Die snappen wel dat dit iets toevoegt aan het format en een USP is ten opzichten van andere RLS's. Die willen een zo groot mogelijke community creëren en kijkers echt kunnen mee leven met de deelnemers dan een halfuurtje per knip en plak aflevering op een dag.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:35 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]Vrees het ook..
In andere landen schijnt het streamen nog wel te leven geloof ik.
wilde hem net plaatsen ik zat hem er even bij in de OPquote:Op maandag 8 december 2025 14:34 schreef KinKiJan het volgende:
Trailer met de eerste beelden is uit:
Bekijk deze YouTube-video
Wat ziet Zwerver Terror Jaap eruit zeg! Hoe die tekeer gaat in de trailer komt me erg aangedikt bekend voor..
Helaas wel jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat streamen zoals wij gewend zijn met BB en zo tot het verleden behoort.
Terror Jaap wint dit programma. Die heeft in de gouden kooi iedereen weggepest en op die manier gewonnen.quote:Op maandag 8 december 2025 14:34 schreef KinKiJan het volgende:
Wat ziet Zwerver Terror Jaap eruit zeg! Hoe die tekeer gaat in de trailer komt me erg aangedikt bekend voor..
Jaap is geëvolueerd in Hagridquote:Op maandag 8 december 2025 14:34 schreef KinKiJan het volgende:
En temptation island mag niet meer want dat is niet woke en blablaquote:Op maandag 8 december 2025 17:32 schreef freaky40 het volgende:
Tina Nijkamp vindt hier wat van, en terecht. Lekker willen deugen/woke zijn voor de bühne maar ondertussen toch willen scoren bij de politiek incorrecte doelgroep. Hypocriet als de neten!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ziet hij er uit hequote:Op dinsdag 9 december 2025 08:20 schreef Paul het volgende:
Dit wordt zo slecht maar ben fan van Jaap dus ga kijken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |