Ik ben nu aan het kijken, dat piepstemmetje van die presentatricequote:Op donderdag 1 januari 2026 09:01 schreef roos94 het volgende:
Nou, dit programma is zó slecht. En ik houd van trash-tv, maar hier gaan we een grens over. Het is niet leuk. Niks aan. Echt een dieptepunt. De manier van hoe het geproduceerd is bevalt me ook niet.
Ik heb het een halve aflevering volgehouden. Dit programma is stom.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het kijken, dat piepstemmetje van die presentatrice
Ik dwing mij even om het af te kijkenquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:52 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik heb het een halve aflevering volgehouden. Dit programma is stom.
Misschien als je EOTB en dat soort kots leuk vindt.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:01 schreef StephanL het volgende:
Vind het wel geinig tot nu toe. Beetje over de top, maar wel goed geproduceerd
Nooit gezien, maar wie weet.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
Misschien als je EOTB en dat soort kots leuk vindt.
Jaap bespeelt haar mooi, en ik denk zij hem ookquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:31 schreef KinKiJan het volgende:
Het grappigste vind ik eigenlijk dat Malgosia in elk gesprek een andere naam heeft
Ben nu bij 'die date' tussen die 2 die uit het niets lijkt te komen, wat een toneelstukje zeg!quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jaap bespeelt haar mooi, en ik denk zij hem ook
De een is nog erger dan de ander daarquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |