Ik vond hem ook niet bijster slimme van de hele groep.quote:Op donderdag 12 februari 2026 05:52 schreef Dotteke het volgende:
Bah die vreselijke gewonnen, vond dat echt zo naar persoon de winnaar van dit spel
Nee, ik snap er niets van. Hij had gewoon geluk dat Jaap een min puntje had waardoor er gekozen moest worden door malcosjaquote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vond hem ook niet bijster slimme van de hele groep.
Chorleonne van Hotel Paradise ofzo.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben benieuwd naar en of er nog een seizoen 2 komt. Jaap is uniek en zo goed als onvervangbaar qua status kan je die alleen vervangen door Keeskankerkachel of een Shagi uit de bus, twee die al jaren niet meer in de media geweest zijn en de rest moesten ze dit seizoen ook al opvullen met twee house wives en Joey Cetti.
Zo een Joey komen ze bij uit nadat Brody, Harry en een Mezdi oa nee hebben gezegd en die wint vervolgens het programma.
O dat vind ik echt een naar mannetje, die zit nu bij Paul de wLeeuw dat programmaquote:
Een fysiek spel (potjes vullen) dus voordeel voor de jongere en fittere deelnemers.quote:Op donderdag 12 februari 2026 05:52 schreef Dotteke het volgende:
Bah die vreselijke gewonnen, vond dat echt zo naar persoon de winnaar van dit spel
Ook zo iets he die stonden hoofd tegen hoofd als het ipv van Faisel een René of een Joey was geweest sprak men nú schande dat je zo tegenover een vrouw gaat staan.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Chorleonne van Hotel Paradise ofzo.
Ik zie ook nog gebeuren dat er geen seizoen 2 komt. Dit programma was zo gescript. Ze hadden zoals de aflevering gewoon Faisel en Magosia laten uitknokken.
Het zou me niet verbazen als ze er niet eens daadwerkelijk overnachten.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Chorleonne van Hotel Paradise ofzo.
Ik zie ook nog gebeuren dat er geen seizoen 2 komt. Dit programma was zo gescript. Ze hadden zoals de aflevering gewoon Faisel en Magosia laten uitknokken.
Denk dat het 100 procent gescript wasquote:Op zaterdag 14 februari 2026 04:17 schreef ThijsTH het volgende:
Een compleet trash programma. 8 uur van mn leven weggegooid, maar als ik ergens aan begin dan kijk ik het af. Winnaar sloeg nergens op en alle wegstemprocedures waren ook compleet random.
Ik geloof er ook geen reet van dat ze echt 14 dagen in dat huis gezeten hebben. Het kon net zo goed in 3 dagen opgenomen zijn.
Hele programma is gewoon in 2-3 dagen opgenomen denk ik ja. Geen enkele reden waarom dit zogenaamd 14 dagen had moeten duren.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 10:00 schreef freaky40 het volgende:
Die afvallers die in de laatste aflevering waren volgens mij allemaal nog ergens achter gebleven daar. Die zijn echt niet terug naar huis gegaan nadat ze zijn weggestemd. Dit is allemaal afgelopen zomer opgenomen.
Jammer want ik vond het wel leuk.quote:Op maandag 23 februari 2026 11:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik kreeg een mailtje van Videoland om review achter te laten. Duidelijk aangegeven dat dit troep is en dat er geen tweede seizoen moet komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |