Jawel maar we weten niet of er iets is wat we nog niet wetenquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je zegt zelf net dat jullie heel weinig over mij weten.
Ja, ok, dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel maar we weten niet of er iets is wat we nog niet weten
Je speelt bijzondere spelletjes! AHA!quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heel epistel verder met tutorial lezen van EUV.
En nu weten we: Not every little thing he does is Magic: the Gatheringquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je speelt bijzondere spelletjes! AHA!
Daar hebben we weer wat!
Ik dacht slim te wezen en te kijken in het ESF-voorsteltopic. Maar die heeft hij ook nooit ingevuldquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel maar we weten niet of er iets is wat we nog niet weten
Ik schakelde net in en toen moest die vrije trap net genomen worden.quote:
Ik ken het bestaan daar niet eens van.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik dacht slim te wezen en te kijken in het ESF-voorsteltopic. Maar die heeft hij ook nooit ingevuld
Ah daar schrok die keeper van Olympiacos zo van dat die de bal liet schieten.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik schakelde net in en toen moest die vrije trap net genomen worden.
Ja, ik denk het.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah daar schrok die keeper van Olympiacos zo van dat die de bal liet schieten.
Luctor laat keepers schrikken. Staat genoteerd. Weten we weer wat @Straniquote:
Misschien gaat het daarom zo slecht bij Ajax.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Luctor laat keepers schrikken. Staat genoteerd. Weten we weer wat @:Strani
Nee dat is toch vooral omdat die er gewoon helemaal niks van kunnen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien gaat het daarom zo slecht bij Ajax.
quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat is toch vooral omdat die er gewoon helemaal niks van kunnen.
Dan wordt het tijd om het eens in te vullen. Dan leren we jou nog eens kennen!quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ken het bestaan daar niet eens van.
Ik denk dat er gewoon verder helemaal niks te zeggen valt over Luctorquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik dacht slim te wezen en te kijken in het ESF-voorsteltopic. Maar die heeft hij ook nooit ingevuld
Er zijn users in deze SC die bij hem in de buurt wonen.quote:
En de rest kon hem dus eindelijk weer eens zienquote:Op dinsdag 4 november 2025 23:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn users in deze SC die bij hem in de buurt wonen.
@Strani is anders juist blij dat die hem niet meer in zijn buurt ziet.quote:Op woensdag 5 november 2025 06:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Oh, Harry Vermeegen gemist op tv. Hier is het met hem? Die heb ik echt al jaren niet meer gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |