Denk dat streamen zoals wij gewend zijn met BB en zo tot het verleden behoort.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:50 schreef freaky40 het volgende:
Ook weer wekelijks en geen streams ga ik vanuit, maar laat me verrassen.
Ruud is nog zeer actief, deed laatst ook al mee met de Alleskunners vips.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:36 schreef Karina het volgende:
Ken er ook maar 3: Djamilla, Ruud (is die niet onderhand al 80 of zo?) en Jaap. Misschien dat ik ga kijken. Waar ik me dan wel aan erger is dat de serie een Engelstalige titel heeft, ik dacht eerst dat het een buitenlandse serie zou zijn.
Vandaar dat ik haar niet herken, nooit naar gekeken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Zij is van Real Housewives of Amsterdam. En DJ blijkbaar.
Leuk toch?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:49 schreef KinKiJan het volgende:
Ai, Soundos.... Maar goed, sommige deelnemers zijn ook niet wat
Damocles lijkt mij helemaal niks.quote:Eens kijken of het wat is, nu zondag begint ook Zwaard van Damocles met BN'ers in een huis die elkaar moeten elimineren. Benieuwd of het niet een overkill aan dit soort programma's gaat worden.
Dat is omdat het een oorspronkelijk Amerikaans programma is. Maar ze hadden het inderdaad wel House of Villains NL kunnen noemen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:36 schreef Karina het volgende:
Waar ik me dan wel aan erger is dat de serie een Engelstalige titel heeft, ik dacht eerst dat het een buitenlandse serie zou zijn.
Het is geen Nederlandse format, maar ik ben het met je eens over infantiele Nederlandse formats tegenwoordig (niet het perfecte plaatje).quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
Oh, dit lijkt me nou echt net zo leuk als Let's play ball en Het perfecte plaatje. Wat een ontzettend leuke formats weten die Nederlanders toch steeds maar weer te bedenken.
Het is kennelijk al opgenomen, dus inderdaad geen streams.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:50 schreef freaky40 het volgende:
Ook weer wekelijks en geen streams ga ik vanuit, maar laat me verrassen.
Ik sla deze even over. Iemand die totaal niet grappig is, maar dat wel denkt te zijn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:38 schreef Dotteke het volgende:
De presentatie ligt in handen van misschien wel de enige vrouw die deze ongeremde groep nog een beetje in toom kan houden: Soundos El Ahmadi. De Videoland Original ‘House of Villains’ is vanaf 1 januari te streamen bij Videoland.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat streamen zoals wij gewend zijn met BB en zo tot het verleden behoort.
Die ken ik niet. Nooit gezienquote:Op zaterdag 1 november 2025 17:33 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik sla deze even over. Iemand die totaal niet grappig is, maar dat wel denkt te zijn.
Waarschijnlijk zijn ze daar minder hard op social media of met het bellen met van alles en nog wat dan hierquote:Op zaterdag 1 november 2025 17:35 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]Vrees het ook..
In andere landen schijnt het streamen nog wel te leven geloof ik.
Zitten ook wat rare livestreams tussen, zoals BBUK, na 23uur in de avond een paar uurtjes live.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn ze daar minder hard op social media of met het bellen met van alles en nog wat dan hier
De buitenlandse BBs volg ik nooit.quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zitten ook wat rare livestreams tussen, zoals BBUK, na 23uur in de avond een paar uurtjes live.
En Australië heeft nu weer BB streams na een tijdje niet.
Bekijk deze YouTube-video
Haha! Hoef je hier inderdaad niet te doen na die tijd, dan ligt het meestal allemaal al op een oor in dat huis!quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De buitenlandse BBs volg ik nooit.
Waarom pas na 23 uur live, rare tijd
Kansloos weer.quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het is kennelijk al opgenomen, dus inderdaad geen streams.
Die snappen wel dat dit iets toevoegt aan het format en een USP is ten opzichten van andere RLS's. Die willen een zo groot mogelijke community creëren en kijkers echt kunnen mee leven met de deelnemers dan een halfuurtje per knip en plak aflevering op een dag.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:35 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]Vrees het ook..
In andere landen schijnt het streamen nog wel te leven geloof ik.
wilde hem net plaatsen ik zat hem er even bij in de OPquote:Op maandag 8 december 2025 14:34 schreef KinKiJan het volgende:
Trailer met de eerste beelden is uit:
Wat ziet Zwerver Terror Jaap eruit zeg! Hoe die tekeer gaat in de trailer komt me erg aangedikt bekend voor..
Helaas wel jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat streamen zoals wij gewend zijn met BB en zo tot het verleden behoort.
Terror Jaap wint dit programma. Die heeft in de gouden kooi iedereen weggepest en op die manier gewonnen.quote:Op maandag 8 december 2025 14:34 schreef KinKiJan het volgende:
Wat ziet Zwerver Terror Jaap eruit zeg! Hoe die tekeer gaat in de trailer komt me erg aangedikt bekend voor..
Jaap is geëvolueerd in Hagridquote:Op maandag 8 december 2025 14:34 schreef KinKiJan het volgende:
En temptation island mag niet meer want dat is niet woke en blablaquote:Op maandag 8 december 2025 17:32 schreef freaky40 het volgende:
Tina Nijkamp vindt hier wat van, en terecht. Lekker willen deugen/woke zijn voor de bühne maar ondertussen toch willen scoren bij de politiek incorrecte doelgroep. Hypocriet als de neten!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ziet hij er uit hequote:Op dinsdag 9 december 2025 08:20 schreef Paul het volgende:
Dit wordt zo slecht maar ben fan van Jaap dus ga kijken
Vraag ik me ook af?quote:Op woensdag 10 december 2025 07:41 schreef AgnesGru het volgende:
Hoezo is BB “ff knuffelen “ Ruud een Villain?
Ga het wel een kans geven.quote:Op dinsdag 16 december 2025 07:40 schreef Dotteke het volgende:
Het schijnt behoorlijk heftig te zijn wat ik zo hoor.
Ik dacht dat hij zo afgevallen was, maar het zit er weer allemaal op zo te zienquote:Op dinsdag 16 december 2025 09:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ga het wel een kans geven.
Met Jaap die de lelijkste snor en baard draagt ooit gezien.
Het kon hem allemaal niets schelen. Ik herinner me nog steeds die slaapkamer van hem, met een toilet, waar overal poep binnen de pot was geplakt.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zo afgevallen was, maar het zit er weer allemaal op zo te zien
En ja het ziet er niet uit die baard, snor en zijn haren![]()
ZOu hij dat bewaut gekweekt hebben voor dit?
En hij gaat weer naakt zag ik ppfff hij is nog niets veranderd
Ja echt he, goorlap was het en is het volgens mij nog steedsquote:Op dinsdag 16 december 2025 10:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het kon hem allemaal niets schelen. Ik herinner me nog steeds die slaapkamer van hem, met een toilet, waar overal poep binnen de pot was geplakt.
Maar won wel 1.375.000 bruto.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he, goorlap was het en is het volgens mij nog steeds
IN het echt was het best een toffe gast om mee te pratenquote:Op dinsdag 16 december 2025 12:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar won wel 1.375.000 bruto.
Nog een belastingtechnisch gedoe geweest over een bruto inkomen, of een winstkans.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het kon hem allemaal niets schelen. Ik herinner me nog steeds die slaapkamer van hem, met een toilet, waar overal poep binnen de pot was geplakt.
Best wel een hoop spek!quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:28 schreef roos94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hoef geen lunch meer
quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:28 schreef roos94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hoef geen lunch meer
De achterstand op Videoland -die behoorlijk sterk staat naast de internationale spelers- halen ze nooit meer in. Zeker niet op dit tempo en met wat re-run kanalen. Zowel RTL als NPO zitten in NLZiet en hebben beiden eigen streamingsdiensten. Sterker nog, zelfs NPO Plus doet het beter dan het gratis KIJK.nl. Talpa is gewoon te laat en daar balen ze volgens mij best wel van. Ook niet gek, want zoals ik al zei zouden dit soort programma's prima binnen Talpa passen en er is gewoon een markt voor.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:16 schreef freaky40 het volgende:
KIJK.nl hebben ze onlangs nog aangepast en verbouwd met extra kanalen waarop 24/7 re-runs worden uitgezonden van o.a. De Meilandjes, De Bondgenoten en SBS Classics dus ze willen wel, maar pakken nog niet definitief door ook omdat ze nog in NLZIET zitten. Ook is de app nu te gebruiken met Airplay alleen een Apple TV app ontbreekt nog en dan kunnen ze net als Videoland hier ook verder stappen in zetten.
Je ziet haar kijken naar zo'n pipo van de FEBO zo te zien.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:37 schreef 5thencounter het volgende:
"Geëlimineerd" en dan naar huis? ohhnee moet ik nou rechtdoor...of toch gelijk afslaan? oohnee ff stukkie rechtdoor nog en dan afslaan naar die rare schuifdeur.. slecht gespeeld![]()
[ afbeelding ]
Enge Mevrouw.. zombiemasker mee voor in de kelder, toevallig , she kills them allquote:Op dinsdag 16 december 2025 14:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je ziet haar kijken naar zo'n pipo van de FEBO zo te zien.
Oh ja das waar ook, was vergeten dat ze met die afgewezen overname eerder al misgrepen!quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:38 schreef freaky40 het volgende:
Talpa wilde met de overname van RTL Videoland er maar wat graag bij hebben. Die overname mocht niet en staan nu nog steeds met lege handen.
Denk dat je bij Vals Spel moet zijn, dit is House of Villainsquote:Op dinsdag 16 december 2025 14:52 schreef 5thencounter het volgende:
Ondanks 4 "Duiders" die hun best doen om de boel uit te leggen voor de dommere kijkers, snap ik nog steeds geen zak van de spelregels![]()
[ afbeelding ]
Ohw, nah ja, dat is een pot natquote:Op dinsdag 16 december 2025 15:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat je bij Vals Spel moet zijn, dit is House of Villains
En de eerste spammert die bang is dat het idd gaat tegenvallen ?quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:59 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
1 deelnemer heeft alweer gereageerd op de kritiek van Shownieuws.
Programma moet nog starten en er is al drama
Wie weet, het zorgt er wel vooraf al voor dat er iets om te doen is. Negatieve publiciteit is nog steeds publiciteitquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En de eerste spammert die bang is dat het idd gaat tegenvallen ?
Christus.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:38 schreef Dotteke het volgende:
https://www.rtl.nl/boulev(...)villains-terror-jaap
Ik ben nu aan het kijken, dat piepstemmetje van die presentatricequote:Op donderdag 1 januari 2026 09:01 schreef roos94 het volgende:
Nou, dit programma is zó slecht. En ik houd van trash-tv, maar hier gaan we een grens over. Het is niet leuk. Niks aan. Echt een dieptepunt. De manier van hoe het geproduceerd is bevalt me ook niet.
Ik heb het een halve aflevering volgehouden. Dit programma is stom.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het kijken, dat piepstemmetje van die presentatrice
Ik dwing mij even om het af te kijkenquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:52 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik heb het een halve aflevering volgehouden. Dit programma is stom.
Misschien als je EOTB en dat soort kots leuk vindt.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:01 schreef StephanL het volgende:
Vind het wel geinig tot nu toe. Beetje over de top, maar wel goed geproduceerd
Nooit gezien, maar wie weet.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
Misschien als je EOTB en dat soort kots leuk vindt.
Jaap bespeelt haar mooi, en ik denk zij hem ookquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:31 schreef KinKiJan het volgende:
Het grappigste vind ik eigenlijk dat Malgosia in elk gesprek een andere naam heeft
Ben nu bij 'die date' tussen die 2 die uit het niets lijkt te komen, wat een toneelstukje zeg!quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jaap bespeelt haar mooi, en ik denk zij hem ook
De een is nog erger dan de ander daarquote:
Zag wel een zwarte camera in de keuken naast de deur op een pilaar. Maar het meeste wordt mobiel geschoten iddquote:Op donderdag 1 januari 2026 18:56 schreef freaky40 het volgende:
Inderdaad geen RLS cams in het huis, zijn gewoon mobiele camera's. Misschien dat ze wel in de slaapkamers hangen misschien of in de sauna.
We zijn nu 20 jaar later, denk dat Palma inmiddels bejaard is. Die was toen al tegen de 50 gok ikquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:39 schreef freaky40 het volgende:
Ja wat is er van Palma geworden these days?
Billy had er prima tussen gepast.quote:
Geile Geert.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 05:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met Jaap en Ruud gaan ze wayback stiekem hoop ik nu dat keeskankerkachel ook gevraagd isen de hierboven benoemde Palma is ook een leuke optie of eeb bokkige boer uit BZV
1. Palma – De Gouden Kooiquote:
Nice job Mikey. Kleine aanvulling,quote:Op vrijdag 2 januari 2026 05:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
1. Palma – De Gouden Kooi
2. Kees “Kankerkachel” – Probleemwijken
3. Ziggy Krassenberg – Good Luck Guys: Overleven Zonder Filter, The Voice of Holland, K2 Zoekt K3
4. Bad Boy Brody – Temptation Island, Ex on the Beach
5. Boer Geert – Boer zoekt Vrouw
6. Marc – Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan
7. Amanda Balk – De Gouden Kooi, Echte Meisjes in de Jungle
8. Hanna Tokkie – De Tokkies, De Tokkies: 20 jaar later
9. Fara Bellinga – Bellinga TV, De Bellinga’s
10. Maurice – Rutger en de Uitkeringstrekkers op Vakantie
Ik kan zo iets in casting voor videoland gaan doen.
Macintoshquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:31 schreef KinKiJan het volgende:
Het grappigste vind ik eigenlijk dat Malgosia in elk gesprek een andere naam heeft
ik ken er maar 3 vanquote:Op vrijdag 2 januari 2026 05:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
1. Palma – De Gouden Kooi
2. Kees “Kankerkachel” – Probleemwijken
3. Ziggy Krassenberg – Good Luck Guys: Overleven Zonder Filter, The Voice of Holland, K2 Zoekt K3
4. Bad Boy Brody – Temptation Island, Ex on the Beach
5. Boer Geert – Boer zoekt Vrouw
6. Marc – Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan
7. Amanda Balk – De Gouden Kooi, Echte Meisjes in de Jungle
8. Hanna Tokkie – De Tokkies, De Tokkies: 20 jaar later
9. Fara Bellinga – Bellinga TV, De Bellinga’s
10. Maurice – Rutger en de Uitkeringstrekkers op Vakantie
Ik kan zo iets in casting voor videoland gaan doen.
Deed ook mee aan power coupelsquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vandaar dat ik haar niet herken, nooit naar gekeken.
Jaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 03:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Billy had er prima tussen gepast.
Wat niet is.....quote:Op maandag 26 januari 2026 11:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die Michealla die runt daar de boel en Faisel en Aljeen (geen idee hoe ik die namen spel) zijn de meelopers.
Ik had van Jaap wel wat meer villian dingen verwacht alla De Gouden Kooi.
Ik snap dat Ruud en Rene weg zijn, die zijn echt niet Villian genoeg voor dit programma.
Hij heeft wel BB-Ruud genaaid.quote:Op maandag 26 januari 2026 11:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die Michealla die runt daar de boel en Faisel en Aljeen (geen idee hoe ik die namen spel) zijn de meelopers.
Ik had van Jaap wel wat meer villian dingen verwacht alla De Gouden Kooi.
Ik snap dat Ruud en Rene weg zijn, die zijn echt niet Villian genoeg voor dit programma.
De reden dat ik na anderhalve aflevering ben afgehaakt.quote:Op maandag 26 januari 2026 13:31 schreef freaky40 het volgende:
Ja allemaal script. Ze lezen hun teksten ook op, zo klinkt het.
IK vind het best leukquote:Op maandag 26 januari 2026 15:28 schreef Cirilico het volgende:
[..]
De reden dat ik na anderhalve aflevering ben afgehaakt.
Ik lig helemaal in een deuk om dat programma.quote:Op maandag 26 januari 2026 17:02 schreef Bramenstruik het volgende:
Begonnen op Videoland te kijken, paar afleveringen na elkaar, na een avondje teveel drank, dat maakte de kater 3 dagen langer, maar nu wel ik het ook wel afzien. Maar wat een gefake, gescript zooitje. En nare mensen ook eewwwww.
Echt wat een kerel is dat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
O dat heb ik niet gezien, toch even een stukje terug kijken danquote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:59 schreef freaky40 het volgende:
Nou, Jaap weer het haasje. Lekker ook om de uitslag van wie er naar huis gaat al was te zien in het voorstukje van volgende week. Stelletje droeftoeters! Het is dat het al bijna finale is dus kijk dit seizoen nog wel af zonder of met Jaap maar volgend seizoen moeten ze wel met meer aansprekende deelnemers komen want alleen Jaap en voor de rest idioten die je altijd al ziet bij dit soort programma's Echte Meisjes/Jongens in de Jungle kennen we nu wel. Jaap was wel een 'eyecatcher' om kijkers naar het programma te trekken en daarom keek ik ook, maar probeer maar weer eens zo iemand te casten.
Je ayleen in beeld bij dat voorstukje.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat heb ik niet gezien, toch even een stukje terug kijken dan
O jammer, Jaap dus weg. Die vond ik het juist wel leuk doenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je ayleen in beeld bij dat voorstukje.
Laat ik het zo zeggen dat ik meer van dit programma had verwacht. Het is allemaal zo tam. Ik had meer Gouden Kooi praktijken verwacht. Dat die mensen elkaar het bloed onder nagels vandaan halen. Die faisel is al helemaal erg. Niks villian aan. Verder het verloop van dit programma is weer lekker bepaald door Michaella Koxquote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:59 schreef freaky40 het volgende:
Nou, Jaap weer het haasje. Lekker ook om de uitslag van wie er naar huis gaat al was te zien in het voorstukje van volgende week. Stelletje droeftoeters! Het is dat het al bijna finale is dus kijk dit seizoen nog wel af zonder of met Jaap maar volgend seizoen moeten ze wel met meer aansprekende deelnemers komen want alleen Jaap en voor de rest idioten die je altijd al ziet bij dit soort programma's Echte Meisjes/Jongens in de Jungle kennen we nu wel. Jaap was wel een 'eyecatcher' om kijkers naar het programma te trekken en daarom keek ik ook, maar probeer maar weer eens zo iemand te casten.
Die alleen tactisch niet handig. Ik vond die samenspel met matroesjka vond ik wel weer grappigquote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jammer, Jaap dus weg. Die vond ik het juist wel leuk doen
Echt? Wat een toneelspel allemaal. Hij is niet de enige hoor, walgelijk programma.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vond hem wel leuk. En hoe hij er bij liep die kleren. Het boeide hem allemaalquote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Echt? Wat een toneelspel allemaal. Hij is niet de enige hoor, walgelijk programma.
Het lijkt er op aangezien ze de beelden spoilen van wat er volgende week gebeurt en daar is dat kind met dat nare accent er nog steeds bij. Of er moet weer een plottwist geweest zijn zodat beide weer konden blijven want ik zag ook oud Villains voorbij komen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het lijkt er op aangezien ze de beelden spoilen van wat er volgende week gebeurt en daar is dat kind met dat nare accent er nog steeds bij. Of er moet weer een plottwist geweest zijn zodat beide weer konden blijven want ik zag ook oud Villains voorbij komen.
Omdat het best leuk is, of het zonder Jaap ook nog leuk is ga ik zo kijkenquote:
ja dit dus.quote:Op donderdag 12 februari 2026 05:52 schreef Dotteke het volgende:
Bah die vreselijke gewonnen, vond dat echt zo naar persoon de winnaar van dit spel
We zijn het eensquote:
Door die paarse stem tegen ook nog.quote:Op donderdag 12 februari 2026 05:52 schreef Dotteke het volgende:
Bah die vreselijke gewonnen, vond dat echt zo naar persoon de winnaar van dit spel
Ja dat is helemaal zuur anders had hij gewonnenquote:Op donderdag 12 februari 2026 12:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Door die paarse stem tegen ook nog.
Dat is zo met alles waaraan ze meedoetquote:Op donderdag 12 februari 2026 13:53 schreef junkiesietze het volgende:
ik weet zeker dat michella een hele grote vinger in de pap heeft bij de productie van dit programma. Wedden dat zij wint?
Ze is zelf op de proppen gekomen met hee laten we eens een programma verzinnen waarin ik win
/theorie
Ik vind haar zo verschrikkelijk. Ook hoe ze eruit ziet. Wat heeft ze in hemelsnaam met haar zelf gedaanquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |