Druk met de voorbereidingen voor de Disneytrip ja! Morgen gaan wequote:
Geniet ervan, het wordt prachtig weer!quote:Op woensdag 5 november 2025 19:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Druk met de voorbereidingen voor de Disneytrip ja! Morgen gaan we
Nee dít lokt mensenquote:Op woensdag 5 november 2025 19:43 schreef Strani het volgende:
Deze SC is gewoon het Ajax van FOK!Een grote naam, maar tegenwoordig minderwaardig aan soortgelijke topics op FOK.fi of FOK.is
Dat is inderdaad wel het probleem. We hebben wel een aardige selectie maar hij is niet breed genoeg dus de basisposters krijgen niet genoeg rust.quote:
Wat is er mis met dat brandblussermerk?quote:Op woensdag 5 november 2025 19:43 schreef Strani het volgende:
Deze SC is gewoon het Ajax van FOK!Een grote naam, maar tegenwoordig minderwaardig aan soortgelijke topics op FOK.fi of FOK.is
Het is voor het milieu de bedoeling dat je met de trein naar Nederland komt, dus dan hoef je sowieso niet langs Schiphol.quote:Op woensdag 5 november 2025 20:15 schreef Strani het volgende:
Ik hoor dat reizen met de NS opnieuw duurder wordt dus ik vrees dat ik nooit meer naar Nederland kom. Ik kan geen half Spaans maandsalaris opmaken aan een enkeltje Schiphol - Amsterdam CS.
Ja snap ik, maar dan nog. Ik kan prima een biljet naar de Nederlandse grens betalen maar zodra je over die grens heengaat ben je bankroet.quote:Op woensdag 5 november 2025 20:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is voor het milieu de bedoeling dat je met de trein naar Nederland komt, dus dan hoef je sowieso niet langs Schiphol.
Nou ja, Antwerpen is ook leuk natuurlijkquote:Op woensdag 5 november 2025 20:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar dan nog. Ik kan prima een biljet naar de Nederlandse grens betalen maar zodra je over die grens heengaat ben je bankroet.
Je kunt ook naar Disneyland ipv Nederland!quote:Op woensdag 5 november 2025 20:15 schreef Strani het volgende:
Ik hoor dat reizen met de NS opnieuw duurder wordt dus ik vrees dat ik nooit meer naar Nederland kom. Ik kan geen half Spaans maandsalaris opmaken aan een enkeltje Schiphol - Amsterdam CS.
Pretparken zijn alleen voor hele aparte mensen Ari.quote:Op woensdag 5 november 2025 20:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je kunt ook naar Disneyland ipv Nederland!
Dan doe je dat laatste stukje toch gewoon lopend?quote:Op woensdag 5 november 2025 20:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar dan nog. Ik kan prima een biljet naar de Nederlandse grens betalen maar zodra je over die grens heengaat ben je bankroet.
Ben jij gekquote:Op woensdag 5 november 2025 20:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan doe je dat laatste stukje toch gewoon lopend?
Het zou anders niet de eerste keer zijn!quote:
quote:
Ahh nou ben ik erbijquote:Op woensdag 5 november 2025 21:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het zou anders niet de eerste keer zijn!
[..]
Het is geen trainer met inspirerende speeches he.quote:
Ik doe mee. Ik voorspel een advertentie op FOK van Enexis met een Mark Baanders/Slijptol lookalike!quote:Op woensdag 5 november 2025 21:55 schreef Yesse het volgende:
Ik voorspel een pagina grote advertentie op mijn scherm.
En jahoor daar is hij al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |