Jawel maar we weten niet of er iets is wat we nog niet wetenquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je zegt zelf net dat jullie heel weinig over mij weten.
Ja, ok, dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel maar we weten niet of er iets is wat we nog niet weten
Je speelt bijzondere spelletjes! AHA!quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heel epistel verder met tutorial lezen van EUV.
En nu weten we: Not every little thing he does is Magic: the Gatheringquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je speelt bijzondere spelletjes! AHA!
Daar hebben we weer wat!
Ik dacht slim te wezen en te kijken in het ESF-voorsteltopic. Maar die heeft hij ook nooit ingevuldquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel maar we weten niet of er iets is wat we nog niet weten
Ik schakelde net in en toen moest die vrije trap net genomen worden.quote:
Ik ken het bestaan daar niet eens van.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik dacht slim te wezen en te kijken in het ESF-voorsteltopic. Maar die heeft hij ook nooit ingevuld
Ah daar schrok die keeper van Olympiacos zo van dat die de bal liet schieten.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik schakelde net in en toen moest die vrije trap net genomen worden.
Ja, ik denk het.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah daar schrok die keeper van Olympiacos zo van dat die de bal liet schieten.
Luctor laat keepers schrikken. Staat genoteerd. Weten we weer wat @Straniquote:
Misschien gaat het daarom zo slecht bij Ajax.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Luctor laat keepers schrikken. Staat genoteerd. Weten we weer wat @:Strani
Nee dat is toch vooral omdat die er gewoon helemaal niks van kunnen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien gaat het daarom zo slecht bij Ajax.
quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat is toch vooral omdat die er gewoon helemaal niks van kunnen.
Dan wordt het tijd om het eens in te vullen. Dan leren we jou nog eens kennen!quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ken het bestaan daar niet eens van.
Ik denk dat er gewoon verder helemaal niks te zeggen valt over Luctorquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik dacht slim te wezen en te kijken in het ESF-voorsteltopic. Maar die heeft hij ook nooit ingevuld
Er zijn users in deze SC die bij hem in de buurt wonen.quote:
En de rest kon hem dus eindelijk weer eens zienquote:Op dinsdag 4 november 2025 23:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn users in deze SC die bij hem in de buurt wonen.
@Strani is anders juist blij dat die hem niet meer in zijn buurt ziet.quote:Op woensdag 5 november 2025 06:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Oh, Harry Vermeegen gemist op tv. Hier is het met hem? Die heb ik echt al jaren niet meer gezien.
Ja, ik denk dat we binnenkort allemaal wel toe zijn aan een moment van rustquote:
Druk met de voorbereidingen voor de Disneytrip ja! Morgen gaan wequote:
Geniet ervan, het wordt prachtig weer!quote:Op woensdag 5 november 2025 19:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Druk met de voorbereidingen voor de Disneytrip ja! Morgen gaan we
Nee dít lokt mensenquote:Op woensdag 5 november 2025 19:43 schreef Strani het volgende:
Deze SC is gewoon het Ajax van FOK!Een grote naam, maar tegenwoordig minderwaardig aan soortgelijke topics op FOK.fi of FOK.is
Dat is inderdaad wel het probleem. We hebben wel een aardige selectie maar hij is niet breed genoeg dus de basisposters krijgen niet genoeg rust.quote:
Wat is er mis met dat brandblussermerk?quote:Op woensdag 5 november 2025 19:43 schreef Strani het volgende:
Deze SC is gewoon het Ajax van FOK!Een grote naam, maar tegenwoordig minderwaardig aan soortgelijke topics op FOK.fi of FOK.is
Het is voor het milieu de bedoeling dat je met de trein naar Nederland komt, dus dan hoef je sowieso niet langs Schiphol.quote:Op woensdag 5 november 2025 20:15 schreef Strani het volgende:
Ik hoor dat reizen met de NS opnieuw duurder wordt dus ik vrees dat ik nooit meer naar Nederland kom. Ik kan geen half Spaans maandsalaris opmaken aan een enkeltje Schiphol - Amsterdam CS.
Ja snap ik, maar dan nog. Ik kan prima een biljet naar de Nederlandse grens betalen maar zodra je over die grens heengaat ben je bankroet.quote:Op woensdag 5 november 2025 20:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is voor het milieu de bedoeling dat je met de trein naar Nederland komt, dus dan hoef je sowieso niet langs Schiphol.
Nou ja, Antwerpen is ook leuk natuurlijkquote:Op woensdag 5 november 2025 20:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar dan nog. Ik kan prima een biljet naar de Nederlandse grens betalen maar zodra je over die grens heengaat ben je bankroet.
Je kunt ook naar Disneyland ipv Nederland!quote:Op woensdag 5 november 2025 20:15 schreef Strani het volgende:
Ik hoor dat reizen met de NS opnieuw duurder wordt dus ik vrees dat ik nooit meer naar Nederland kom. Ik kan geen half Spaans maandsalaris opmaken aan een enkeltje Schiphol - Amsterdam CS.
Pretparken zijn alleen voor hele aparte mensen Ari.quote:Op woensdag 5 november 2025 20:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je kunt ook naar Disneyland ipv Nederland!
Dan doe je dat laatste stukje toch gewoon lopend?quote:Op woensdag 5 november 2025 20:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar dan nog. Ik kan prima een biljet naar de Nederlandse grens betalen maar zodra je over die grens heengaat ben je bankroet.
Ben jij gekquote:Op woensdag 5 november 2025 20:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan doe je dat laatste stukje toch gewoon lopend?
Het zou anders niet de eerste keer zijn!quote:
quote:
Ahh nou ben ik erbijquote:Op woensdag 5 november 2025 21:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het zou anders niet de eerste keer zijn!
[..]
Het is geen trainer met inspirerende speeches he.quote:
Ik doe mee. Ik voorspel een advertentie op FOK van Enexis met een Mark Baanders/Slijptol lookalike!quote:Op woensdag 5 november 2025 21:55 schreef Yesse het volgende:
Ik voorspel een pagina grote advertentie op mijn scherm.
En jahoor daar is hij al
Ik vind dit soort dingen geen penalty's.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:36 schreef egeltje1985 het volgende:
Ajax neemt de voet in voetbal niet zo serieus.
Ik ook niet echt. Ik vind die hands regel nog steeds moeilijk te volgen.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind dit soort dingen geen penalty's.
Alles is hands als het tegen een Nederlandse club is.quote:Op woensdag 5 november 2025 23:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Ik vind die hands regel nog steeds moeilijk te volgen.
Owja das wel makkelijk.quote:Op woensdag 5 november 2025 23:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alles is hands als het tegen een Nederlandse club is.
En dan is Nederland daarbij juist de verrassingquote:Op woensdag 5 november 2025 22:51 schreef sportfreak het volgende:
Nederland - Noord-Korea als finale van een WK voetbal, ook niet iets alledaags.
Touzani schiet Oranje onder 17 naar WK-finale tegen Noord-Korea
Tijdens het scrollen kwam ik deze post per ongeluk tegen. Jij bent gemarteld?quote:
Woon in Rotterdam maar werk thuis en in Utrecht. Afgelopen dinsdag was t armoe, alle automaten uit, ambtenaren zonder koffie maar met flesjes water, paniek alom.quote:Op donderdag 6 november 2025 10:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tijdens het scrollen kwam ik deze post per ongeluk tegen. Jij bent gemarteld?
Hoi allen trouwens
Ik zou me ziek meldenquote:Op donderdag 6 november 2025 10:05 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Woon in Rotterdam maar werk thuis en in Utrecht. Afgelopen dinsdag was t armoe, alle automaten uit, ambtenaren zonder koffie maar met flesjes water, paniek alom.
Dat geld gaat allemaal naar rechts gedachtengoed!quote:Op woensdag 5 november 2025 22:01 schreef NailQueen het volgende:
(Oja ik zou niet meer klagen over die reclames. Ik zit er sowieso al over na te denken om een abo te nemen)
Dat het uiteindelijk naar zo’n goed doel gaat, is op zich wel een reden voor een abonnementquote:Op donderdag 6 november 2025 11:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat geld gaat allemaal naar rechts gedachtengoed!
Dat wel natuurlijk. Alleen vrees ik voor jou dat dit een iets ander rechts gedachtengoed is dan hetgeen wat jouw BMW en abonnement op de lokale poloclub veilig stelt.quote:Op donderdag 6 november 2025 11:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat het uiteindelijk naar zo’n goed doel gaat, is op zich wel een reden voor een abonnement
Dat heb ik ook inderdaad.quote:Op donderdag 6 november 2025 11:31 schreef Strani het volgende:
Maar serieus, ik ben al 18 jaar een vrolijk gebruiker van dit forum maar de grote leider heeft zó'n lage sympathiefactor dat ik nooit zou overwegen er geld aan te besteden.
Ik ga mijn abo ook niet meer verlengen.quote:Op donderdag 6 november 2025 11:31 schreef Strani het volgende:
Maar serieus, ik ben al 18 jaar een vrolijk gebruiker van dit forum maar de grote leider heeft zó'n lage sympathiefactor dat ik nooit zou overwegen er geld aan te besteden.
We kunnen het beter uitgeven aan de maker van ons Discord-kanaal zodat hij ook eindelijk eens op vakantie kan naar iets wat geen pretpark is. Ik vind het schrijnendquote:Op donderdag 6 november 2025 11:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ga mijn abo ook niet meer verlengen.
Goed ideequote:Op donderdag 6 november 2025 11:34 schreef Strani het volgende:
Ondertussen ga ik vast over op m'n sinterklaas-UI. Normaal vergeet ik ze altijd om te schakelen dus ik dacht ik doe het meteen even.
Ja, ik krijg ook wel veel schermvullende reclames op FOK. Ook op onmogelijke momenten, als wanneer je een bericht wil wijzigen ofzo.quote:Op donderdag 6 november 2025 12:31 schreef Strani het volgende:
Ik heb er trouwens geen last van, die ads waar jullie het over hebbenMaar is geloof ik wel vaker zo geweest dat jullie veel meer ads krijgen dan ik. Krijg jij ze, @:fred_B ?
Jij krijgt weer ads over dat de chorizo in de aanbieding is bij Mercadonaquote:Op donderdag 6 november 2025 12:31 schreef Strani het volgende:
Ik heb er trouwens geen last van, die ads waar jullie het over hebbenMaar is geloof ik wel vaker zo geweest dat jullie veel meer ads krijgen dan ik. Krijg jij ze, @:fred_B ?
Ik waardeer je research! Het is dat op dit moment wat discipline toepas op wat ik eet maar chorizoquote:Op donderdag 6 november 2025 13:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jij krijgt weer ads over dat de chorizo in de aanbieding is bij Mercadona
Owja die heb ik ook, even switchen.quote:Op donderdag 6 november 2025 11:34 schreef Strani het volgende:
Ondertussen ga ik vast over op m'n sinterklaas-UI. Normaal vergeet ik ze altijd om te schakelen dus ik dacht ik doe het meteen even.
quote:
Welkom welkomquote:Op donderdag 6 november 2025 14:39 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Owja die heb ik ook, even switchen.
Ja. Sturen wie die jongen naar Japan en dan is die alsnog alleen maar in pretparkenquote:Op donderdag 6 november 2025 11:36 schreef Strani het volgende:
[..]
We kunnen het beter uitgeven aan de maker van ons Discord-kanaal zodat hij ook eindelijk eens op vakantie kan naar iets wat geen pretpark is. Ik vind het schrijnend
Eens. Maar de reguliere gebruikerservaring was zoveel slechter (vooral mobiel) nadat ik een abonnement was gewend, dat ik toch maar overstag ben gegaan.quote:Op donderdag 6 november 2025 11:31 schreef Strani het volgende:
Lees deze zin maar nog een keerquote:Op donderdag 6 november 2025 15:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Maar de gebruikerservaring is zoveel slechter (vooral mobiel) nadat ik een abonnement had, dat ik toch maar overstag ben gegaan
Aangepastquote:
Ik had hem nog wel een nieuwe kans gegund. Laten we zeggen tot het einde van het seizoen. Of volgend seizoen.quote:Op donderdag 6 november 2025 18:03 schreef ijs_beer het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA HEITINGA OPGEHOEPELD JAAAAAAAAAAAA
Tot eind van dit decennium.quote:Op donderdag 6 november 2025 18:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik had hem nog wel een nieuwe kans gegund. Laten we zeggen tot het einde van het seizoen. Of volgend seizoen.
quote:Op donderdag 6 november 2025 18:03 schreef ijs_beer het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA HEITINGA OPGEHOEPELD JAAAAAAAAAAAA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |