niks mis met olijfkleurigquote:Op woensdag 5 november 2025 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verplicht kijkvoer op Vmbo's voor alle meisjes die een olijfkleurige piel wel leuk vinden.
Ik snap hem.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit vind ik sowieso een rare zin.
quote:
quote:
Wat een gelul.quote:
Dat ga ik niet zeggenquote:Op woensdag 5 november 2025 12:04 schreef bitterbal het volgende:
waar zitten jullie toch met jullie gedachtes
op dit moment op de bank met een tostiquote:Op woensdag 5 november 2025 12:04 schreef bitterbal het volgende:
nizno zegt het welquote:Op woensdag 5 november 2025 12:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ga ik niet zeggen
Op m'n telefoon.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:04 schreef bitterbal het volgende:
omdat ik gewoon eerlijk durf te zijn, hij is veel te bang dat hij dan niet meer kan flirtenquote:
zit dat lekker?quote:
bij alles wat god verboden heeft ofzoquote:Op woensdag 5 november 2025 12:04 schreef bitterbal het volgende:
quote:Bløf & Vrienden keert volgend jaar terug naar Ahoy
gelukkig is er ook nog prettiger nieuws.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:12 schreef Recce het volgende:
Ik word steeds zo treurig van het nieuws. Nu dit weer:
[..]
Gefeliciteerd allen!quote:Op woensdag 5 november 2025 12:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig is er ook nog prettiger nieuws.
Froger is jarig
Volgens mij check jij altijd wel die pre order sets bij Bricklink toch? Als je weer eens iets ziet wat past/hoort bij mijn paddenstoelendorp wil je dan een gil geven?quote:Op woensdag 5 november 2025 12:11 schreef mschol het volgende:
[..]
bij alles wat god verboden heeft ofzo
quote:Op woensdag 5 november 2025 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij check jij altijd wel die pre order sets bij Bricklink toch? Als je weer eens iets ziet wat past/hoort bij mijn paddenstoelendorp wil je dan een gil geven?![]()
meer bij dat thema? das wel mooiquote:Ik lees net dat het ook zijn bedoeling is dat er in de toekomst meer van dit soort dingen komen hopelijk. Dit is precies het thema wat ik wel leuk vind!
Ja beetje dat fantasy achtige.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:34 schreef mschol het volgende:
[..]ik zal het proberen
[..]
meer bij dat thema? das wel mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |