Die alleen tactisch niet handig. Ik vond die samenspel met matroesjka vond ik wel weer grappigquote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jammer, Jaap dus weg. Die vond ik het juist wel leuk doen
Echt? Wat een toneelspel allemaal. Hij is niet de enige hoor, walgelijk programma.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vond hem wel leuk. En hoe hij er bij liep die kleren. Het boeide hem allemaalquote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Echt? Wat een toneelspel allemaal. Hij is niet de enige hoor, walgelijk programma.
Het lijkt er op aangezien ze de beelden spoilen van wat er volgende week gebeurt en daar is dat kind met dat nare accent er nog steeds bij. Of er moet weer een plottwist geweest zijn zodat beide weer konden blijven want ik zag ook oud Villains voorbij komen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het lijkt er op aangezien ze de beelden spoilen van wat er volgende week gebeurt en daar is dat kind met dat nare accent er nog steeds bij. Of er moet weer een plottwist geweest zijn zodat beide weer konden blijven want ik zag ook oud Villains voorbij komen.
Omdat het best leuk is, of het zonder Jaap ook nog leuk is ga ik zo kijkenquote:
ja dit dus.quote:Op donderdag 12 februari 2026 05:52 schreef Dotteke het volgende:
Bah die vreselijke gewonnen, vond dat echt zo naar persoon de winnaar van dit spel
We zijn het eensquote:
Door die paarse stem tegen ook nog.quote:Op donderdag 12 februari 2026 05:52 schreef Dotteke het volgende:
Bah die vreselijke gewonnen, vond dat echt zo naar persoon de winnaar van dit spel
Ja dat is helemaal zuur anders had hij gewonnenquote:Op donderdag 12 februari 2026 12:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Door die paarse stem tegen ook nog.
Dat is zo met alles waaraan ze meedoetquote:Op donderdag 12 februari 2026 13:53 schreef junkiesietze het volgende:
ik weet zeker dat michella een hele grote vinger in de pap heeft bij de productie van dit programma. Wedden dat zij wint?
Ze is zelf op de proppen gekomen met hee laten we eens een programma verzinnen waarin ik win
/theorie
Ik vind haar zo verschrikkelijk. Ook hoe ze eruit ziet. Wat heeft ze in hemelsnaam met haar zelf gedaanquote:
Ik vind ze stuk voor stuk verschrikkelijk, snap sowieso al die plastic bekkies niet!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind haar zo verschrikkelijk. Ook hoe ze eruit ziet. Wat heeft ze in hemelsnaam met haar zelf gedaan
Ik snap ook niet waarom vrouwen zich zo laten verminken, want mooier worden ze er niet op.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik vind ze stuk voor stuk verschrikkelijk, snap sowieso al die plastic bekkies niet!
Afgekeken vanwege Jaap, maar ook daarvan vraag ik me af waarom ie zich voor dit tergend slechte toneelstukje leende
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |