ahoy
gelukkig is er ook nog prettiger nieuws.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:12 schreef Recce het volgende:
Ik word steeds zo treurig van het nieuws. Nu dit weer:
[..]
Gefeliciteerd allen!quote:Op woensdag 5 november 2025 12:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig is er ook nog prettiger nieuws.
Froger is jarig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |