Denk dat streamen zoals wij gewend zijn met BB en zo tot het verleden behoort.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:50 schreef freaky40 het volgende:
Ook weer wekelijks en geen streams ga ik vanuit, maar laat me verrassen.
Ruud is nog zeer actief, deed laatst ook al mee met de Alleskunners vips.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:36 schreef Karina het volgende:
Ken er ook maar 3: Djamilla, Ruud (is die niet onderhand al 80 of zo?) en Jaap. Misschien dat ik ga kijken. Waar ik me dan wel aan erger is dat de serie een Engelstalige titel heeft, ik dacht eerst dat het een buitenlandse serie zou zijn.
Vandaar dat ik haar niet herken, nooit naar gekeken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Zij is van Real Housewives of Amsterdam. En DJ blijkbaar.
Leuk toch?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:49 schreef KinKiJan het volgende:
Ai, Soundos.... Maar goed, sommige deelnemers zijn ook niet wat
Damocles lijkt mij helemaal niks.quote:Eens kijken of het wat is, nu zondag begint ook Zwaard van Damocles met BN'ers in een huis die elkaar moeten elimineren. Benieuwd of het niet een overkill aan dit soort programma's gaat worden.
Dat is omdat het een oorspronkelijk Amerikaans programma is. Maar ze hadden het inderdaad wel House of Villains NL kunnen noemen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:36 schreef Karina het volgende:
Waar ik me dan wel aan erger is dat de serie een Engelstalige titel heeft, ik dacht eerst dat het een buitenlandse serie zou zijn.
Het is geen Nederlandse format, maar ik ben het met je eens over infantiele Nederlandse formats tegenwoordig (niet het perfecte plaatje).quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
Oh, dit lijkt me nou echt net zo leuk als Let's play ball en Het perfecte plaatje. Wat een ontzettend leuke formats weten die Nederlanders toch steeds maar weer te bedenken.
Het is kennelijk al opgenomen, dus inderdaad geen streams.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:50 schreef freaky40 het volgende:
Ook weer wekelijks en geen streams ga ik vanuit, maar laat me verrassen.
Ik sla deze even over. Iemand die totaal niet grappig is, maar dat wel denkt te zijn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:38 schreef Dotteke het volgende:
De presentatie ligt in handen van misschien wel de enige vrouw die deze ongeremde groep nog een beetje in toom kan houden: Soundos El Ahmadi. De Videoland Original ‘House of Villains’ is vanaf 1 januari te streamen bij Videoland.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat streamen zoals wij gewend zijn met BB en zo tot het verleden behoort.
Die ken ik niet. Nooit gezienquote:Op zaterdag 1 november 2025 17:33 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik sla deze even over. Iemand die totaal niet grappig is, maar dat wel denkt te zijn.
Waarschijnlijk zijn ze daar minder hard op social media of met het bellen met van alles en nog wat dan hierquote:Op zaterdag 1 november 2025 17:35 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]Vrees het ook..
In andere landen schijnt het streamen nog wel te leven geloof ik.
Zitten ook wat rare livestreams tussen, zoals BBUK, na 23uur in de avond een paar uurtjes live.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn ze daar minder hard op social media of met het bellen met van alles en nog wat dan hier
De buitenlandse BBs volg ik nooit.quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zitten ook wat rare livestreams tussen, zoals BBUK, na 23uur in de avond een paar uurtjes live.
En Australië heeft nu weer BB streams na een tijdje niet.
Bekijk deze YouTube-video
Haha! Hoef je hier inderdaad niet te doen na die tijd, dan ligt het meestal allemaal al op een oor in dat huis!quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De buitenlandse BBs volg ik nooit.
Waarom pas na 23 uur live, rare tijd
Kansloos weer.quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het is kennelijk al opgenomen, dus inderdaad geen streams.
Die snappen wel dat dit iets toevoegt aan het format en een USP is ten opzichten van andere RLS's. Die willen een zo groot mogelijke community creëren en kijkers echt kunnen mee leven met de deelnemers dan een halfuurtje per knip en plak aflevering op een dag.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:35 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]Vrees het ook..
In andere landen schijnt het streamen nog wel te leven geloof ik.
wilde hem net plaatsen ik zat hem er even bij in de OPquote:Op maandag 8 december 2025 14:34 schreef KinKiJan het volgende:
Trailer met de eerste beelden is uit:
Wat ziet Zwerver Terror Jaap eruit zeg! Hoe die tekeer gaat in de trailer komt me erg aangedikt bekend voor..
Helaas wel jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat streamen zoals wij gewend zijn met BB en zo tot het verleden behoort.
Terror Jaap wint dit programma. Die heeft in de gouden kooi iedereen weggepest en op die manier gewonnen.quote:Op maandag 8 december 2025 14:34 schreef KinKiJan het volgende:
Wat ziet Zwerver Terror Jaap eruit zeg! Hoe die tekeer gaat in de trailer komt me erg aangedikt bekend voor..
Jaap is geëvolueerd in Hagridquote:Op maandag 8 december 2025 14:34 schreef KinKiJan het volgende:
En temptation island mag niet meer want dat is niet woke en blablaquote:Op maandag 8 december 2025 17:32 schreef freaky40 het volgende:
Tina Nijkamp vindt hier wat van, en terecht. Lekker willen deugen/woke zijn voor de bühne maar ondertussen toch willen scoren bij de politiek incorrecte doelgroep. Hypocriet als de neten!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |