abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 09:08:05 #51
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219155480
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 09:05 schreef Gia het volgende:

[..]
Hij heeft toch al 'sorry' gezegd! Ik bedoel, daarmee erken je toch dat je iets fout hebt gedaan.
Sorry dat ze het zo ervaren heeft. Niet dat hij fout zat. Dat heeft hij geen enkele keer gezegd.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 09:14:17 #52
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_219155554
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 08:58 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
De voorzitter vraagt aan Marco waarom hij eerder "sorry" zei tegen het vermeende slachtoffer. "Ik heb begrepen dat ze op de rand van zelfmoord zat. Als zij iets anders heeft ervaren dan dat ik bedoeld heb, heb ik geen moeite om 'sorry' te zeggen."

https://www.shownieuws.nl(...)tszaak-marco-borsato

Dat gaat over het bed-incident.
Ja achteraf is makkelijk natuurlijk.
Als hij slim was, was hij nooit in die slaapkamer aangekomen.

Benieuwd hoeveel posters hier, als ze bij vrienden langsgaan en de moeder zegt dat hun zoon/dochter naakt op bed ligt, wel even naar boven zouden lopen en ernaast gaan zitten/liggen uit de goedheid van hun hart. Misschien een beetje strelen over de benen.
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 09:15:08 #53
28167 matthijst
pi_219155569
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 09:01 schreef Gia het volgende:

[..]
Hij hoeft er ook niet mee weg te komen, maar moeder ook niet. Daarbij heb ik een beetje het gevoel dat het allemaal om een schadevergoeding te doen is. Ik zou dat niet toekennen, in elk geval. Voorzie in plaats daarvan in een studiebeurs of zo, niet zijnde geld waarover ze vrij kan beschikken maar puur voor educatie, dan komt er misschien nog iets van dat kind terecht.
Die moeder moeten ze ook aanpakken.
Meisje wil niks zegt ze: geen celstraf, geen schadevergoeding, alleen erkenning.
pi_219155590
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 09:15 schreef matthijst het volgende:

[..]
Die moeder moeten ze ook aanpakken.
Meisje wil niks zegt ze: geen celstraf, geen schadevergoeding, alleen erkenning.
Hij kan toch een BorsatoStory album uitbrengen hierna? "John vd Heuvel is a cold man!"
pi_219155661
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 09:14 schreef matthijst het volgende:

[..]
Ja achteraf is makkelijk natuurlijk.
Als hij slim was, was hij nooit in die slaapkamer aangekomen.

Benieuwd hoeveel posters hier, als ze bij vrienden langsgaan en de moeder zegt dat hun zoon/dochter naakt op bed ligt, wel even naar boven zouden lopen en ernaast gaan zitten/liggen uit de goedheid van hun hart. Misschien een beetje strelen over de benen.
Context, ze zei dat ze haar polsen wilde doorsnijden. Elke volwassene rent dan die kamer in ongeacht of die minderjarige kleren aan heeft.

Dat probeer ik hier nu al drie dagen te zeggen….
pi_219155811
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 09:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Context, ze zei dat ze haar polsen wilde doorsnijden. Elke volwassene rent dan die kamer in ongeacht of die minderjarige kleren aan heeft.

Maar hoe serieus neem je t dan als de moeder met een knipoog zegt dat ze naakt is?
pi_219155820
Wat was t antwoord van Marco eigenlijk op de appjes over mooie billen en een vrijpartij zal haar goed doen..
pi_219155823
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 08:53 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Chadi, je werkt in de GGZ. Als je dat meteen had gezegd had dat het wat meer verduidelijkt.
Dan werkt hij toch in de zorg?

Misschien was je gewoon ietjes te bevooroordeeld…
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 09:45:13 #59
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219155836
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 09:42 schreef woxxel2 het volgende:
Wat was t antwoord van Marco eigenlijk op de appjes over mooie billen en een vrijpartij zal haar goed doen..
Net als toen hij er direct mee werd geconfronteerd, eigenlijk gewoon bekennend.

De aangeefster zegt dat Borsato haar niet aan had moeten raken. Hij zegt dan: 'Je hebt nooit gezegd dat je dat niet wilde'.

Als de aangeefster aan Borsato vraagt of hij ook ontkent aan haar borsten te hebben gezeten, komt er geen ontkenning. Borsato zegt: 'Maar dat is toch hoe het ging bij jullie thuis?'
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219155854
Ik vraag me ook af, hij zegt dat hij zich verantwoordelijk voelde en wou helpen en daarom niet wegging of melding maakte.
Maar was er dan niet 1 iemand in die vriendengroep die vond dat t meisje op een andere manier geholpen zou moeten worden?

Aangezien dat ze de foto's naar de vriendengroep stuurde.
pi_219155910
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 09:48 schreef woxxel2 het volgende:
Ik vraag me ook af, hij zegt dat hij zich verantwoordelijk voelde en wou helpen en daarom niet wegging of melding maakte.
Maar was er dan niet 1 iemand in die vriendengroep die vond dat t meisje op een andere manier geholpen zou moeten worden?

Aangezien dat ze de foto's naar de vriendengroep stuurde.
Ik heb geen idee, alleen is het ontzettend moeilijk om in deze hele brij van zaken een tijdslijn te kunnen maken.
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 09:56:18 #62
28167 matthijst
pi_219155912
quote:

[..]

Wink wink, ze ligt naakt boven en wil haar polsen doorsnijden.
Ga maar even kijken.

En mams blijft gewoon beneden, super Marco is de enige die haar kan redden?
En hoe stop je een persoon van polsen doorsnijden?
Lekker over d'r benen wrijven *O*
  Miss 200.000.000! vrijdag 31 oktober 2025 @ 10:01:00 #63
367000 roos94
pi_219155951
Verhaal rommelt aan alle kanten.
pi_219155960
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 09:56 schreef matthijst het volgende:

[..]
Wink wink, ze ligt naakt boven en wil haar polsen doorsnijden.
Ga maar even kijken.

En mams blijft gewoon beneden, super Marco is de enige die haar kan redden?
En hoe stop je een persoon van polsen doorsnijden?
Lekker over d'r benen wrijven *O*
Volgens mij stond ze op de trap.
pi_219155975
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 02:35 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Je begrijpt niet dat Borsato / zijn verdediging deze foto’s / screenshots pas is gaan uitprinten + verzamelen nadat er aangifte tegen hem werd gedaan? Hoogstwaarschijnlijk is hij er toen ook pas achter gekomen dat Nathalie vergeten was om alle gegevens van de laptop te wissen.
Of wellicht heeft er een harde schijf recovery plaatsgevonden
Hè hè, eindelijk iemand die dat begrijpt en uitspreekt
pi_219155979
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 09:45 schreef Caland het volgende:

[..]
Net als toen hij er direct mee werd geconfronteerd, eigenlijk gewoon bekennend.

De aangeefster zegt dat Borsato haar niet aan had moeten raken. Hij zegt dan: 'Je hebt nooit gezegd dat je dat niet wilde'.

Als de aangeefster aan Borsato vraagt of hij ook ontkent aan haar borsten te hebben gezeten, komt er geen ontkenning. Borsato zegt: 'Maar dat is toch hoe het ging bij jullie thuis?'
Lekker 15-jarige tietjes voelen omdat papa en mama dat ook doen.

Goed verhaal Marco.
pi_219155988
Waarom heb ik niet zulke buurvrouw? :9
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_219155990
Ow dan zou ik overigens gewoon netjes wachten tot 16, dat dat ff duidelijk is. :+
vosss is de naam,
pi_219156008
Voor mij zijn die mensen allemaal even gek. Maar ik vind niet dat je daarvoor de gevangenis in hoeft. Ze is niet verkracht of zo.
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 10:07:05 #70
28167 matthijst
pi_219156012
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 10:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Volgens mij stond ze op de trap.
Terwijl ze naakt op bed lag?

[ Bericht 0% gewijzigd door matthijst op 31-10-2025 10:49:54 ]
pi_219156018
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 09:41 schreef woxxel2 het volgende:

[..]
Maar hoe serieus neem je t dan als de moeder met een knipoog zegt dat ze naakt is?
Die knipoog verzin je er zelf bij

Edit: blijkbaar dus niet

[ Bericht 3% gewijzigd door Vliegbaard op 31-10-2025 10:24:08 ]
pi_219156032
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 08:49 schreef Chadi het volgende:

[..]
Er is geen arts, psycholoog of psychiater die een kamer in gaat zonder dat iemand meegaat. In de (acute) GGZ is dat een standaard procedure voor hun veiligheid. Als ze het veilig genoeg vinden om een gesprek aan te gaan 1 op 1 dan is het in een ruimte die zichtbaar is van buiten. Dus grote glazen ramen dat mensen die langs lopen kunnen zien dat je daar bent. Nooit op hun kamer! Vaak zijn patiënten seksueel ontremd en komen daar allerlei fantasieën bij omdat ze werkelijkheid lastig kunnen onderscheiden van hun eigen fantasie en soms door de medicatie.

Ik ben inderdaad beschuldigd en zelfs een keer met kracht een kamer in getrokken door een vrouw, maar had gelukkig iemand mee die precies zag en hoorde wat er gebeurde en bij de deur stond terwijl ik naar binnen ging voor een gesprek of medicatie. Maar ik ken wel een collega die dat niet gedaan heeft en daar erg veel last van heeft gehad.
Alle mannen die nieuw komen op werk raad ik aan niet alleen een kamer binnen te stappen van patiënten en iemand bij de deur te houden of mee te nemen of de deur open te houden en gesprekken zoveel mogelijk in de open kamers te houden waar iedereen kan zien wat daar gebeurd. En alle verstandige mannen doen dit. De enige kamer die niet van buiten zichtbaar is is de onderzoekskamer maar daar ben je nooit alleen.

Als man moet je gewoon jezelf beschermen en dat begint bij bewustwording van de risico's die je loopt.
Ik heb mn intakegesprek bij de GGZ-instelling hier om de hoek gehad met een man. We waren alleen in een ruimte op de derde etage met uitzicht op de parkeerplaats. De gordijnen waren dicht en in de deur zat ook geen raam.
pi_219156071
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 10:08 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Die knipoog verzin je er zelf bij
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
pi_219156089
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 10:04 schreef vosss het volgende:
Ow dan zou ik overigens gewoon netjes wachten tot 16, dat dat ff duidelijk is. :+
Als jij een volwassen man bent is sex met een 16 jarige ook walgelijk en verwerpelijk.
pi_219156109
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 10:17 schreef rinardo het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]
Ok bij deze dan mijn excuus
pi_219156165
quote:

[..]

Context ja...

Elke volwassene belt dan 112, 113 of de ambulante dienst ;)

En hij rende de kamer niet in toch.
Hij ging naar eigen zeggen op rand van het bed zitten, dus blijkbaar was er op dat moment geen sprake van dat hij wel snel die kamer in moest rennen omdat ze op punt stond haar polsen door te snijden.
pi_219156200
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 10:28 schreef FYazz het volgende:

[..]
Context ja...

Elke volwassene belt dan 112, 113 of de ambulante dienst ;)

En hij rende de kamer niet in toch.
Hij ging naar eigen zeggen op rand van het bed zitten, dus blijkbaar was er op dat moment geen sprake van dat hij wel snel die kamer in moest rennen omdat ze op punt stond haar polsen door te snijden.
Maar op de rand van het bed zitten is nog geen aanranding toch?
vosss is de naam,
pi_219156213
quote:
14s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 19:36 schreef Kreator het volgende:
Hier thuis ook groot drama. Vriendin steunt Marco onvoorwaardelijk, ik denk dat het een vieze smeerbal is. De sfeer is om te snijden.
De een kleedt zich uit, en de ander kleedt zich aan. Zoiets bij je thuis?
pi_219156217
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 10:30 schreef vosss het volgende:

[..]
Maar op de rand van het bed zitten is nog geen aanranding toch?
Zeg ik ook nergens toch ;)

Ik reageer op een user die de context misplaatst en aandikt puur omdat dit past bij haar mening over deze zaak.

Als de nood zo ernstig was dat zij haar polsen ging doorsnijden, dan bel je een hulpdienst.
Dan ga je niet naast haar op bed zitten terwijl ze naakt in bed ligt.

[ Bericht 19% gewijzigd door FYazz op 31-10-2025 10:38:07 ]
  Miss 200.000.000! vrijdag 31 oktober 2025 @ 10:33:30 #80
367000 roos94
pi_219156225
Maar hoe je als moeder zo je dochter kan benaderen/mee omgaan..

Mind is blown.
pi_219156275
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 01:53 schreef r_one het volgende:

[..]
Het is een patroon. Het is vooropgezette bedoeling. Het is manipulatie. Het is misleiding van de rechter.

Het is in al die gevallen ontdaan van ontlastend bewijsmateriaal. Hou je over alleen het belastend bewijsmateriaal. Dat zet het OM al op een 10-0 voorsprong. En we noemen het dan met een stalen gezicht 'waarheidsvinding'. Me reet !
"Vooropgezet" impliceert dat er een bewust motief achter zit maar ik kan me totaal niet bedenken waarom het OM daar iets mee te winnen zou hebben. Als die zaken iets met elkaar te maken zouden hebben, dan kun je daar misschien iets uit halen door het patroon tussen die zaken te analyseren, maar nu zijn het random zaken waarbij fouten zijn gemaakt. Niet alleen door het OM, ook door de rechterlijke macht.

Dus als het voorbedachte rade is dan is de grote vraag "Waarom dan?". Een 'complot' heeft altijd een motief nodig. Welk doel zouden ze daarmee willen bereiken?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_219156314
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 10:33 schreef roos94 het volgende:
Maar hoe je als moeder zo je dochter kan benaderen/mee omgaan..

Mind is blown.
Weet je dat er ook moeders zijn die wildvreemde mannen seks laten hebben met hun dochter? Je doet nu alsof dit het bizarste verhaal ooit is.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 10:47:56 #83
438527 MissButterflyy
pi_219156325
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 09:43 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]

Nou ja, mijn ervaring is dat we heel blij zijn met mannen in de zorg :)
Er mogen wel meer mannen in de zorg werken en dit soort verhalen schrikken ook af lijkt me.
In heel veel sectoren in de zorg speelt dit niet, gelukkig.
pi_219156375
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 10:47 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Nou ja, mijn ervaring is dat we heel blij zijn met mannen in de zorg :)
Er mogen wel meer mannen in de zorg werken en dit soort verhalen schrikken ook af lijkt me.
In heel veel sectoren in de zorg speelt dit niet, gelukkig.
Dat geloof ik helemaal ^O^

Wat ik eigenlijk bedoelde is dat mannen in een zorgfunctie, dus een functie waar enige gezagsverhouding is tussen zorgverlener en patiënt / cliënt, wel degelijk waakzaam moeten zijn voor dergelijke risico’s zoals beschreven door @Chadi

Vrouwen zijn aantoonbaar doelwit van kwaadwillende mannen in onze samenleving. Tegelijkertijd zijn mannen aantoonbaar kwetsbaar voor dergelijke aantijgingen, zelfs als zij onschuldig blijken te zijn. Ook in de zorg, volgens @Chadi
pi_219156449
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 10:39 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
"Vooropgezet" impliceert dat er een bewust motief achter zit maar ik kan me totaal niet bedenken waarom het OM daar iets mee te winnen zou hebben. Als die zaken iets met elkaar te maken zouden hebben, dan kun je daar misschien iets uit halen door het patroon tussen die zaken te analyseren, maar nu zijn het random zaken waarbij fouten zijn gemaakt. Niet alleen door het OM, ook door de rechterlijke macht.

Dus als het voorbedachte rade is dan is de grote vraag "Waarom dan?". Een 'complot' heeft altijd een motief nodig. Welk doel zouden ze daarmee willen bereiken?
Nou ja, bij het OM zijn ze ook niet vies van wat machtsmisbruik. Laten we het er op houden dat er ook binnen het OM wat vieze spelletjes gaande zijn.

Johan Derksen had toen met die kaarsrel ook wel een mooie. OM wilde hem vervolgen omdat zij vonden dat de publieke opinie zodanig beïnvloed was dat het niet onbestraft kon blijven. Ze kwamen er echter al snel achter dat er 1) helemaal geen aanklacht was, 2) het incident verjaard was 3) het verhaal compleet verzonnen was.
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 11:01:24 #86
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219156458
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 11:00 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Nou ja, bij het OM zijn ze ook niet vies van wat machtsmisbruik. Laten we het er op houden dat er ook binnen het OM wat vieze spelletjes gaande zijn.

Johan Derksen had toen met die kaarsrel ook wel een mooie. OM wilde hem vervolgen omdat zij vonden dat de publieke opinie zodanig beïnvloed was dat het niet onbestraft kon blijven. Ze kwamen er echter al snel achter dat er 1) helemaal geen aanklacht was, 2) het incident verjaard was 3) het verhaal compleet verzonnen was.
Dat het OM ook wel eens ongelijk krijgt lijkt me alleen maar een teken van een gezond werkend rechtssysteem. Als je compleet debiel ben zie je daar vast een complot in.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219156459
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 08:53 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Chadi, je werkt in de GGZ. Als je dat meteen had gezegd had dat het wat meer verduidelijkt.
In andere sectoren gaat het er echt niet zo aan toe.
Ik vermoed dat het daar mee te maken heeft, en niet met het man zijn.
Onderwijs :{w
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219156472
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 11:01 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat het OM ook wel eens ongelijk krijgt lijkt me alleen maar een teken van een gezond werkend rechtssysteem. Als je compleet debiel ben zie je daar vast een complot in.
Het is helemaal geen complot.
pi_219156474
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 08:56 schreef FYazz het volgende:

[..]
Kun je ook gewoon netjes inhoudelijk reageren?

Of ga je weer pagina's vol proberen om elke user die jouw mening niet deelt af te katten en belachelijk te maken?
Mijn post (waar jij op reageerde) was inhoudelijk genoeg, me dunkt.

We hoeven het natuurlijk niet eens te zijn hè.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 11:04:42 #91
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_219156487
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 09:42 schreef woxxel2 het volgende:
Mijn vader heeft wel vaker gezegd dat ik een goed bos hout voor de deur heb. Was ik echt nog minderjarig. Dat mag dan boers zijn, strafbaar lijkt het mij niet.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_219156490
quote:
Dit is gewoon geen normaal gedrag. Om te kotsen.
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 11:05:07 #93
28167 matthijst
pi_219156491
Moskowicz bij Nieuws van de Dag, er moet wettig en overtuigend bewijs zijn.
Wettig is er wel, nu is het aan de rechter om te zien of het overtuigend bewijs is, waarbij bijvoorbeeld de appjes over een goede beurt en met jezelf spelen kunnen helpen.

Bram denkt dat hij veroordeeld zal worden.
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 11:05:55 #94
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219156494
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 11:04 schreef Andromache het volgende:

[..]
Mijn vader heeft wel vaker gezegd dat ik een goed bos hout voor de deur heb. Was ik echt nog minderjarig. Dat mag dan boers zijn, strafbaar lijkt het mij niet.
Heeft jouw vader je ook wel eens geadviseerd om jezelf lekker te vingeren zodat je beter kan slapen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219156501
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 09:43 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]

Ook los van de GGZ kom je in de zorg heel veel mensen tegen met een randje die wat makkelijker rancuneus worden na een afwijzing. Of het nou crisisopvang, vrouwenopvang, woongroepen, of jongerewerk is. Je hoeft maar een borderliner te treffen die denkt dat ze verliefd is op je en het kan zomaar voorbij zijn met je carrière in de zorg.

Het zijn echt geen uitzonderingen. Het is dat er tegenwoordig heel veel protocollen zijn om de mogelijkheden te beperken. En binnen zo'n organisaties wordt ook gewoon openlijk besproken dat dat net zo goed is om medewerkers te beschermen tegen valse beschuldigingen als dat het is om bewoners te beschermen tegen vieze medewerkers.
pi_219156503
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 11:05 schreef Caland het volgende:

[..]
Heeft jou vader je ook wel eens geadviseerd om jezelf lekker te vingeren zodat je beter kan slapen?
Heel normaal gedrag :)
pi_219156504
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 10:39 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
"Vooropgezet" impliceert dat er een bewust motief achter zit maar ik kan me totaal niet bedenken waarom het OM daar iets mee te winnen zou hebben.
Ik wel: prestratiedrang en/of 'hogere' belangen
.
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 11:07:08 #98
438527 MissButterflyy
pi_219156506
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 11:01 schreef r_one het volgende:

[..]
Onderwijs :{w
Ik bedoel binnen de zorg.
pi_219156518
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 11:07 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Zeker wel dus.
pi_219156521
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 11:07 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ah, oke, als in GGZ binnen de (brede definitie van) zorg. Oke.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')