Zag wel een zwarte camera in de keuken naast de deur op een pilaar. Maar het meeste wordt mobiel geschoten iddquote:Op donderdag 1 januari 2026 18:56 schreef freaky40 het volgende:
Inderdaad geen RLS cams in het huis, zijn gewoon mobiele camera's. Misschien dat ze wel in de slaapkamers hangen misschien of in de sauna.
We zijn nu 20 jaar later, denk dat Palma inmiddels bejaard is. Die was toen al tegen de 50 gok ikquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:39 schreef freaky40 het volgende:
Ja wat is er van Palma geworden these days?
Billy had er prima tussen gepast.quote:
Geile Geert.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 05:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met Jaap en Ruud gaan ze wayback stiekem hoop ik nu dat keeskankerkachel ook gevraagd isen de hierboven benoemde Palma is ook een leuke optie of eeb bokkige boer uit BZV
1. Palma – De Gouden Kooiquote:
Nice job Mikey. Kleine aanvulling,quote:Op vrijdag 2 januari 2026 05:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
1. Palma – De Gouden Kooi
2. Kees “Kankerkachel” – Probleemwijken
3. Ziggy Krassenberg – Good Luck Guys: Overleven Zonder Filter, The Voice of Holland, K2 Zoekt K3
4. Bad Boy Brody – Temptation Island, Ex on the Beach
5. Boer Geert – Boer zoekt Vrouw
6. Marc – Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan
7. Amanda Balk – De Gouden Kooi, Echte Meisjes in de Jungle
8. Hanna Tokkie – De Tokkies, De Tokkies: 20 jaar later
9. Fara Bellinga – Bellinga TV, De Bellinga’s
10. Maurice – Rutger en de Uitkeringstrekkers op Vakantie
Ik kan zo iets in casting voor videoland gaan doen.
Macintoshquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:31 schreef KinKiJan het volgende:
Het grappigste vind ik eigenlijk dat Malgosia in elk gesprek een andere naam heeft
ik ken er maar 3 vanquote:Op vrijdag 2 januari 2026 05:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
1. Palma – De Gouden Kooi
2. Kees “Kankerkachel” – Probleemwijken
3. Ziggy Krassenberg – Good Luck Guys: Overleven Zonder Filter, The Voice of Holland, K2 Zoekt K3
4. Bad Boy Brody – Temptation Island, Ex on the Beach
5. Boer Geert – Boer zoekt Vrouw
6. Marc – Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan
7. Amanda Balk – De Gouden Kooi, Echte Meisjes in de Jungle
8. Hanna Tokkie – De Tokkies, De Tokkies: 20 jaar later
9. Fara Bellinga – Bellinga TV, De Bellinga’s
10. Maurice – Rutger en de Uitkeringstrekkers op Vakantie
Ik kan zo iets in casting voor videoland gaan doen.
Deed ook mee aan power coupelsquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vandaar dat ik haar niet herken, nooit naar gekeken.
Jaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 03:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Billy had er prima tussen gepast.
Wat niet is.....quote:Op maandag 26 januari 2026 11:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die Michealla die runt daar de boel en Faisel en Aljeen (geen idee hoe ik die namen spel) zijn de meelopers.
Ik had van Jaap wel wat meer villian dingen verwacht alla De Gouden Kooi.
Ik snap dat Ruud en Rene weg zijn, die zijn echt niet Villian genoeg voor dit programma.
Hij heeft wel BB-Ruud genaaid.quote:Op maandag 26 januari 2026 11:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die Michealla die runt daar de boel en Faisel en Aljeen (geen idee hoe ik die namen spel) zijn de meelopers.
Ik had van Jaap wel wat meer villian dingen verwacht alla De Gouden Kooi.
Ik snap dat Ruud en Rene weg zijn, die zijn echt niet Villian genoeg voor dit programma.
De reden dat ik na anderhalve aflevering ben afgehaakt.quote:Op maandag 26 januari 2026 13:31 schreef freaky40 het volgende:
Ja allemaal script. Ze lezen hun teksten ook op, zo klinkt het.
IK vind het best leukquote:Op maandag 26 januari 2026 15:28 schreef Cirilico het volgende:
[..]
De reden dat ik na anderhalve aflevering ben afgehaakt.
Ik lig helemaal in een deuk om dat programma.quote:Op maandag 26 januari 2026 17:02 schreef Bramenstruik het volgende:
Begonnen op Videoland te kijken, paar afleveringen na elkaar, na een avondje teveel drank, dat maakte de kater 3 dagen langer, maar nu wel ik het ook wel afzien. Maar wat een gefake, gescript zooitje. En nare mensen ook eewwwww.
Echt wat een kerel is dat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
O dat heb ik niet gezien, toch even een stukje terug kijken danquote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:59 schreef freaky40 het volgende:
Nou, Jaap weer het haasje. Lekker ook om de uitslag van wie er naar huis gaat al was te zien in het voorstukje van volgende week. Stelletje droeftoeters! Het is dat het al bijna finale is dus kijk dit seizoen nog wel af zonder of met Jaap maar volgend seizoen moeten ze wel met meer aansprekende deelnemers komen want alleen Jaap en voor de rest idioten die je altijd al ziet bij dit soort programma's Echte Meisjes/Jongens in de Jungle kennen we nu wel. Jaap was wel een 'eyecatcher' om kijkers naar het programma te trekken en daarom keek ik ook, maar probeer maar weer eens zo iemand te casten.
Je ayleen in beeld bij dat voorstukje.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat heb ik niet gezien, toch even een stukje terug kijken dan
O jammer, Jaap dus weg. Die vond ik het juist wel leuk doenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je ayleen in beeld bij dat voorstukje.
Laat ik het zo zeggen dat ik meer van dit programma had verwacht. Het is allemaal zo tam. Ik had meer Gouden Kooi praktijken verwacht. Dat die mensen elkaar het bloed onder nagels vandaan halen. Die faisel is al helemaal erg. Niks villian aan. Verder het verloop van dit programma is weer lekker bepaald door Michaella Koxquote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:59 schreef freaky40 het volgende:
Nou, Jaap weer het haasje. Lekker ook om de uitslag van wie er naar huis gaat al was te zien in het voorstukje van volgende week. Stelletje droeftoeters! Het is dat het al bijna finale is dus kijk dit seizoen nog wel af zonder of met Jaap maar volgend seizoen moeten ze wel met meer aansprekende deelnemers komen want alleen Jaap en voor de rest idioten die je altijd al ziet bij dit soort programma's Echte Meisjes/Jongens in de Jungle kennen we nu wel. Jaap was wel een 'eyecatcher' om kijkers naar het programma te trekken en daarom keek ik ook, maar probeer maar weer eens zo iemand te casten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |