Volgens mij check jij altijd wel die pre order sets bij Bricklink toch? Als je weer eens iets ziet wat past/hoort bij mijn paddenstoelendorp wil je dan een gil geven?quote:Op woensdag 5 november 2025 12:11 schreef mschol het volgende:
[..]
bij alles wat god verboden heeft ofzo
quote:Op woensdag 5 november 2025 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij check jij altijd wel die pre order sets bij Bricklink toch? Als je weer eens iets ziet wat past/hoort bij mijn paddenstoelendorp wil je dan een gil geven?![]()
meer bij dat thema? das wel mooiquote:Ik lees net dat het ook zijn bedoeling is dat er in de toekomst meer van dit soort dingen komen hopelijk. Dit is precies het thema wat ik wel leuk vind!
Ja beetje dat fantasy achtige.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:34 schreef mschol het volgende:
[..]ik zal het proberen
[..]
meer bij dat thema? das wel mooi
Immer traagquote:
ik zag tiktoks van mensen die een schotse hooglander haken. Nu wil ik ditquote:Op woensdag 5 november 2025 13:01 schreef essnhills het volgende:
Rood katoen is net bezorgd, dus ik kan Sinterklaasknuffeldoekje haken
Wat houdt je tegen?quote:Op woensdag 5 november 2025 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zag tiktoks van mensen die een schotse hooglander haken. Nu wil ik dit
Oh ik ook. Ik vind Schotse hooglanders sowieso mooie dieren.quote:Op woensdag 5 november 2025 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zag tiktoks van mensen die een schotse hooglander haken. Nu wil ik dit
Als ik namens mezelf mag spreken ben ik bang dat ik niet creatief genoeg ben. Ik vind het al heel wat dat ik had bedacht om een speelgoedkist om te toveren tot een kattenbakkist.quote:
Hmm, dat zijn opzich wel opstakeltjes jaquote:Op woensdag 5 november 2025 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan niet haken, heb geen naalden, geen garen enz enz
Hier laatst ook voor de hondenbelasting. Had geluk dat de hond toen op vakantie was.quote:Op woensdag 5 november 2025 13:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
De gemeente stond aan de deur voor adrescontrole. Aangegeven dat die andere hier niet meer woont. Hopelijk is het nu snel opgelost qua post voor die vorige bewoner.
Ohja lunchenquote:
quote:Op woensdag 5 november 2025 13:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier laatst ook voor de hondenbelasting. Had geluk dat de hond toen op vakantie was.
Nee heb dit in de anonimiteit gegeten vandaagquote:Op woensdag 5 november 2025 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nog een food blog? Of moeten we dan op Insta kijken?
Ik heb 1x iemand aan de deur gehad in mijn vorige huisquote:Op woensdag 5 november 2025 13:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier laatst ook voor de hondenbelasting. Had geluk dat de hond toen op vakantie was.
Had er wel een brief over in de bus.quote:Op woensdag 5 november 2025 13:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Looolquote:Op woensdag 5 november 2025 13:25 schreef bitterbal het volgende:
ik kreeg een keer boa's aan de deur omdat iemand blijkbaar een melding had gemaakt dat ik een agressieve pitbull had die mensen lastig viel.
Lolquote:Op woensdag 5 november 2025 13:25 schreef bitterbal het volgende:
ik kreeg een keer boa's aan de deur omdat iemand blijkbaar een melding had gemaakt dat ik een agressieve pitbull had die mensen lastig viel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |